Witaminy

1. Data: 2004-09-15 11:22:29

Temat: Witaminy
Od: "gutek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie polecacie witaminy.Chce uzywac zapobiegawczo.Wiem ze najlepsze sa
naturalne.No ale ktore te w aptekach sa odpowiednie.
pozdr

2. Data: 2004-09-15 17:34:38

Temat: Re: Witaminy
Od: "gutek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jakie polecacie witaminy.Chce uzywac zapobiegawczo.Wiem ze najlepsze sa
> naturalne.No ale ktore te w aptekach sa odpowiednie.
> pozdr
A co myslicie o vitaral 60drazetek 15zl

3. Data: 2004-09-19 16:06:54

Od: Aneta <(usu?)necia1975@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gutek wrote:

> Witam
> Jakie polecacie witaminy.Chce uzywac zapobiegawczo.Wiem ze najlepsze sa
> naturalne.No ale ktore te w aptekach sa odpowiednie.
> pozdr

Cześć.
Polecam Biovitaminę homeopatyczną, należy przyjmować 3 razy dziennie po 2
tabletki najlepiej 15 minut przed jedzeniem, popijając wodą.
Pozdrawiam. Aneta.
http://www.ciuchcia.pl
zabawki puzzle gry edukacujne i wiele innych

4. Data: 2004-09-20 06:28:13

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć.
> Polecam Biovitaminę homeopatyczną, należy przyjmować 3 razy dziennie po 2
> tabletki najlepiej 15 minut przed jedzeniem, popijając wodą.
jaki skad i jaka cena tego specyfiku?

jedna powieka bardziej otwarta?
Jak wyleczyć zapalenie mieszków włosowych?
'strzelanie' w stawach
LUBLIN i okolice BEZPŁATNA MAMMOGRAFIA !!
Dermatolodzy i moja wysypka