Włochy - co przywieźć czego tu nie ma?

11. Data: 2007-08-09 19:31:07

Temat: Re: Włochy - co przywieźć czego tu nie ma?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> (...)amaretto... Tylko to wcale
> niekoniecznie musi być tańsze niż u nas, za to na pewno lepszej jakości i
> bardziej włoskie. :)

Ach, kawa z dobrym amaretto!
:-)

12. Data: 2007-08-10 16:43:51

Od: "Szymuś" <pwid_@_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włoszek jest mało i warto przywieźć kilka :)

13. Data: 2007-08-10 18:51:16

Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Szymuś pisze:
> Włoszek jest mało i warto przywieźć kilka :)

nie gustuję w kobietach ;)

--
Justyna/walkie!

14. Data: 2007-08-12 11:42:57

Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wybieram się do Włoch i mam pytanie jak w temacie - co włoskiego (oprócz
wina)
> jeszcze polecacie żeby zabrać i przywieźć - czego tu w Polsce nie ma, albo
> występuje w niewielkich ilościach i drogie?
Koniecznie maraschino - taki likier z jakiegoś specjalnego gatunku wiśni.
Bardzo dobry do macedonii (czyli sałatki z różnistych owoców).
Moje doświadczenia wskazują, że jest dostępny we Włoszech i na terenach
dawnej Jugosławii.
Zawsze przywożę z Italii - niedrogi.
Fiora

15. Data: 2007-08-14 17:12:34

Od: giacomo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiora napisał(a):
> Koniecznie maraschino - taki likier z jakiegoś specjalnego gatunku wiśni.
> Moje doświadczenia wskazują, że jest dostępny we Włoszech i na terenach
> dawnej Jugosławii.

Maraschino przywiozlem niegdys z Chorwacji, zas z Italii to np.
parmigiano reggiano, prosciutto di parma, oliwe, wino.. itp. itd. ;]

16. Data: 2007-08-16 12:42:37

Temat: Re: Włochy - co przywie?ć czego tu nie ma?
Od: "Margola" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:j4bmb35hgig6eojc1nij59ccnhm572te0b@4ax.com...
> On Thu, 9 Aug 2007 13:09:34 +0200, "Kajetana_Kinga"
> <k...@g...nospam.pl> wrote:

> te rozne suszone pomidory i inne grzyby suszone sa takie same,
> jak te do dostania poza Wlochami, wiec nie warto sobie zawracac
> glowy.

Ha! Trafiłam takie polskie suszone pomidory, że nie mogłam uwierzyć, iż to
mała rodzinna polska produkcja. Zapisałam sobie adres www.tomaty.pl -
niestety dostać je można tylko w Warszawie, ale nastepnym razem gnam w
ciemno do delikatesów. Do Krakowa przyślą tylko dużą partię, a na taką mnie
nie stać... chyba ze się skrzykniem w parę osób?

Margola

17. Data: 2007-08-30 09:59:57

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walkie! wrote:
> nie gustuję w kobietach ;)

Na miejscu moglabys wymienic na dorodnego faceta...

Pozdro

Maseł

parzenie herbaty
wypowiedz się jeśli chcesz?