dentysta/Kraków

1. Data: 2003-04-11 12:34:53

Temat: dentysta/Kraków
Od: "gaba" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
kiedys słyszałam, że na Kieleckiej w Krakowie jest jakis dobry i
niedrogi dentysta - mysle, że ma to wielki związek z urodą :-)
- własnie pilnie potrzebuje takiej usługi, ale gdzie to
dokładnie jest?
W "Panoramie firm" znalazłam az cztery pozycje:
"Oral-Dent" Gabinet Stomatologiczny - ul. Kielecka 17
"Dentystyka" Stomatologiczna Spółdzielnia Pracy - ul. Kielecka 7a
"Miwo-Dent" - ul. Kielecka 17
J. Paja Stomatolog - ul. Kielecka 10
bardzo proszę o szybką odpowiedź
pozdrawiam
gaba

1. Data: 2003-04-11 12:46:47

Temat: Re: dentysta/Kraków
Od: "gaba" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moge prosic o jakies szczegóły? jesli oczywiscie jestes z Krakowa...

1. Data: 2003-04-11 12:50:13

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakowie jest jakis dobry i

1. Data: 2003-04-11 12:52:48

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Oral-Dent" Gabinet Stomatologiczny - ul. Kielecka 17
> "Dentystyka" Stomatologiczna Spółdzielnia Pracy - ul. Kielecka 7a
> "Miwo-Dent" - ul. Kielecka 17
> J. Paja Stomatolog - ul. Kielecka 10
Wygląda na to że Kielecka w Krakowie to zagłębie dentystyczne! ;)
Magda
P.S. Będę śledzić wątek i mam pytanie - co to znaczy że tam jest 'niedrogo'?
Ile kosztuje standardowa średnia plomba?

1. Data: 2003-04-11 14:07:17

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> a moge prosic o jakies szczegóły? jesli oczywiscie jestes z Krakowa...

Jasne, ceny za plombę różnie ale średnio 50+ ( zależy od wielkości, liczby
osób, ja tam biegam z mężem zawsze, wiec jest troszke taniej bo dwie osoby,
itp) Zresztą zawsze możesz zadzwonić i popytać.
Urzędnicza 17 tel 632-77-21 lub 419-47-23.

Hanuś

1. Data: 2003-04-11 14:37:32

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał(a):

> "> a moge prosic o jakies szczegóły? jesli oczywiscie jestes z Krakowa...
>
> Jasne, ceny za plombę różnie ale średnio 50+

IMO 50+ za plombe to wcale nie jest drogo...

Dunia

1. Data: 2003-04-14 10:46:19

Temat: Odp: dentysta/Kraków
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanuś <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b76deg$bbh$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> sporo dopłacić, za to co tamten sknocił.
> Teraz mam świetną dentystkę, ale tania to ona nie jest.

A ja mam swietnego dentyste na kase chorych. Co prawda za jakies gadgety
trzeba doplacac, ale ogolne leczenie jest w ramach ubezpieczenia. A
dentysta,
mimo, ze mlody, jest rewelacyjny. Uratowal mi dwa zeby, ktore inna pani
doktor
strasznie zniszczyla... Jest dokladny i dba o pacjentow... no i pracuje i w
centrum
i w hucie...

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-04-14 11:34:50

Temat: dentysta /Kraków / Kielecka
Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez bardzo jestem ciekawa, czy polecacie dentystów z Kieleckiej. Jesli
tak, to ktorego?
Ewentualnie gdzie jest dobry dentysta w Krakwie???

Pozdrawiam i pilnie czekam na odpowiedz. Mam pecha z wyborem dentysty i w
poprzednim gabinecie zniszczyli mi pare zebow. Boli i musze to szybko
uratowac.

1. Data: 2003-04-14 11:59:01

Temat: Re: dentysta /Kraków / Kielecka
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mysia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rowniez bardzo jestem ciekawa, czy polecacie dentystów z Kieleckiej. Jesli
> tak, to ktorego?

Tu niestety nie pomoge, bo korzystam tam tylko z rtg.

> Ewentualnie gdzie jest dobry dentysta w Krakwie???

A tutaj to niezmiennie i do znudzenia bede polecac:

Andrzej Mazaraki
os. 2 Pułku Lotn. 22
647 24 83 w. 17 (po 16-ej) lub 0601 762 681

Ja jestem bardzo zadowolona!

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-14 12:18:48

Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info.
A moze ktos zna dentyste dobrego blizej centrum? (Mogilskiego?)
Pozdrawiam,
Aneta

> [...]
> Andrzej Mazaraki
> os. 2 Pułku Lotn. 22
> 647 24 83 w. 17 (po 16-ej) lub 0601 762 681

Fitness Fort Piontek (Warszawa, Bialoleka)
czy ja dobrze widzę?? :)
Fabryka Urody w Krakowie
wycieczka
kuracja pod oczy (?)