Re: Wojsko

From: "seco" <s...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wojsko
Date: Mon, 11 Dec 2000 01:31:59 +0100

>Spotkałem się z wypowiedzimi, że wojsko spaczyło mi osobowość.

nie martw sie
dojdziesz do siebie
to tylko kwestia czasu...

>Wobec tego:
>Jestem dumny, że mogłem służyć w NJW MSW, jestem dumny, że dzięki wszystkim
>słuzącym a armii, wbrew wszystki studjącym dupkom, co uciekają od służby

nie wszyscy ida na studia tylko po to zeby nie isc do woja
zapewniam Cie , ze na studiach tez czasem jest ciezko
nikt tu za Ciebie nie chce myslec...

>wojskowej w imię własnych korzyści. Tego Kraju bronią biedacy, których WKU
>powoła z braku innych, bo studenciki kupią sobie kategrię E. Bydlacy z
>kupioną kategrą E, lub D niech się sie nie odzywają.

ja mam A i jestem studencikiem i zrobie wszystko zeby nie isc do woja
nie mam czasu na takie pierdoly jak wojo ,
harcerze sa lepiej zorganizowani niz WP

>W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem dumny,
>że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

Ja na studiach tez niczego nie ukradlem
no ale musze sie przyznac , ze kilka flaszek to obalilem przez te pare lat
:-)

Jestem dumny z Ciebie , ze przez ten czas jak byles w woju
nikt na nas nie napadl

pozdrawiam

studencik