Wkn - pycha przepisy

1. Data: 2001-10-05 05:42:11

Temat: Wkn - pycha przepisy
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym chcialam na forum publicznym pochwalic Wkn za pyszne przepisy na zupe
cyganska i placki ryzowe.
Zupa byla tak dobra, ze za jednym posiedzeniem zjadlam 2 talerze po ktorych nie
moglam sie ruszac ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 06:06:22

Temat: Re: Wkn - pycha przepisy
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
na zupe
> cyganska i placki ryzowe.
> Zupa byla tak dobra, ze za jednym posiedzeniem zjadlam 2 talerze po

zupy jeszcze nie probowalam, ale po takiej pochwale na pewno w najblizszym
czasie zrobie. Natomiast placki ryzowe przetestowalam przedwczoraj i
faktycznie bardzo smaczne, jak dla mnie najlepsze polane jogurtem owocowym
Asia

1. Data: 2001-10-05 06:20:02

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
Tak jak napisala Wkn mozna troche pofantazjowac przy tej zupie. Dodalam np. 2
papryki zamiast jednej, no i zamiast szynki uzylam poledwicy (bo akurat mialam
"na zbyciu" ;o)) Probowalam przed dodaniem smietany oraz po dodaniu. Obie wersje
byly bardzo smaczne, choc po dodaniu smietany zupa zlagodniala w smaku.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 08:19:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pjh8s$hiv$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
na zupe
> cyganska i placki ryzowe.
> Zupa byla tak dobra, ze za jednym posiedzeniem zjadlam 2 talerze po

Bardzo fajnie, że smakowało.

Wkn :-)
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2001-10-05 10:37:56

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
[...]
: Ty naprawdę kazałaś jej wcinać te talerze? ;-)))
: pozdr. Jerzy

Nie, nie .. to ja sama z wlasnej inicjatywy! ;o))
I naprawde nie moglam sie ruszac ... a co .... porcelana jest dosyc ciezka ;o)))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 10:38:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-05 11:27:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ty naprawdę kazałaś jej wcinać te talerze? ;-)))
>pozdr. Jerzy

Jerzy - istnieja zupy na gwozdziach, moga byc tez na
talerzach....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-05 12:16:56

Od: "Tomek" <T...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie te przepisy można znaleźć?

Tomek

1. Data: 2001-10-05 12:26:56

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <T...@c...com.pl> wrote:

>A gdzie te przepisy można znaleźć?

Wkn :-)
www.gotowanie.wkl.pl

..a tu ! (chyba)

AgataW.

1. Data: 2001-10-05 13:10:20

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy - istnieja zupy na gwozdziach, moga byc tez na
> talerzach....
Tyle, ze tego gwozdzia to na koniec sie wyjmuje, a co z talerzem? Chyba,
ze bedziesz jesc z gara. ;-)))
pozdr. Jerzy

Sernik na zimno
Podpiwek
wizja... (ostre, wrazliwi niech nie czytaja)
co jecie w tej chwili?
szalotki (w tonie bojowym) oraz propozycja biznesowa