Wojsko

1. Data: 2000-12-10 21:12:39

Temat: Wojsko
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Spotkałem się z wypowiedzimi, że wojsko spaczyło mi osobowość.
Wobec tego:
Jestem dumny, że mogłem służyć w NJW MSW, jestem dumny, że dzięki wszystkim
słuzącym a armii, wbrew wszystki studjącym dupkom, co uciekają od służby
wojskowej w imię własnych korzyści. Tego Kraju bronią biedacy, których WKU
powoła z braku innych, bo studenciki kupią sobie kategrię E. Bydlacy z
kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.
W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem dumny,
że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

2. Data: 2000-12-10 21:41:11

Temat: Re: Wojsko
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> [...]
[..]
> W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem dumny,

A czy jesteś też dumny z tego, że poniżałeś innych i nie pozwalałeś na to innym?

Zdrówka
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

3. Data: 2000-12-10 21:55:16

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Marcin ! :)

W dniu 10-Gru-2000, napisałeś(aś):

> Witam
> Spotkałem się z wypowiedzimi, że wojsko spaczyło mi osobowość.

Przede wszystkim wycięło Ci parenaście miesięcy z kalendarza...

> sie nie odzywają. W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani
> kropli wódki. Jestem dumny, że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

A przed czym Ty je broniłeś? ;)

> Marcin Wojtkowiak
Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

4. Data: 2000-12-10 22:58:19

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Bydlacy z
> kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.

Odnosze wrazenie, ze skoro Tobie sie nie udalo umknac przed sluzba,
wszyscy inni takze powinni pojsc do woja.
Czujesz sie pokrzywdzony? Zazdroscisz tym, ktorzy nigdy nie dotkna
munduru?
Sam jestes bydlakiem. Widac Twoi znajomi maja racje mowiac, ze wojsko
spaczylo Twoja osobowosc. Ale nie martw sie, nie jestes sam. Spotkalem
juz wielu podobnych, niestety takze po odbytej sluzbie.

Verset
kat. A (student)

5. Data: 2000-12-11 00:31:59

Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Spotkałem się z wypowiedzimi, że wojsko spaczyło mi osobowość.

nie martw sie
dojdziesz do siebie
to tylko kwestia czasu...

>Wobec tego:
>Jestem dumny, że mogłem służyć w NJW MSW, jestem dumny, że dzięki wszystkim
>słuzącym a armii, wbrew wszystki studjącym dupkom, co uciekają od służby

nie wszyscy ida na studia tylko po to zeby nie isc do woja
zapewniam Cie , ze na studiach tez czasem jest ciezko
nikt tu za Ciebie nie chce myslec...

>wojskowej w imię własnych korzyści. Tego Kraju bronią biedacy, których WKU
>powoła z braku innych, bo studenciki kupią sobie kategrię E. Bydlacy z
>kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.

ja mam A i jestem studencikiem i zrobie wszystko zeby nie isc do woja
nie mam czasu na takie pierdoly jak wojo ,
harcerze sa lepiej zorganizowani niz WP

>W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem dumny,
>że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

Ja na studiach tez niczego nie ukradlem
no ale musze sie przyznac , ze kilka flaszek to obalilem przez te pare lat
:-)

Jestem dumny z Ciebie , ze przez ten czas jak byles w woju
nikt na nas nie napadl

pozdrawiam

studencik

6. Data: 2000-12-11 16:58:10

Od: "Krzys Sucherek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.
> W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem

Wobec powyzszego jestem dumny, ze w zyciu nie nazwalem nikogo bydlakiem ani
dupkiem, tylko dlatego, ze jemu sie udalo, a mnie nie, zas w czasie studiow
nie jadlem wiewiorek, nie gralem na kobzie i nie robilem jeszcze paru innych
rzeczy...
Pozdrawiam
Krszys

7. Data: 2000-12-11 17:33:27

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in
> [...]
> powoła z braku innych, bo studenciki kupią sobie kategrię E. Bydlacy z
> kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.

tetetetet mommment
ja bylem w woju dluzej od ciebie - A1 :) i gapy sie dochrapalem ( + blachy
pchor na pagonach ) zanim odszedlem... nie wszyscy sie nadaja do wojska i
trzeba sie z tym pogodzic - jedni urodzili sie po to by szalec w kamaszach
inni po to by klepac w klawisze w zacisznym ustrojstwie ;)

> W wojsku nie ukradłaem niczego,

widac albo byles baaaaardzo krutko w wojsku, albo jestes niezbyt pojetny -
nie znasz tego - w wojsku nic nie ginie tylko zmienia wlasciciela ?
(oczywiscie chodzi mi tylko i wylacznie o sort mundurowy - nic prywatnego )

>nie wypiłem ani kropli wódki.

jedni pija wodke inni tanie wina...

>Jestem dumny,
> że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

ja tez jestem dumny - ale to nie znaczy ze moge wpierdzielac sie i bluzgiem
powalac rzesze sciemniaczy na kolana :))

uwazam ze wojsko powinno byc zawodowe i BASTA :)

> --
> Marcin Wojtkowiak

p.s. a jesli uwazasz ze wojsko ci spaczylo psyche to rzeczywiscie malo
widziales/przezyles w woju. Jak bedziesz mial blekitny beret to sie mozesz
odzywac

sosen

8. Data: 2000-12-11 22:32:01

Od: "Zrathen" <a...@b...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram;
też studiuje, mam kategorie A - a do woja nie mam zamiaru iść. chyba że zna
ktoś 3 logiczne powody dla których mam stracić kilka miesięcy z życia ???

--
Zrathen
a...@b...prv.pl

9. Data: 2000-12-12 02:37:17

Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>uwazam ze wojsko powinno byc zawodowe i BASTA :)

dokladnie...
wszyscy to rozumieja tylko nie wladze nasze szanowne
ale to juz jest zupelnie inny temat...

10. Data: 2000-12-12 09:11:30

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie...
> wszyscy to rozumieja tylko nie wladze nasze szanowne
> ale to juz jest zupelnie inny temat...

Jakby wojsko bylo zawodowe, to przy takim stanie polskiej armii, malo by
bylo chetnych.
pa
spider.

Światowy Tydzień Mózgu