Włosy mieszane

1. Data: 2003-04-11 18:18:22

Temat: Włosy mieszane
Od: "Renata " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może mi ktoś pomorze,mam włosy mieszane przy skórze mi się przetłuszczają a
reszte włosów mam suche.Już chyba wszystkiego próbowałam i nic.Na dodatek mam
łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?
Pomocy Renata

1. Data: 2003-04-11 21:47:30

Temat: Re: Włosy mieszane
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata <x...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b770te$c3c$...@i...gazeta.pl...
> [...]
mam
> łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?

Analfabeciara z ciebie niezła ;)
Niestety nic poradzić nie mogę, bo nie mam takiego typu włosów.

Anka

1. Data: 2003-04-11 21:59:27

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata " <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mam
> łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?

Polecam te szampony w których jest wyciąg z pestek wiogron. W kwietniu po
5,9 zeta możesz w Avonie kupić i szampon i odżywkę z tym wyciągniem. Mnie
ogólnie tego typu szampony bardzo pomagały.

Pozdrawiam Piernix

1. Data: 2003-04-12 09:29:32

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata <x...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?

Jesli chodzi o lupiez to uzywalam Nizoralu i Head&Shoulders i byly efekty,
ale wydaje mi sie ze ten moj nie byl tlusty wiec nie gwarantuje, ze Tobie to
pomoze.

Na przetluszczanie mozesz wyprobowac szampony z czarnej rzepy (o ile nie
probowalas). Ja w tej chwili mam Bielendy i wlosy naprawde wolniej sie
przetluszczaja. Slyszalam, ze jeszcze Joanna ma takie szampony.

Poza tym jest jeszcze cos takiego jak Seboradin - podobno ogranicza
przetluszczanie wlosow. Osobiscie nie probowalam ale mam zamiar go kupic w
najblizszym czasie.

1. Data: 2003-04-12 12:57:04

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?
Mam podobny problem. Trwała strasznie mi wysuszyła włosy, ale u nasady już mi
się "normalnie" przetłuszczają. Do niedawna myłam szamponem Dove do włosów
przetłuszczających się i potem nakładałam 3-minutową odżywkę Gliss Kur
Schwartzkopfu. Włosy powoli wracają do życia. :) Parę dni temu kupiłam nowy
szampon Avonu, ten z pestkami winogron do włosów mieszanych. Na razie jednak
użyłam tylko dwa razy, więc nie mogę za bardzo powiedzieć jak działa. Ale jak
na razie nie narzekam. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-04-12 14:44:37

Od: "Renata " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Angelina <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> Niestety nic poradzić nie mogę, bo nie mam takiego typu włosów.
>
> Anka
> Dzięki za nic.Polonistka się znalazła!!:(
Jak nie masz zamiaru pomóc to sięnie wcinaj.

1. Data: 2003-04-12 17:00:22

Od: "DDrezno" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam
> łupież tłusty,makabra.Jakiego szamponu mam urzywać? Jakiej odrzywki ?

Miałam podobna problemy z włosami. Doszło do tego że juz nawet Nizoral nie
pomagał na łupież. Kupiłam (całkiem przez przypadek) szampon Joanny NATURIA
z biosiarką. Przetłuszczają się mniej, łupieżu ani śladu. Problem suchych
końcówek rozwiązałam odżywką wzmacniająca Garnier Fructis nakładaną tylko od
połowy wlosów do końca długości.
Powodzenia
dominika

1. Data: 2003-04-12 18:57:50

Temat: Odp: Włosy mieszane
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pomógł szampon ("kąpiel do włosów") L'Oreal Kerastase do włosów
przetłuszczających się u podstawy, a suchych na pozostałej części. Nie
pamiętam dokładnie nazwy, bo butelkę już wyrzuciłam. (POMÓGŁ!!!) Kupiłam go
u fryzjera, a kosztował coś koło 40 zl.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-12 19:17:53

Od: "aga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poza tym jest jeszcze cos takiego jak Seboradin - podobno ogranicza
> przetluszczanie wlosow. Osobiscie nie probowalam ale mam zamiar go kupic w

Ale jeśli będzi używać szamponów do włosów przetłuszczających się to jeszcze
bardziej wysuszy końcowki, wiem po sobie bo też mam takie włosy. Ja nie
znalazłam dobrego specyfiku na "nasz " rodzaj włosów, jestem jeszcze w
trakcie szukania ( ten z pestek winogron mi nie pomógł) obecnie
stwierdziłam, że będę stosować szampony do włosów suchych i zniszczonych
(jak najbardziej nawilżające) a aby zapobiec przetłuszczaniu myję głowę
codziennie i chyba troche poprawiło to moje włoski. :))
pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2003-04-13 10:15:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie masz zamiaru pomóc to sięnie wcinaj.

Wycinaj co zbędne, nie pisz po znaku cytatu ">" i bądź bardziej uprzejma dla
ludzi, których prosisz o pomoc. A co do ortografii - Twoje posty świadczą o
Tobie, chcesz, żeby ludzie przy pierwszym kontakcie myśleli o Tobie jako o
półanalfabetce? I nie obrażaj się - posty pełne ortów po prostu źle się
czyta.

JoP

Juicy Tubes kupilam :)
Kosmetyczka - Wroclaw