Odp:Witamina C

1. Data: 2000-05-10 03:45:01

Temat: Odp:Witamina C
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalem, ze witamina ce :-) jest potrzebna bo m. in. pomaga w
przyswajaniu
> wapnia. Czy znacie jakis preparat witaminowy zawierajacy ta witaminke?
> Slyszalem, ze typowej witaminy C brac za duzo nie wolno, bo tabletki
> odkladaja sie na nerkach. Czy to prawda?
>
> KacWal
> e-mail: k...@k...net.pl
> www.swojej.strony.jeszcze.nie.mam.com :-)

Polecam TopC. To tabletki do ssania zawierające wielką ilość naturalnej
witaminy z dzikiej róży. Jadłam to całą zimę i nie chorowałam ani razu.
Pozdrawiam:)
Beta

2. Data: 2000-05-10 05:52:38

Temat: Re: Odp:Witamina C
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłam to całš zimę i nie chorowałam ani razu.

Nie jadam jakichkolwiek wynalazków witaminowych i nie chorowałem od 11 lat.
I co Ty na to?

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-05-10 07:36:23

Temat: Odp: Odp:Witamina C
Od: "mbrand" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek Billip <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1X4S4.44580$O...@n...tpnet.pl...
> przyswajaniu

A ja słyszałem wręcz na odwrót, że jest to jedyna witamina której nie można
'przedawkować'. Nadmiar momentalnie zostaje 'wydalony' (sorry na
sformuowanie)

marek

4. Data: 2000-05-10 14:37:02

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mbrand <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fb3il$bmr$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
nie można
> 'przedawkować'. Nadmiar momentalnie zostaje 'wydalony' (sorry na

Jedno i drugie - nadmiar witaminy C jest usuwany przez nerki i przy
okazji może się przyczynić do kamicy .

Notabene - wg pewnego mojego wykładowcy jedynym sprawdzonym działaniem
witaminy C jest wpływ na kamiucę nerkową.

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

5. Data: 2000-06-08 19:42:07

Temat: Re: Witamina C
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to 8 Jun 2000 11:28:14 GMT, "Master"
<m...@p...wp.pl> napisał coś takiego:

>Niewiele w zyciu przeczytal...

No Harpera pewnie też przejżał - a pił do manii napychania się witaminą C
jako panaceum na wszelakie choróbska.
Zresztą - ja mu do literatury nie zaglądałem

--
Cosa
c...@p...onet.pl

6. Data: 2000-06-13 23:35:02

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Jun 2000 19:42:07 GMT, Cosa <c...@p...onet.pl> wrote:

>No Harpera pewnie też przejżał - a pił do manii napychania się witaminą C
>jako panaceum na wszelakie choróbska.
>Zresztą - ja mu do literatury nie zaglądałem

Sławny chemik, niejaki Wolfgang Pauli, codziennie pił koktail w którym
dawki witamin wielokrotnie przekraczały zalecaną normę.
AFAIR żył ponad 90 lat w niezłej kondycji.

>Cosa

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

7. Data: 2000-06-14 05:48:44

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sławny chemik, niejaki Wolfgang Pauli, codziennie pił koktail w którym
> dawki witamin wielokrotnie przekraczały zalecaną normę.
> AFAIR żył ponad 90 lat w niezłej kondycji.

A ja znam gościa, który ma 90 lat i od 70 lat pije, pali, żre czerwone i
tłuste mięso, nie wysypia się, nie uprawiał nigdy sportu (poza seksem i
pokerem sportowym). I co? Tylko nie pisz, że to wyjątek potwierdzający
regułę.
Ale znam też osobę (znałem), która się dobrze odżywiała, alkoholu nawet nie
powąchała, nie widziała nigdy papierosa, uprawiała amatorsko różne sporty i
co... miała 26 lat i piorun ją trafił.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz
Hasła z murów: www.nowakowski.gdynia.top.pl
Piszac do mnie usun: BIJ_SPAMERA z adresu.

8. Data: 2000-06-20 22:27:39

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Pio72 wrote:

> [...]
> dawki witamin wielokrotnie przekraczały zalecaną normę.
> AFAIR żył ponad 90 lat w niezłej kondycji.

Wolfgang Pauli (Austriak) zyl 58 lat i byl raczej fizykiem niz chemikiem,
choc w wypadku kwantowcow to trudno jednoznacznie powiedziec.

Zwolennikiem witaminy C byl natomiast Linus Pauling (Amerykanin),
ktory zyl 93 lata (wcale niekoniecznie dzieki witaminie C).

Mariusz

Implanty stomatologiczne
migrena i ortopedia
Morfologia - czy da sie stwierdzic kiedy nalezy isc.. (???)
APTEKI - Prawie wszystkie
Juz po angielsku ...