dobry fryzjer w W-wie

1. Data: 2003-04-11 13:40:04

Temat: dobry fryzjer w W-wie
Od: Ewa <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Planuje radykalna zmiane fryzury, tzn z dlugich na krotkie. Nie potrafie
dobrac sobie fryzury i poszukuje naprawde dobrego fryzjera w W-wie, ktory
okresli rodzaj moich wlosow, owal twarzy itd.

Z gory dziekuje
Ewa

1. Data: 2003-04-11 13:41:07

Temat: Re: dobry fryzjer w W-wie
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa" <e...@p...pl> napisal w wiadomosci

> Planuje radykalna zmiane fryzury, tzn z dlugich na krotkie. Nie potrafie
> dobrac sobie fryzury i poszukuje naprawde dobrego fryzjera w W-wie, ktory
> okresli rodzaj moich wlosow, owal twarzy itd.

w salonie "Hest" na Jerozolimskich mozna dobrac fryzure komputerowo, moze
tam warto zajrzec :)

--
Za uwage dziekuje
fajna laska

1. Data: 2003-04-11 13:44:23

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...pl> napisał(a):

[ciach post]

Ciekawa jestem, ile jeszcze razy to sie jeszcze pojawi....

Dunia

PS. Zamiast Wawy mozna sobie wstawic Krakow/Wroclaw/Lodz czy co tam jeszcze
bylo.

1. Data: 2003-04-11 13:48:55

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajna laska wrote:

> w salonie "Hest" na Jerozolimskich mozna dobrac fryzure komputerowo, moze
> tam warto zajrzec :)

dla dobrania fryzury byc moze, ale raczej nie na ciecie, a z pewnoscia
nie na modelowanie - wychodzi fryza na bal w operze.

ja polecam Hormon na Nowym Swiecie 35, gdzie wlasnie pare dni temu
obcieto mi wlosy na krotko. i bardzo mi sie to podoba. aha - tylko jesli
ktos sie nastawia na salonik w rodzaju Gabriela czy innej sieci, to sie
mocno zdziwi - tam nie jest typowo, ale za to ma sie dobrze dobrana i
dobrze zrobiona fryzure.

xx.

ps telefon do salonu: 82662332, ew. 692 687 554.

1. Data: 2003-04-11 13:53:03

Od: Ewa <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b76grn$7fp$...@i...gazeta.pl, Dunia at d...@N...gazeta.pl
wrote on 4/11/03 3:44 PM:

> Ciekawa jestem, ile jeszcze razy to sie jeszcze pojawi....
>
> Dunia

Przepraszam, ale myslalam, ze to jest odpowiednia grupa do zadawanie tego
typu pytan. Jestem tu pierwszy raz i nie wiedzialam, ze nie mozna pytac tu o
fryzjera.
Mimo to dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Ewa

1. Data: 2003-04-11 13:55:07

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> fryzjera.
> Mimo to dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Alez oczywiscie, ze jest to odpowiednia grupa i mozna pytac :-)

Tylko przed zadaniem pytania wypadaloby zajrzec do archiwum...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-11 13:55:40

Od: Ewa <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@g...pl, anek at a...@g...pl wrote on
4/11/03 3:48 PM:

> [...]
> dobrze zrobiona fryzure.
>
> xx.
>
> ps telefon do salonu: 82662332, ew. 692 687 554.

Dzieki bardzo o to mi chodzilo, ale jeszce mam takie pytanko, ile mnie ta
przyjemnosc bedzie kosztowala. Ostatni znalazlam dobrego fryzjera, ale tam
samo strzyzenie 300 zl

Ewa

1. Data: 2003-04-11 14:00:39

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...pl> napisał(a):

> Przepraszam, ale myslalam, ze to jest odpowiednia grupa do zadawanie tego
> typu pytan. Jestem tu pierwszy raz i nie wiedzialam, ze nie mozna pytac tu o
> fryzjera.

Oczywiscie, ze mozna. Ale pytanie o dobrego fryzjera w dowolnym duzym polskim
miescie pojawilo sie juz conajmniej raz w ciagu ubieglego miesiaca.
Polecam lekture archiwum.

Pozdrawiam,
Dunia

1. Data: 2003-04-11 14:04:21

Od: Ewa <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez oczywiscie, ze jest to odpowiednia grupa i mozna pytac :-)
>
> Tylko przed zadaniem pytania wypadaloby zajrzec do archiwum...
>
> Pozdrawiam
> ISIA

Z tym, ze posty w archiwum moga byc juz dawno nieaktualne. Fryzjerzy
zmieniaja lokalizacje, zmienia sie moda itd.

Ewa

1. Data: 2003-04-11 14:09:40

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> Z tym, ze posty w archiwum moga byc juz dawno nieaktualne. Fryzjerzy
> zmieniaja lokalizacje, zmienia sie moda itd.

Sugerujesz, ze dobrzy fryzjerzy, kryjac sie przed tabunami klientek,
zmieniaja co tydzien miejsce pobytu? 8-0

Pozdrawiam
ISIA

papierki lakmusowe
Kremy z filtrami.
Farbowanie wlosow.
dentysta/Kraków
Fitness Fort Piontek (Warszawa, Bialoleka)