Wojsko z D na A!!!!!!!

1. Data: 2000-02-04 16:17:40

Temat: Wojsko z D na A!!!!!!!
Od: "ilk" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam każdego kto tu zajrzał bo może mi pomóc w ważnej sprawie.
Otóż ja w przeciwieństwie do wielu ludzi CHCĘ isć do wojska i może nie było
by w tym nic dziwnego gdyby nie mały problem kiedyś tj w 1995 r. wyrobiłem
sobie kat. D i byłem parę lat szczęśliwy ale teraz się okazało że mnie nie
chcą wziąść ani do policji ani do innych służb mundurowych do pracy.Ja
jestem zdrów jak ryba kategoria była naciągana a te facety z RWKL-u chcą
ode mnie zaświadczenia że niby się pilnie leczyłem cały czas, na jakiej
podstawie miałem wydaną kat. D tj zaświadvczenie od lekarza który ją
wystawił.No i problem - jak teraz zrobić żeby tą kategorię zmienić na A????
Czy lekarz który ją wystawiał będzie miał problemy natury prawnej - kto
może mi pomóc?????

Proszę o pomoc wszystkich (najlepiej co w tym siedzą) - może ktoś tu
pracuje na RWKL - u ??
Pozdrawiam

Marek

2. Data: 2000-02-06 07:44:30

Temat: Re: Wojsko z D na A!!!!!!!
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilk napisał(a) w wiadomości: <01bf6f2a$ee06dd00$d804a0d4@xxx>...
> [...]
>sobie kat. D i byłem parę lat szczęśliwy ale teraz się okazało że mnie nie
>chcą wziąść ani do policji ani do innych służb mundurowych do pracy.Ja

Trzeba bylo pomyslec o tym, jak sobie zalatwiales D.
Ja, zalatwiajac sobie D mialem swiadomosc, ze nie bedzie mi dane wykonywac
wszelkich zawodow oraz bedzie to rzutowac na pozniejsze zycie - ot chocby
teraz, kiedy chcac zapisac sie do III filaru musze sobie robic badania...

Adam B.

3. Data: 2000-02-06 22:33:15

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o pomoc wszystkich (najlepiej co w tym siedzą) - może ktoś tu

Ja nie widzę problemu. Udajesz się do Twojej siedziby WKU i tam składasz pod
anie o ponowne rozpatrzenie kategorii wojskowej. Wtedy po około 2 tygodniach
pójdziesz na komisję lekarską i oni zakwalifikują Cię czy się nadajesz czy t
eż nie. Najlepiej będzie jak zabierzesz wszystkie swoje ostatnie badania. W
szczególności te, przez które dostałeś "D".

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

4. Data: 2000-02-07 12:41:57

Od: Marcin Sobczak <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak teraz zrobiae ?eby t? kategori? zmieniae na A????

Zamien sie ze mna! Do tego postawie ci jeszcze piwko :))))

Marcin

wlasnie powiedzieli w trojce
HeartLab
Platyna