Re: Wniosek

From: Angie <u...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wniosek
Date: Sun, 05 Nov 2000 23:36:22 +0100

On Sat, 04 Nov 2000 10:45:56 +0100, <k...@v...pl> wrote:

.... Ci niedouczeni, (a taka niestety, sądząc po
>skutkach leczenia wszelkich schorzeń), nawet śpią bez wyrzutów sumienia, bo
>zwyczajnie nie wiedzą, że szkodzą nie tylko pacjentom, ale w dalszej
>perspektywie, sobie i swoim rodzinom.Padają również ofiarą szalejącego już
>tornada węglowodanowego,które wciąga wszystkich coraz bardziej.Kiedyś aktorzy
>starej daty mieli skrupuły, czy czerpać zyski z reklamowania rzeczy nie do
>końca pożytecznych dla człowieka, dzisiaj nikt już tak nawet nie
>pomyśli....

Wiesz co? Zastanow sie troche nad soba. Czy to Twoja stala cecha
osobowosci - taka nienawisc do ludzi nie stosujacych Twojego sposobu
myslenia? Czy moze ktos Cie skrzywdzil osobiscie i nie stac Cie na
odrobine dystansu?? Czlowieku, na tej liscie nie wiedzialam jeszcze
ani jednego zdania przez Ciebie napisanego, ktore nie zioneloby
nienawiscia do wszystkiego, co medyczne (w znaczeniu lekarskie). Moze
jest jeszcze kilka profesji, ktore Ci tak mocno nadepnely na odcisk? A
moze poza zwolennikami diety optymalnej nie ma ludzi, o ktorych
wypowiedzialbys sie bez obrzydzenia i pogardy? Chyba sobie nie zdajesz
z tego sprawy, ale w ten sposob nie znajdziesz wiele osob, ktore
zechca miec z Toba cos wspolnego (chocby zainteresowania dieta).
A na liscie - Mam zamiar wywalac wszytkie posty, ktore bede
podejrzewac o Twoje autorstwo, bo nie mam zamiaru znosic wiecej
takiego zachowania niz musze.
Angie