Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?

1. Data: 2009-10-14 09:26:54

Temat: Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?
Od: "h" <...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ktore rozwiazanie lepsze? - ktos przerabial moze oba?

pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2009-10-14 10:46:56

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przerabiałem katalityczną na 5 ściankach w Amice - nie do odsyfienia jakby co (a
zawsze coś Ci się może wylać czy pęknąć i przypalić
na powierzchni), za szorstka do wyszorowania, nic nie dawało "wypalanie" w
maksymalnej temperaturze, śmierdziało zawsze przy każdym
kolejnym pieczeniu, aż pozbyłem się tej szajsowatej kuchni (wówczas "pierwszy" model
za katalogowo ponad 3 tys. zł).

Teraz mamy katalizę tylko z tyłu Whirlpoola i da się żyć paradoksalnie spokojniej niż
przy hiper-duper wyłożeniu ze wszystkich
stron, sam jestem zaskoczony.
JaC

-----

3. Data: 2009-10-15 08:21:36

Od: Fieta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 11:26, "h" <h...@w...com> wrote:
> Witam
>
> Ktore rozwiazanie lepsze? - ktos przerabial moze oba?
>
> pozdrawiam
> Paweł

My mamy emaliowany piekarnik Elektroluxa, myje się bez problemu po
odkręceniu prowadnic i opuszczeniu grzałki.

mf

4. Data: 2009-10-15 18:13:31

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> My mamy emaliowany piekarnik Elektroluxa, myje się bez problemu po
> odkręceniu prowadnic i opuszczeniu grzałki.

czym myjesz? U nas siemens, nie wszystkie sciany z tym katalitycznym cos, ale
ponoc do tego trzeba 500C, dobrze wiem? A na pokretle jest ok 300max, to
zajdzie pyroliza czy nie?

Emaila sie tam zabrudzila (niecale 2lata) ze nic, nic ze srodkow do tego, nie
rusza syfu. Po prostu trzeba z tym zyc chyba. W koncu za drzwiczkami...

Pompka nozna do samochodu
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
zadanie z wanną
odśnieżanie
silnik pralki