Woda wapienna

1. Data: 2004-06-23 06:53:59

Temat: Woda wapienna
Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachcialo mi sie konfitur z zielonych orzechów włoskich.
Po długich poszukiwaniach mam ok 10 przepisów na zrobienie tychże.
Ale - każą tam wymoczyc orzechy w wodzie wapiennej. Znaczy nawet podaja, zeby
wapno niegaszone zalac woda i ta woda to jest to. Powiedzmy.
Skąd wziąc wapno niegaszone albo gotową wodę wapienną?
Qd

1. Data: 2004-06-23 09:03:16

Temat: Re: Woda wapienna
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jun 2004 08:53:59 +0200, Waćpanna lub Waćpan *qd*, w wiadomości
news:<news:46d6.00000422.40d92906@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> wapno niegaszone zalac woda i ta woda to jest to. Powiedzmy.
> Skąd wziąc wapno niegaszone albo gotową wodę wapienną?

ze sklepu z odczynnikami chemicznymi na przykład
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-06-23 09:08:43

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam, Ti`Ana

> adres prosze, może być w Poznaniu ( w szczecinie zlikwidowali - dowiedzialam
sie usilujac kupic perhydrol)
Qd

1. Data: 2004-06-23 09:22:27

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wapno niegaszone zalac woda i ta woda to jest to. Powiedzmy.
> Skąd wziąc wapno niegaszone albo gotową wodę wapienną?

W jakim celu trzeba moczyć orzechy w wodzie wapiennej? Wapno niepalone pewnie
mozna kupić w punkcie handlowym , który prowadzi sprzedaż materiałów
budowlanych, a może też z art. do produkcji rolnej. Pozdrawiam

1. Data: 2004-06-23 10:08:30

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jun 2004 11:08:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan
*k...@p...onet.pl*, w wiadomości
news:<news:46d6.000004eb.40d9489a@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> sie usilujac kupic perhydrol)

W Poznaniu na ul. Św Michała 100, jeśli mnie pamięć nie myli

1. Data: 2004-06-23 10:37:54

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ciach>
> W jakim celu trzeba moczyć orzechy w wodzie wapiennej?

Żeby wyługować z nich gorycz.Tak samo przygotowuje sie zielone oliwki.

1. Data: 2004-06-23 11:59:21

Od: "*****" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję zapytać w najbliższej APTECE. Jeżeli nie mają na stanie to
poprosić niech zamówią .W hurtowniach farmaceutycznych jest Aqua Calcis i
napewno jest bezpieczniejsza niż budowlana.

1. Data: 2004-06-23 15:45:46

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję zapytać w najbliższej APTECE. Jeżeli nie mają na stanie to
> poprosić niech zamówią .W hurtowniach farmaceutycznych jest Aqua Calcis i
> napewno jest bezpieczniejsza niż budowlana.

Genialne! Nie myslalam, ze to takie proste. DZIEKI :):):P)

qd>

1. Data: 2004-06-23 18:12:17

Od: "mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040
może jakieś nowe zdjęcie, hmmm...

1. Data: 2004-06-23 18:27:25

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jun 2004 20:12:17 +0200, Waćpanna lub Waćpan *mirek*, w
wiadomości news:<news:cbchbp$o0t$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

ser&userid=39040
> może jakieś nowe zdjęcie, hmmm...

film czeka na wywołanie dopiero, musisz poczekać z tydzień ;)
--
[...]

Rukola
nalesniki bananowe [P]
Garnek na prazonki/prażynki/duszo nki... czy jakoś tak :)
Bób
Czereśnie