Re: Wkupne [P] - naprawde co wspanialego, naprawde!!!

1. Data: 2002-09-17 11:11:30

Temat: Re: Wkupne [P] - naprawde co wspanialego, naprawde!!!
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak z innej beczki - nie jestes no Grzesiu za stary - stazem na grupie
oczywiscie(metryki Ci nie wypominam;-) zeby z wkupnym wyskakiwac?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-09-17 11:35:35

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> A tak z innej beczki - nie jestes no Grzesiu za stary - stazem na grupie
> oczywiscie(metryki Ci nie wypominam;-) zeby z wkupnym wyskakiwac?

Aj, ja nie stary, nie stary. Ja młodzieniaszek, skoczny i hulaszczy.
[mówią niekóre ludziska tak: lepiej późno niż wcale]
[chyba jem za dużo świeżego masła i bułek z salcesonem]

pozdr,
grzesio [nudny]

Cukierki HALLS
soczewica - jakieś przepisy?