Farbowanie wlosow.

1. Data: 2003-04-11 12:40:31

Temat: Farbowanie wlosow.
Od: "gubit" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Mam pytanie: czy mozna farbowac wlosy na drugi dzien po pierwszym
farbowaniu?
Po wizycie u fryzjera, po scieciu wlosow farbowanych na ciemno-rudy zostaly
plamy oryginalnego, naturalnego koloru.
Teraz zostaly pofarbowane na JASNY BLOND - i te plamy naturalnego koloru sa
jasniejsze niz reszta wlosow?
Mozna jutro jeszcze raz pofarbowac na JASNY BLOND? Pomoze to? Wyrowna sie
kolor?
Pozdrawiam serdecznie.

P.

1. Data: 2003-04-11 12:55:32

Temat: Re: Farbowanie wlosow.
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gubit" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc.
> Mam pytanie: czy mozna farbowac wlosy na drugi dzien po pierwszym
> farbowaniu?

Podobno powinno sie odczekac dwa tygodnie.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-11 13:27:18

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> farbowaniu?
> Po wizycie u fryzjera, po scieciu wlosow farbowanych na ciemno-rudy

Witaj!
Ja kiedyś farbowałam dzień po dniu, ponieważ nie wyszedł taki kolor jaki
chciałam, na drugi dzień przefarbowałam na inny. Wiem, że tak się nie
powinno robić, ale włosom aż to tak bardzo nie zaszkodziło, Teraz farby nie
są tak bardzo szkodliwe. Po farbowaniu po prostu trzeba bardziej o nie
zadbać (odżywki, maseczki itp)
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-04-11 16:48:59

Temat: Odp: Farbowanie wlosow.
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gubit <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b76d3q$n9m$...@n...onet.pl...
> Czesc.
> Mozna jutro jeszcze raz pofarbowac na JASNY BLOND? Pomoze to?

To chyba tez zalezy jakie masz wlosy, badz skore czy tam cebulki nie wiem;)
moja siostra calkiem niedawno farbowala wlosy trzy razy w jednym tygodniu i
zyje i ma je na glowie i nic si enie stalo a ja natomiast RAZ zrobione
mialam pasemka na blond i mi garsciami zaczely wylazic:( porazka

jinxia

dentysta/Kraków
Fitness Fort Piontek (Warszawa, Bialoleka)
czy ja dobrze widzę?? :)
Fabryka Urody w Krakowie
wycieczka