Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie

From: "Endriu" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Date: Sat, 21 Nov 2015 22:23:40 +0100

> Dzięki za długi wywud.
> Ale ja nie mam problemu tego typu. Mi zapisamo witaminę D na co innego,
> Taką w oleju, według mnie końską dawke (5x dawka dzienna, co dzień, w środku
> lata). I właśnie po niej, nie dość, że zgodnie z ulotką od innej witaminy
> D - ta zapisana dla mnie była bez ulotki - spowodowało to prawie natyhmiast
> wielomocz(nie dalej niż po 2 tyg, być może po kilku dniah) , to zaczęły mnie
> boleć kości bezpośrednio po jej zażyciu. Wyszło mi więc, że ta witamina D
> może i dobra, ale na pewno nie jest istotą. Być może brakuje mi troszkę
> [...]

Mój znajomy zielarz jezeli chodzi o wit D mowił konkretnie: jeżeli w okresach
słonecznych chodzisz po dworze to masz nie brać dodatkowo wit D. Nie mówił dlaczego,
ale teraz już wiem czym sobie można zaszkodzić:). Zalecał natomiast - jeżeli chodzi o
sprawy kostno-stawowe, spożywanie serka bieluch:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
GcRnRYX_HHkmCjVUrIr9KpDZ99SXpwsEdQSlP5MYcdNN6QSW9CVR
cVbXgw

wraz z niewielką ilością oleju lnianego np dr.Budwiga
https://centrumamis.pl/environment/cache/images/500_
500_productGfx_9c284880e0296ae53969f23e2aa97b10.jpg

(jak nalejesz za dużo oleju to robi sie niesmaczna papka).

To w połączeniu z odpowiednim zapasem wit D powinno pomóc jeżeli chodzi o problemy
kostno-stawowe. Jeżeli chodzi o w/w problemy zaleca również spożywanie żelatyny
najlepiej w postaci nieskrzepniętych galaretek owocowych tudzież zawartych w
salcesonach.

Nie wiem co koleżankę trapi, i na co te końskie dawki wit D, natomiast ja również
oprócz tych wszyskich podanych przeze mnie zaleceń suplementowałem się również
kapsułkami (nie podam nazwy bo zapomniałem) specyfiku w drażetkach który zawierał
glukozaminę, kwas hialuronowy i coś tam jeszcze, niestety pomimo tak rozległej
suplementacji, i olbrzymiej ilości ćwiczeń na drązku które kiedyś tu opisywałem

http://www.grupy.senior.pl/Wieszanie-za-ramiona-jako
-terapia-kregoslupa,t,366759,8.html

.....i tak mnie na jesień połamało, że na dzień dzisejszy praktycznie to mam problemy
z chodzeniem, więc gdzieś jednak błędy popełniłem. Nie wiem ale jak dojdę do zdrowia
(to nie jest w cale takie pewne) to naprzyszły rok spróbuję większy nacisk położyć na
basen i solarium, i krioterapię w lecie.

To tyle jeżeli chodzi o moje wywody na temat wit D, zdrowia życzę i powodznia :).

P.S. Jeżeli chodzi o przytarczycę (i cały zresztą oragnizm), to do jej oczyszczania
polecam (drogi) środek o nazwie Alveo firmy Akuna. Kosztuje toto 130 zeta za butelkę
wody rozcieńconej z kondensatem 26 ziół o róznym działaniu (to też patent tego mojego
znajomego zielarza, jak koleżanka sobie życzy to wstawię tutaj tabelkę z
rozrysowaniem na co działa każde jedno zioło zawarte w preparacie Alveo):

http://www.alveofamily.pl/suplementy/alveo

Nie wiem na ile koleżance to może pomóc, natomiast ja kupuję sobie tak butelkę zawsze
na miesiąc przed badaniami krwi i moczu jakie przechodzimy w robocie co roku, i
jeszcze mi nigdy nie wyszedł cholesterol ani żadne podwyższenia poziomów i nnych
składników krwi, pomimo, że w robocie jestem jednym ze starszych gości na zmianie.
Moim młodszym kolegom często wyskakują jakieś cholesterole, bilurbiny, alaty i inne
tego typu cuda, a ja mam zawsze święty spokój. Drogie to jest dlatego, że produkują
to w ameryce i sprowadzają do nas, i gdyby to produkowali u nas to powinno kosztować
130/cena dolara. Modlę sie o to żeby koncern Akuna wybudował wreszcie taką halę
produkcyjną u nas, żeby wreszcie ta kosmiczna cena przystwawła do naszych realiów
płacowych, to można by się oczyszczać cały rok na okrągło.

Endriu