Włosy

1. Data: 2009-04-21 06:03:29

Temat: Włosy
Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pojawił się u mnie problem wypadania włosów i ogólnej złej kondycji włosów
po urodzeniu dziecka i karmieniu piersią. Nie dość, ze wypadają to jeszcze
są matowe i bardzo suche. Włosy rozjaśniam od wielu lat, ale jeszcze nigdy
tak kiepsko nie wyglądały. Będę wdzięczna za porady jak sobie z tym
problemem poradzić. Moze iść do fryzjera i jakieś kuracje zastosować? a może
domowe sposoby, jakieś dobre kosmetyki?
Pozdrawiam
Julia

2. Data: 2009-04-21 07:08:39

Temat: Re: Włosy
Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> napisał:
> Witam
> Pojawił się u mnie problem wypadania włosów ......>

W podobnej sytuacji kombinowałam chyba ze wszystkim- łącznie z
dermatologicznymi specyfikami. Pomogła mi kuracja Skrzypowitą, braną
regularnie - wystarczyło jedno opakowanie. Przede wszystkim przestały
wypadać, z czasem wróciły do normalnego stanu.

Pozdrawiam,
Beata

3. Data: 2009-04-21 07:51:16

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia Wiewióra pisze:
> Witam
> Pojawił się u mnie problem wypadania włosów i ogólnej złej kondycji włosów
> po urodzeniu dziecka i karmieniu piersią. Nie dość, ze wypadają

To, ze wypadaja, to normalne w tym czasie i niekoniecznie dlatego, ze sa
slabe, tylko dlatego, ze w ciazy byly gestsze i mocniejsze (byly,
prawda?) i wracaja do stanu normalnego.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

4. Data: 2009-04-21 11:53:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 08:03:29 +0200, Julia Wiewióra napisał(a):

> [...]
> tak kiepsko nie wyglądały. Będę wdzięczna za porady jak sobie z tym
> problemem poradzić. Moze iść do fryzjera i jakieś kuracje zastosować? a może

2 żółtka + 3 łyżki oleju rycynowego. Zmieszać, nałożyć na skórę głowy,
załozyć foliowy czepek, owinąć ręcznikiem - trzymać pół godziny. Umyć
szamponem dla dzieci - polskim, najtańszym, typu Bobas lub Bambino.
I tak ze 2 razy w tygodniu.
Oprócz tego raz w tygodniu ciepły półgodzinny kompres-maseczka (jak wyżej -
pod folią i w ręczniku) z "Odżywki do włosów WAX" - patrz apteka.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

5. Data: 2009-04-21 13:36:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oprócz tego raz w tygodniu ciepły półgodzinny kompres-maseczka (jak wyżej -
> pod folią i w ręczniku) z "Odżywki do włosów WAX" - patrz apteka.

A jak sie nie chce siedziec w kompresie, to na codzien szampon z tej
samej serii.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

6. Data: 2009-04-21 15:25:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 15:36:38 +0200, Theli napisał(a):

> A jak sie nie chce siedziec w kompresie, to na codzien szampon z tej
> samej serii.

Niech się lepiej chce. Żółtko plus rycynus - przede wszystkim. Szampon za
krótko działa, aby załagodzic katastrofę.

7. Data: 2009-04-21 15:26:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 09:08:39 +0200, Beata napisał(a):

> [...]
> regularnie - wystarczyło jedno opakowanie. Przede wszystkim przestały
> wypadać, z czasem wróciły do normalnego stanu.

Owszem, ten cud też znam, a raczej moja córka. Pomogło cudownie, ale to od
środka, a od zewnątrz wymienione przeze mnie kuracje.

8. Data: 2009-04-21 19:41:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Niech się lepiej chce. Żółtko plus rycynus - przede wszystkim. Szampon za
> krótko działa, aby załagodzic katastrofę.

Ale systematycznie stosowany naprawde dziala. Zwlaszcza jak ktos nie ma
czasu (male dziecko), albo zapomina o rytuale. A wlosy sie myje
(zakladam) jednak regularnie.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

9. Data: 2009-04-21 20:19:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 21:41:00 +0200, Theli napisał(a):

> Ale systematycznie stosowany naprawde dziala. Zwlaszcza jak ktos nie ma
> czasu (male dziecko), albo zapomina o rytuale. A wlosy sie myje
> (zakladam) jednak regularnie.
>
> th

Nie chodzi o regularność, lecz o czas działania i szanse na wniknięcie do
cebulek.

10. Data: 2009-04-29 10:59:49

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak kiepsko nie wyglądały. Będę wdzięczna za porady jak sobie z tym
> problemem poradzić. Moze iść do fryzjera i jakieś kuracje zastosować? a może

Polecam HENNA TREATMENT WAX - leczniczy wosk do włosów i skóry
głowy :) Po urodzeniu dziecka chyba każdej kobiecie nadmiernie
wypadają włosy - to normalne, w moim przypadku po 9 miesiącach od
urodzenia zaczęły odrastać :) WAX, który polecam przede wszystkim
odżywia, wzmacnia i nabłyszcza włosy

Pozdrawiam,
T_R_S

Kolagen Naturalny - Opinie
salon fryzjerski Katowice- pilnie poszukiwany
Czy warto zostać kosmetyczką?
prostowanie włosów-proszę o porady
prostownica