[Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?

1. Data: 2009-10-14 14:22:49

Temat: [Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może ktoś się orientuje, gdzie mogę kupić słoiki, pojemność najlepiej
0,6 litra, ewentualnie 0,5 lub większe w Łodzi. Interesują mnie okolice
od ul. Kilińskiego w stronę Widzewa, Olechowa.
Jeśli chodzi o markety to totalna porażka, nie można już kupić, a
wcześniej np. w Tesco można było, ale same słoiki, zakrętek już nie.
Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...

A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?
Pozdrawiam,
Grzegorz

2. Data: 2009-10-14 15:05:56

Temat: Re: [Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
Od: "Marx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

GK <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...
>
> A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?
- w małych ogrodniczych kupowałem (Pabianice).Niedawno były duże słoje
z nakrętkami w Nomi P-ce.

3. Data: 2009-10-14 15:06:04

Od: "Marx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2009-10-15 06:12:07

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...
>
> A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?

Billa

5. Data: 2009-10-15 09:25:14

Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Billa

Dzięki! Trafiłem na normalny sklep na Przybyszewskiego. Ale swoją drogą
strasznie ciekawa historia w Tesco z tymi słoikami. Stała ich tam
wcześniej spora sterta, ale bez zakrętek, jak w informacji zapytałem o
zakrętkami, pani odpowiedziała, że "nie ma". Czy będą? "Nie będzie". A
na moje stwierdzenie, po co ktoś zamówił słoiki bez zakrętek, pani
wzruszyła ramionami i stwierdziła, "że nie wie po co".
:-)
Normalnie jak w "Misiu".
Pozdrawiam,
Grzegorz

6. Data: 2009-10-15 09:55:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GK" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
> na moje stwierdzenie, po co ktoś zamówił słoiki bez zakrętek, pani
> wzruszyła ramionami i stwierdziła, "że nie wie po co".

Jeżeli chodzi o twisty to ludzie wykupują zakrętki - nie są one
zabezpieczane jak w początkach - gdy od środka były pokryte w całości
teflonem. Teraz są tylko malowane a teflonowa uszczelka jest naniesiona
tylko w miejscu styku ze szkłem, stąd szybko ulegają korozji.
Najlepsze są słoje Wecka, brak tylko dużego zamawiającego - widziałem w
życiu słoje od 0,25 w górę oraz kwadratowe w przekroju - lepsze upakowanie
na półkach. Skontaktowałem się z wytwórcą - potrzebne większe zamówienie.
Mają zaletę - trwałość przetworów - pokrywki jednakowego rozmiaru, można je
zapiekać w piekarniku (mięsne konserwy)

Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?
Pompka nozna do samochodu
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
zadanie z wanną
odśnieżanie