Wizazystka - makijaz - Warszawa ?

1. Data: 2006-09-20 09:58:06

Temat: Wizazystka - makijaz - Warszawa ?
Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomózcie :)

Poszukuje naprawde dobrej i sprawdzonej wizazystki, która
dobralaby codzienny makijaz do nietypowej dosc urody :)
Dotychczasowe (nieliczne) próby dobrania makijazu to bylo calkowite
fiasko niestety - dlatego szukam kogos kto naprawde sie na tym zna.

W gre wchodzi tylko Warszawa.

Pozdrawiam...

2. Data: 2006-09-20 12:05:00

Temat: Re: Wizazystka - makijaz - Warszawa ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dotychczasowe (nieliczne) próby dobrania makijazu to bylo calkowite
> fiasko niestety - dlatego szukam kogos kto naprawde sie na tym zna.

poszukaj na wizaz.pl w katalogu wizazysci
p.

3. Data: 2006-09-20 12:19:58

Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> poszukaj na wizaz.pl w katalogu wizazysci
> p.

Wiesz, tam raczej sie ogłaszają same wizażystki, ja szukam kogoś
sprawdzonego przez klientki, z gustem, klasą i w ogóle :D ...

Ale dzięki za odp. :)

4. Data: 2006-09-20 12:34:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolka" <l...@b...pl> wrote in message
s.com...
Pomózcie :)

Poszukuje naprawde dobrej i sprawdzonej wizazystki, która
dobralaby codzienny makijaz do nietypowej dosc urody :)

tzn co w kropki jestes, masz oczy wilkolaka, czy jak?? ;)

iwon(k)a

5. Data: 2006-09-20 19:43:39

Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> Poszukuje naprawde dobrej i sprawdzonej wizazystki, która
> dobralaby codzienny makijaz do nietypowej dosc urody :)
>
> tzn co w kropki jestes, masz oczy wilkolaka, czy jak?? ;)

Mam nos na brodzie, trzecie oko i zieloną cerę.

Poza tym nigdzie nie pisałam że chodzi o mnie :P

6. Data: 2006-09-20 21:20:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolka" <l...@b...pl> wrote in message
s.com...

> Poszukuje naprawde dobrej i sprawdzonej wizazystki, która
> dobralaby codzienny makijaz do nietypowej dosc urody :)
>
> tzn co w kropki jestes, masz oczy wilkolaka, czy jak?? ;)

Mam nos na brodzie, trzecie oko i zieloną cerę.

omatkoboska to rzeczywiscie potrzebna dobra wizazystka,

Poza tym nigdzie nie pisałam że chodzi o mnie :P

a czy to cos zmienia??

iwon(K)a

lumpeksy w poznaniu?
butyk. pl - kupowal ktos?