Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

61. Data: 2003-05-07 17:40:45

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości
news:b9bapv$5me$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale żeby zaraz o to robić awanturę???
> No chyba nazbiera się tych skarpetek z całego miesiąca lub dłużej -
chociaż
> o takich przypadkach nie słyszałam.
> TŻ zdarza się zostawić skarpetki na podłodze w łazience, ale najdłużej
leżą
> tam 2-3 dni.
> Dodam, że nie uważam, siebie za brudasa, bo u nas zawsze ładnie i
czyściutko
> (nie mylić ze sterylnie)

a ja zapytam tak moze z grubej rury, ale tak mnie sie skojarzyło, czy Twój
TŻ nie robiłby awantury gdybys zostawiła swoją uzywana podpaske na srodku
łazienki, przeciez kazdemu moze sie zdarzyc, albo majtki takie po miesiączce
no w koncu kazdemu moze sie zdarzyc??
Ja nie jestem pedantka ale brudne rzeczy mają swoje miejsce.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

62. Data: 2003-05-07 17:47:28

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka"
> Janka (3,5) zaczęła sie dogadywać z Andrzejem (1,5) właśnie na płaszczyźnie
> destrukcji :D
> Rozwalają mieszkanie w 10 min.
> Brodzę w tych wywalonych rzeczach do wieczora, potem jakoś ogarniam całość.
> A półtoraroczna Janka w ogóle nie bałaganiła!

To zupełnie nie tak. Emiś rozwala mieszkanie sukcesywnie przez większość dnia,
to, co widać wieczorem u nas z pewnością nie różni się od tego, co zrobią
Twoje dzieci, bo w końcu ilosć rzeczy jakie mogą wyciągnąć jest w każdym domu
ograniczona prawda? Dlatego nie wypowiadam się że ona nie bałagani a ja
utrzymuję
porzadek, tylko że ona wie, że musi po sobie o określonych porach posprzątać,
i tu nauka nie różni się w przypadku jednego a dwóch dzieci.

> W przypadku dwojga lub więcej MAŁYCH dzieci - nie.
Co też napisałam na samym początku, zgadzam się w przypadku
noworodka, małego niemowlęcia kiedy najzwyczajniej w świecie brakuje
czasu. Większe niemowle samo jeszcze nie bałagani, więc sytuacja
jak z jednym. Dwójka starszych potrafi już sama po sobie sprzątać.
Asia

63. Data: 2003-05-07 17:57:34

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żyć w porządku zachciało mi się
> jak Emilka miała jakieś półtora roku, jak miała dwa udało nam się
> jakoś wszystko powoli ogarniać i ogarnąć, a teraz faktycznie od paru
miesięcy
> jest super porządnie :) Aaaaale... co będzie jak się za chwilę
> urodzi drugie? Pojęcia nie mam ;-)

Zmieni się na gorzej, gdy MłodeII będzie na tyle duże, żeby zacząć się bawić
z siostrą, czyli jak będzie miało rok.
[...]
Dzieci dają po garach dopiero w stadzie......
Dlatego w sporze o to, czy mając dzieci, mozna mieć porządek w domu, stoję
na stanowisku, że w przypadku jednego małego dziecka - tak.
W przypadku dwojga lub więcej MAŁYCH dzieci - nie.

Ola

64. Data: 2003-05-07 18:18:31

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka"
> [...]
> stateczna dama, a Z BRATEM dostaje tzw. małpiego rozumu i następuje znaczny
> regres - np. bawi ją wywalanie wszystkich ciuchów z komody i wywalanie
> garnków z szafki tudziez darcie gazet i papieru toaletowego na drobne
> strzępki.
> Zarówno Janka, jak i Andrzej POJEDYNCZO są spokojniejsi i bardziej skupieni,
> wyciszeni niż kiedy tworzą zgrany Tandem Destruktorów. Samemu nie chce się
> bawić w darcie gazet, a we dwójkę jest z tego kupa radochy.Samemu nie jest
> fajnie robić dziury w ścianie ale we dwoje....co za radość!

Buuu, a dlaczego moje dziecko POJEDYNCZO lubi wywalać wszystkie ciuchy
z komody, garnki z szafki, drze gazety i papier toaletowy, robi dziury w
ścianie.....? :)
Da się nad tym zapanować :)
Asia

65. Data: 2003-05-07 18:19:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "agi ( fghfgh )"

> Nie śmiej się, to prawda. Już wiele razy to zauwazyłam - wkładam
> pary, wyciągam pojedyncze.. hmm :)

No właśnie - i gdzie do cholery są te "drugie" od pary?!
Puchaty sugeruje ;), że ja je specjalnie "znikam", no ale przecież nie robię
tego!!!!

:)))))
Sowa

No ale serio - gdzie podziewają się te drugie skarpety?
Przecież gdzieś są!

66. Data: 2003-05-07 18:30:37

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu.

Większe niemowle samo jeszcze nie bałagani, więc sytuacja

To napisałam.

> Dwójka starszych potrafi już sama po sobie sprzątać.

To tez prawda.....ale gdzie okres, w którym sa moje dzieci? Tzn. 3,5 i 1,5
?? Jankę mozna namówić do sprzątnięcia książeczek, ale jak Andrzejek wywala
je z powrotem....

[...]

P.S. Kiedyś moja promotorka (matka dwojga dorosłych pociech) powiedziała, że
dwoje dzieci nie równa się: jedno dziecko+jedno dziecko. To jest od razu
STADO ;-)

67. Data: 2003-05-07 18:39:26

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message

> Buuu, a dlaczego moje dziecko POJEDYNCZO lubi wywalać wszystkie ciuchy
> z komody, garnki z szafki, drze gazety i papier toaletowy, robi dziury
> ścianie.....? :)

I wieczorem układa te wszystkie rzeczy w komodzie, garnki do szafy,
zamiata gruz ze ścian?

Pozdrawiam
M.

68. Data: 2003-05-07 18:57:20

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> :)))))
> Sowa
>
> No ale serio - gdzie podziewają się te drugie skarpety?

moze przechodzą metamorfozę i np. robią sie z nich rajstopy?? albo ida do
innego wymiaru?? albo sie ukryły i czekają na dobry moment??
ale wiesz co?? mam pomsył zadzwon do jakiegos fachowca i nagraj rozmowę co
on na to, posmiejemy sie moze ;-))))))

69. Data: 2003-05-07 19:37:01

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
miesiączce
> no w koncu kazdemu moze sie zdarzyc??
> Ja nie jestem pedantka ale brudne rzeczy mają swoje miejsce.

Cóż. Zużyta podpaska a jednodniowe skarpetki to IMO WILEKA RÓŻNICA.
Brudne rzeczy mają swoje miejsce w pralce, która znajduje się na dole, a
łazienkę mamy na górze. Czasem po prostu rano TŻ zapomina znieść je na dół.
Pewnym usprawiedliwieniem jest dla mnie godzina o której wstaje. Dodam, że
nie leżą one na środku tylko w rogu.
Nie zdarza się to znowu tak często i uważam, że nie jest ot żaden powód do
awantury. Można to załatwić inaczej.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

70. Data: 2003-05-07 19:46:03

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> :)))))
> Sowa
>
> No ale serio - gdzie podziewają się te drugie skarpety?

Tak na serio to może lądują w filtrze. Z tymże po jednej połkniętej
skarpetce to pewnie pralka zaczęłaby Wam "siusiać".
Sprawa tajemnicza.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek