Re: Wojsko

Data: 2000-12-12 16:53:04
Temat: Re: Wojsko
Od: M...@n...plonk.rdc.pl (Mariusz Kruk)

W dniu Sun, 10 Dec 2000 22:12:39 +0100, osoba określana zwykle jako
Marcin nakibordziła:
>Jestem dumny, że mogłem służyć w NJW MSW,

No cóż. Miałeś szczęście. Podobno to była w miarę normalna jednostka.

>jestem dumny, że dzięki wszystkim słuzącym a armii, wbrew wszystki
>studjącym dupkom, co uciekają od służby wojskowej w imię własnych
>korzyści.

Ale chyba nie wyraziłeś się precyzyjnie. To zdanie nie ma sensu.

>Tego Kraju bronią biedacy, których WKU powoła z braku innych, bo
>studenciki kupią sobie kategrię E.

Zdaje Ci się.

>W wojsku nie ukradłaem niczego, nie wypiłem ani kropli wódki. Jestem dumny,
>że Polskie dzieci mogły spać spokojnie.

A bardzo się rozwinąłeś w wojsku ? Bo ja jakoś nie miałbym ochoty na to,
żebym był przez rok odcięty od świata w jakiejś zabitej dechami dziurze,
gdzie władzę nade mną mieliby ludzie którzy nie umieją sklecić dwóch
zdań bez użycia przynajmniej pięciu "kurew".

Mariusz Kruk mailto:M...@r...pl
BUGS: The computer cheats only rarely (man 6 fish)