Włóczka Katia

1. Data: 2006-11-19 11:34:06

Temat: Włóczka Katia
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam ostatni nr "Damy w Swetrze". Podoba mi się parę wzorów,
ale gdzie kupić włóczkę firmy Katia?
Pasmanterie w moim mieście ubogie, a jeśli już coś mają - to ceny
kosmiczne. Szukałam w internecie, ale może coś przeoczyłam. Gdyby
ktoś, coś, gdzieś przypadkiem zoczył, wdzięczna będę. Pozdrawiam
Mono

2. Data: 2006-11-19 12:30:57

Temat: Re: Włóczka Katia
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zastanawiałam się nas sweterkiem Zakopianka z oryginalnej włóczki,
ale cena Katii jest powalająca. 12zł/50g Zrezygnowałam.
Zastąpiłam ją Alize

Di.

ps.com...

3. Data: 2006-11-19 13:22:36

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> Ja też zastanawiałam się nas sweterkiem Zakopianka z oryginalnej włóczki,
> ale cena Katii jest powalająca. 12zł/50g Zrezygnowałam.
> Zastąpiłam ją Alize
>
> Di.

Nie znam :-(( Ale i mnie Zakopianka się podoba, Mazowszanka też. A
swoją drogą, dlaczego na okładce jest napisane : nowości z Paryża,
z Mediolanu, z Madrytu ? Zakopianek na świecie, jak widać, od groma
:-)) Mono

Hmmm... to Zakopianka kosztowałaby koło stówki? Jeśli motek to 50
g. A to Alize gdzie dają? Za ile i dlaczego tak drogo :-)

4. Data: 2006-11-19 13:45:21

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

O, np tu:
http://allegro.pl/search.php?string=alize&category=1
454

Dzi.

5. Data: 2006-11-19 14:35:30

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> [...]
>
> Hmmm... to Zakopianka kosztowałaby koło stówki? Jeśli motek to 50
> g. A to Alize gdzie dają? Za ile i dlaczego tak drogo :-)

Ooooo, zajrzę. Jaki kolor wybrałaś? Mono

6. Data: 2006-11-19 14:38:15

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> [...]
>
> Hmmm... to Zakopianka kosztowałaby koło stówki? Jeśli motek to 50
> g. A to Alize gdzie dają? Za ile i dlaczego tak drogo :-)

No ba, tu różne gatunki są ... :-((

7. Data: 2006-11-19 14:50:36

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> [...]
>
> Hmmm... to Zakopianka kosztowałaby koło stówki? Jeśli motek to 50
> g. A to Alize gdzie dają? Za ile i dlaczego tak drogo :-)

No ba, tu różne gatunki są ... :-((

A no są. Ja robie z jeszcze innej. Akurat w szafie miałam Alize Verona 20%
wełna, 80% akryl, 170m. /100g.
Kolorki: żłty, pomarańczowy, fioletowy, różowy.
Niestety nie wychodzą takie nieregularne paski, ale przecież nie można mieć
wszystkiego.

Dzi.

8. Data: 2006-11-19 17:41:28

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> [...]
> Kolorki: żłty, pomarańczowy, fioletowy, różowy.
> Niestety nie wychodzą takie nieregularne paski, ale przecież nie można mieć

To jest piękne , ale wełna. Mam jednak wstręt do prania ręcznego, a
przy wełnie pralka nie wchodzi w rachubę
http://www.allegro.pl/item141581667_kaszmir_100_weln
a_merinos_super_jakosc.html
Kurcze, chyba "nici" z Zakopianki. Mono Zagubiono :-) w świecie
włoczkowym. Za to sobie szydełka - bambuski kupiłam :-)

9. Data: 2006-11-20 22:02:38

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmiczne. Szukałam w internecie, ale może coś przeoczyłam. Gdyby
> ktoś, coś, gdzieś przypadkiem zoczył, wdzięczna będę. Pozdrawiam

zapewne jest tam model zrobiony z wloczki MEXICO, no chyba, ze sie myle...
Podaje linka na przedstawociela tych wloczek.
Sa zarabiste, ale drogie i tylko dostepne w szanujacych sie pasmanteriach...
a wiem cos o tym....
Link
http://www.interfox.com.pl/produkty.htm

10. Data: 2006-11-20 22:07:45

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik l...@w...pl napisał:

> [...]
> Podaje linka na przedstawociela tych wloczek.
> Sa zarabiste, ale drogie i tylko dostepne w szanujacych sie pasmanteriach...

wlasnie zaczelam robic czapke z tej wloczki Katia Mexico
jest boska ,ale cana to ponad 12 zl za 50 g
wiec pokusilam sie tylko na czapke ;)
kasias

[XXX] Szukam tabeli kolorów - Permin
[xxx]Poszukuję wzorów
Szycie z polaru
Firanka (konik)
(szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa