Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 14 Apr 2018 02:52:49 -0700 (PDT)
<f...@g...com>
<5ace226e$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5ad0c4b2$0$31355$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5ad11405$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
From: m...@g...com

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:33:12 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Super. Tym samym Benedykt XVI w utajeniu przed wiernymi rozszerzył
> definicję apostazji ponad dotychczasową (czyli ponad całkowite odrzucenie
> wiary katolickiej).
> LOL
> To tak, jakby np. zmienić Kodeks Karny i nie publikując zmian oskarżać i
> sądzić ludzi na podstawie tej (zmienionej, tajnej) wersji. Mądryś Ty?
>
> Poza tym co tam ja, ze swoją maluczką ,,apostazją" - pojawiły się JAWNE
> oskarżenia o APOSTAZJĘ wobec samego JPII - i to ze strony duchownych
> (https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Dolan)!
> [...]
Puścilem ci starego fakenewsa o tym rozporządzeniu Benka a ty idziesz w temat jak w
dym -w ten sposób zweryfikowałem że nie masz absolutnie wyczucia Ducha Kościoła, bo
Kościół tak NIE działa...choć aktualnymi wytycznymi o przyjmowaniu aktu apostazji
przez kościół sam mocno jestem zbulwersowany.
Weź sie proszę Ixla za jakąś solidną formację duchową, Cwiczenia Duchowe Inga Loyoli
na ten przykład bo pisujesz tu dużo ale po tym co i jak piszesz absolutnie widać że
wciąż sama jesteś duchowo w krzakach...wstyd mi za Ciebie...autentycznie wstyd...
Charyzmatyków Ci na dzień dobry nie polecam, może poza WiSzNE "Zacheusz", w Neo
zapewne się totalnie nie odnalazłabyś choć szkoda)