Wneka na szafe - ale ciut plytka

1. Data: 2005-01-24 12:05:47

Temat: Wneka na szafe - ale ciut plytka
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcialbym sobie zabudowac wneke, ale mam watpliwosci,
poniewaz wneka ta ma w sumie 55 cm glebokosci (albo 54,
nie pamietam). Czy przy zastosowaniu standardowych drzwi
przesuwnych zostanie w srodku wystarczajaco miejsca
na wieszaki, ubrania itd?? Cos mi sie wydaje, ze przecietnie
caly zespól drzwi ma szerokosc okolo 10cm, wiec moze byc
ciasno. Czy sa jakes wąskie drzwi tego typu ??

--
Pozdrawiam Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

2. Data: 2005-01-24 12:37:41

Temat: Re: Wneka na szafe - ale ciut plytka
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jan 2005 13:05:47 +0100
"RTJ" <r...@p...com> wrote:

> chcialbym sobie zabudowac wneke, ale mam watpliwosci,
> poniewaz wneka ta ma w sumie 55 cm glebokosci (albo 54,
> nie pamietam).

a jaka jest szerokosc? wieszaki mozna przeciez umiescic takze "wszerz"
44cm to na pewno za malo na standardowy montaz

Sierp

3. Data: 2005-01-24 12:47:10

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ napisał(a):

> [...]
> caly zespól drzwi ma szerokosc okolo 10cm, wiec moze byc
> ciasno. Czy sa jakes wąskie drzwi tego typu ??

Są dostępne od ręki np. 5 cm.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

4. Data: 2005-01-24 12:59:17

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:41F4EE4E.2CF1A878@o2.pl...

> Są dostępne od ręki np. 5 cm.

O! i to jest dobra informacja :o)
Czyli podwojne drzwi (dwa skrydla przesuwne) maja w sumie
5 cm - dobrze rozumiem ?? Czy takie szerokosci sa dostepne
powszechnie u roznych producentow?

5. Data: 2005-01-24 13:10:48

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ napisał(a):

> O! i to jest dobra informacja :o)
> Czyli podwojne drzwi (dwa skrydla przesuwne) maja w sumie
> 5 cm - dobrze rozumiem ??

Tak, skrzydła ze standardowej płyty 18 mm; górna szyna ma 50 mm.

> Czy takie szerokosci sa dostepne
> powszechnie u roznych producentow?

A tego to ja nie wiem, w/w znalazłem w pierwszym lepszym składzie ze
szpejami meblowymi.

6. Data: 2005-01-25 07:01:01

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaka jest szerokosc? wieszaki mozna przeciez umiescic takze "wszerz"
> 44cm to na pewno za malo na standardowy montaz

ostatecznie mozna by wydusic 48 co i tak niewiele zmienia :)

pozdrawiam
marcin

7. Data: 2005-01-26 13:21:44

Od: "ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie wąskie to sie skladaja jak harmonijka, na jednej szynie i lamia sie w
polowie

Wanna z hydromasażem
gniazdo siłowe a piekarnik?
Ogrzewanie
[MEBLE] Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Odkurzacz Gisowatt-Phenix