Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

51. Data: 2003-05-07 14:55:30

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie tę drugą zostawiłeś? 8-/

Pralka pożera skarpety PO JEDNEJ!!!

puchaty

52. Data: 2003-05-07 14:57:49

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Pralka pożera skarpety PO JEDNEJ!!!

Widocznie dba o linie ;)
pzdr
agi

53. Data: 2003-05-07 15:30:40

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> jesli tolerujesz to ze oni
>
> Eeeeee tam, nie toleruję, ale co mogę zrobić? biegać po rodzinie i
> tłumaczyć, że taka zła to nie jestem?

A poco masz komuś coś tłumaczyć???

> Sprzątam, żeby było miło w domu, ale
> jak przyjeżdżają ONI, to domu pucuję.

Po co pucujesz??? To ich problem, a nie Twój.
Ja na szczeście sprzątam dla siebie, żeby dobrze się czuć w domku. Jak nie
mam siły to nie sprzątam.
O tyle mam dobrze, że TŻ pedant, ja raczej też lubię porządek no i u Teściów
brudniej niż u nas, więc nikt nie wpadł na pomysł, że to takie ważne.

> Kiedyś miałam sprawdzane zawiasy w
> szafkach, czy są takie same w całej meblościance ;-))) , dzisiaj się z
tego
> śmieję, ale wtedy to mnie wkurzyło.

Dlaczego chodzą Tobie po szafach???!!! Jestem w szoku. Dlaczego na to
pozwalasz??? Chyba nie umiem tego zrozumieć, bo ja bym zareagowała ostro/
bardzo ostro. Szafa to miejsce do którego nie ma nikt wglądu, chyba, że
kupiliśmy nową i ktoś prosi o zaprezentowanie, bo nowa - to nie ma sprawy.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

54. Data: 2003-05-07 15:36:36

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Madda" <m...@p...onet.pl> napisał w

> ważne?
>
> Bo to po prostu ohydnie wygląda jak takie brudne, śmierdzące
> skarpety leżą sobie w miejscu, które naprawdę dla nich
> przeznaczone nie jest (salon, biurko itd) ... mówię za
> siebie żeby nie było, że uogólniam.
>
> I IMO świadczy to o brudasach gospodarzach ... sorry.

Ale żeby zaraz o to robić awanturę???
No chyba nazbiera się tych skarpetek z całego miesiąca lub dłużej - chociaż
o takich przypadkach nie słyszałam.
TŻ zdarza się zostawić skarpetki na podłodze w łazience, ale najdłużej leżą
tam 2-3 dni.
Dodam, że nie uważam, siebie za brudasa, bo u nas zawsze ładnie i czyściutko
(nie mylić ze sterylnie)
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

55. Data: 2003-05-07 15:45:06

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> In article <b9aqbk$rmp$1@news.onet.pl>, d...@o...pl says...

> A rodzina ma klucze od mieszkania? Jak tak - zmienic zamki, jak nie to
> tylko zamykac wystarczy - no jak chcesz, mozesz krzyknac "teraz Wam nie
> otworze, kochamy sie z mezem, dopiero zaczelismy i zejdzie nam jeszcze
> pare godzin"

dobre, bede musiała zastosować :-)))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

56. Data: 2003-05-07 15:46:37

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W tym momencie i tym przykladzie zgodze sie z Toba w calej rozciaglosci-
> to juz flejtuchostwo.

no chyba ze ma sie takie zdolne dziecko jak Karola, która na hasło sprzątaj
pokój, wsadza wszystko do szafy i jak otworze szafę to efekt murowany
:-)))))))))

57. Data: 2003-05-07 16:48:59

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> Użytkownik "Madda" <m...@p...onet.pl> napisał

> stop, to się
>
> A ja to widze troche inaczej. Nie trzeba sprzątać non stop -
> trzeba mieć dobrze zorganizowany dom (schowki, kosze, półki
> itd żeby jak najwięcej rzeczy miało swoje miejsce) i
> _odstawiać_ rzeczy na swoje miejsce jak tylko się przestaje
> z nich korzytać.
> Przy takim układzie sprząta się raz na jakiś czas już
> poważniej (odkurzanie, mycie podłóg).

U mnie też każda rzecz ma swoje miejsce. Ale jest nas cztery osoby z
których każda wyciąga coś tam ale nie każda odkłada. Nie mam zamiaru w
tym względzie wychowywać męża, a dzieci są w trakcie wychowywania i
jeszcze dużo czasu upłynie zanim zaczną to robić (albo i nie zaczną).

> Tu się autorytatywnie wypowiadać nie będę (z wiadomych
> względów) ale doskonałym moim rzecznikiem jest AsiaS ;-)
> Mówi dokładnie to co ja myślę w kwestii sprzątania i dzieci
> ... z tym, że ona jest w tym temacie autorytetem.

I AsiS napisałam co ja o tym sądzę.

> Czy jestem Twoją koleżanką ? ;-)

Raczej nie.

> Mnie to rybka kto Wy jesteście ;-)))
> Pytałaś dlaczego oburzają nas szkarpety to Ci napisałą swoje
> zdanie.

OK przyjęłam do wiadomości. Z tego wynika że mój TŻ ma mnóstwo
szczęścia.

> [...]
> I dlatego tym gorzej oceniam skarpetki w salonie jak już
> gdzieś jestem ... bo wiedzieli, że przyjdę więc mogli

Widziałaś kiedyś u kogoś w trakcie umówionej wizyty skarpetki w salonie?

Pozdrawiam
M.

58. Data: 2003-05-07 17:19:13

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka"
> [...]
> Mówi dokładnie to co ja myślę w kwestii sprzątania i dzieci
> ... z tym, że ona jest w tym temacie autorytetem.

Hehe, nie bardzo się poczuwam:-) Mój "instynkt porządku"
był od zawsze, jak mi się wydawało, wrodzony i trwał do
pierwszej przeprowadzki (dużo czynników: kilkadziesiat pudeł -
moich z mieszkania od rodziców i męża z akademika
których nie było przez długie miesiące gdzie rozpakować,
całkiem puste mieszkanie bez mebli, które były gromadzone powoli,
ciąża i wieczne zmęczenie) a potem ... zniknął.
I tak żyłam sobie w prze-ra-ża-ją-cym bałaganie przez dwa lata,
uśmiechnięta i "wyluzowana" ;-) Żyć w porządku zachciało mi się
jak Emilka miała jakieś półtora roku, jak miała dwa udało nam się
jakoś wszystko powoli ogarniać i ogarnąć, a teraz faktycznie od paru miesięcy
jest super porządnie :) Aaaaale... co będzie jak się za chwilę
urodzi drugie? Pojęcia nie mam ;-)
Asia która mogłaby sobie odpuścić sprzątanie bo powinna leżeć ;-)

59. Data: 2003-05-07 17:20:22

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )"

> Widocznie dba o linie ;)

Nie śmiej się, to prawda. Już wiele razy to zauwazyłam - wkładam
pary, wyciągam pojedyncze.. hmm :)
Asia

60. Data: 2003-05-07 17:37:46

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "agi ( fghfgh )"

> Nie śmiej się, to prawda. Już wiele razy to zauwazyłam - wkładam
> pary, wyciągam pojedyncze.. hmm :)
> --

to moze przed kazdym praniem:
- głodna?? na co czekasz?? sneakers!! :-)))))
a moze macie za małe skarpetki w porównaniu do dziur w bębnie pralki, a moze
pierzecie w przemysłowej pralce jak na hamerykanskich filmach (ale marzenie)
a moze macie gdzies dziure w bębnie??
albo ostatecznie to Wam sie wydaje, że wsadzacie dwie a w rzeczywistosci
jest jedna??
A jak to nie pomoże to proponuje Fox-a & Scully oni pomoga na wszystko,
ewentualnie stary, nie znudzoneyna kłopoty Bednarski ;-)))))))
PS. Chyba pójde się położyc po zjedzeniu kolacji, sen dobrze robi na szare
komórki.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek