Re: Włosy mi staneły dęba

Date: Sun, 01 Nov 2009 23:22:29 +0100
From: games <g...@g...home.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Włosy mi staneły dęba

Buda Jacek pisze:
> Zaznaczam sprawa nie dotyczy mnie ,rodziny i moich znajomych
> przeczytałem i zdębiałem
>
> Czy dobrze trafilam?
> w wyniku wypadku chlopak mial zmiazdzony pierwszy kreg szyjny. odbyla sie
> operacja. w 3 dobie po operacji pacjent zaczal chodzic. w 7 dobie zostal
> wypisany ze szpitala... chcieli mu zalozyc kolnierz ... z ligniny... byl osoba
> nieubezpieczona.... nie mial rodziny... nie mial pieniedzy... udalo sie jednak
> *wytargac* kolnierz z gabki... lekarze wiedzac, ze musi przejechac pksem z 200
> [...]

Normalna praktyka, mam znajomego pielegniarza na Rce i czasami przy
wodce opowiada historie ze szpitala wziete.

Staruszkowie z jeszcze wyczuwalnym pulsem ze stwierdzonym zgonem,
rakowcy ktorych sie nie leczy bo sa biedni mlodzi ludzie z zatruciem
alkocholowym ktorzy odeslani do izby wytrzezwuien umieraja itp itd.

Dluga jest lista grzechow polskich szpitali i lekarzy.