Re: Wojsko

Data: 2000-12-14 07:49:43
Temat: Re: Wojsko
Od: <z...@p...onet.pl>

sosen wrote in message

>bardzo czesto nawet nie zdajecie sobie sprawy ze wojsko czesto uczy
>was dyscypliny, karnosci (moze nie najwiekszej ale jako takiej ;) ktore to
>przydaja wam sie w pracy... w wojsku poznajesz co to znaczy "sprawdzony
>przyjaciel " pojmujesz istote dzialania w grupie...

tego samego uczy mafia... a jaka roznica w profitach ;)))

>od kiedy wojskowi urzadzaja armie ? MON to cywile w 90% a nie wojskowi...
>wojacy wykonuja rozkazy - i w wojsku nie powiesz nie... wszystko idzie od
>gory

duzo zalezy od politykow, ale sposob wykonania zawsze od wojskowych...

>niekoniecznie :) ja nie uwazam sie za biedaka a ojczyzne bronilem od 1998 do
>czerwca 2000 :)

Ale o ile sie nie myle to chciales...

popatrz na tych z zasadniczej...

>od lekarzy z WKU, od cywilnych lekarzy - jak ja bylem na komisji to
>kosztowalo to 2,5 tys... wiem tylko ze moi qmple ktorzy ucza sie na
>polibudzie wroclawskiej dostali wszysy A i jakos nie biegali po lekarzach i
>nie zalamwali raczek z tego powodu

tia... a wiesz, ze po studiach komisja lekarska jest wojskowa?
i oczywiscie nikt nigdy niczego w WKU nie "zalatwil" ;)))

>niekoniecznie wojsko :)

fakt, nie wiemy jaki kolega byl przed wojskiem...

>no.... dostalem za taki tydzien urlopu ;))))

a mowia czasami, ze ZW do niczego sie nie przydaje ;)))

>kompleksy drogi Watsonie, to tylko kompleksy daja znac o sobie

Niestety, nawet wobec nas - bazantow - niektorzy fumfle z ZSW, SCh, WSO
mieli jakies zale o to, ze jestesmy po studiach :(

a im kto bronil...

ciezkie jest zycie studenta - dostaniesz D lub E - powiedza, ze zalatwiles
pojdziesz po studiach na pol roku - powiedza, ze poszedles na studia,
bo chciales skrocic sobie wojsko....

fumfle nie sa w stanie sobie wyobrazic, ze sa inne przyczyny studiowania niz
wojsko

z kompleksami nie wygrasz ;)

>Zagan. Zary , Swietoszow RULEZZZZZZZZZZ ;)

>teren ten przez polskich oficerow zwany jest "3-katem bermudzkim" - jak ktos
>tam wpadnie to juz nie wydostaje sie - zadupie nr1 u nas :/

Las Vegas, Las Palmas, Las Zagan ;)

to trzeba zobaczyc na wlasne oczy...

jesli ktos lubi dzika przyrode oraz survival - polecam ;)))

>sosen

Zelig9