Włosy!!!!

1. Data: 2001-05-21 16:37:37

Temat: Włosy!!!!
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie pomóżcie!
Bardzo wypadają mi włosy. Jaki jest najlepszy środek. Próbowałam już chyba
wszystkie odżywki oraz starą metodę "babci" żółtko z naftą i nic nie pomaga.
nie chcę ołysieć. Napiszcie proszę Ania

2. Data: 2001-05-21 17:26:22

Temat: Re: Włosy!!!!
Od: "out::" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<7...@n...onet.pl>...
>Ludzie pomóżcie!
>Bardzo wypadaj? mi włosy. Jaki jest najlepszy ?rodek. Próbowałam już chyba
>wszystkie odżywki oraz star? metodę "babci" żółtko z naft? i nic nie
pomaga.
>nie chcę ołysieć. Napiszcie proszę Ania

Mozna w aptece dostac od groma specyfikow na wypadajace wlosy: Revalid,
zawiera on gl. aminokwasy siarkowe i witaminy, seria H-Pantoten (szmpon,
odzywka, witaminki do lykania), witaminy ze skrzypem polnym, dobrze jest tez
kupic cynk w tabletkach. Znajomi chwala odzywki z wyciagiem z czarnej rzepy.
Poza tym sa jeszcze preparaty typu Dercos do wcierania w skore glowy oraz
jego polskie odpowiedniki. Warto popytac w aptekach.

Farbujesz wlosy?

::>a f t e r<::

3. Data: 2001-05-22 15:55:07

Od: e...@w...net (Jutarna Aquareina) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu !
Jednym z powodow wypadania wlosow sa
stresy.Wtedy mozna zastosowc srodki
uspakajajace i witaminy.
Czesciej jednak wlosy wypadaja na skutek choroby : grzybice,luszczyce i
wiele innych.Sama sobie z tym nie poradzisz.Powinnas koniecznie isc do
dermatologa .

Pozdrawiam

Liliana

OPTICROM - dlaczego tylko przez miesiąc ?
jeszcze raz meta
Solcotrichovag - cz jakoś tak..
Zapomnialem dopisać;
problem z chrapaniem