wlasnie powiedzieli w trojce

1. Data: 2000-02-04 15:35:49

Temat: wlasnie powiedzieli w trojce
Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

wlasnie powiedzieli w trojce ze kobiety rodzące duze noworodki sa w grupie
zwiekszonego ryzyka zachorowania na cukrzyce!!!!!!
A kto ma wieksze szanse na cukrzyce? czy nie ci którzy spożywają wiecej
weglowodanow?

To jest statystyczny dowód na to, ze kobiety jedzące wiecej weglowodanów niz
inne kobiety, rodzą wieksze dzieci.

czyli wysoki poziom glukozy we krwi powoduje powiekszanie sie wagi
urodzeniowej plodu.

DLATEGO KOBIETY ZYWIACE SIE WG WSKAZAN DRA KWASNIEWSKIEGO (DIETA OPTYMALNA)
MOGA RODZIC BEZ TAKIEGO BÓLU JAKI ZNAJĄ STANDARDOWO ZYWIONE KOBIETY. A TO
TYLKO DLATEGO ZE ICH PLODY SĄ MNIEJSZE!!!!!

myśleć myśleć!!!!!

jacek

2. Data: 2000-02-04 20:47:46

Temat: Odp: wlasnie powiedzieli w trojce
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DLATEGO KOBIETY ZYWIACE SIE WG WSKAZAN DRA KWASNIEWSKIEGO (DIETA OPTYMALNA)
> MOGA RODZIC BEZ TAKIEGO BÓLU JAKI ZNAJĄ STANDARDOWO ZYWIONE KOBIETY. A TO
TYLKO DLATEGO ZE ICH PLODY SĄ MNIEJSZE

ROTFL!
Jacku, rozumiem, że urodziłeś już kilkanaścioro dzieci i dokładnie wiesz,
jak to jest z bólem przy porodzie. Otóż wyobraź sobie, że główną przyczyną
nieprzyjemnych dolegliwości nie jest bynajmniej samo przechodzenie dziecka
przez kanał rodny, tylko skurcze macicy, które do wielkości płodu mają się
*nijak*.
Nie dość, że gada głupoty, to jeszcze je wykrzykuje (chyba że "dr"
Kwaśniewski twierdzi, że jednym ze skutków diety nie-opty jest głuchota).
Ewa

3. Data: 2000-02-05 08:43:53

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:SVGm4.42011$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Nie dość, że gada głupoty, to jeszcze je wykrzykuje (chyba że "dr"
> Kwaśniewski twierdzi, że jednym ze skutków diety nie-opty jest głuchota).

Ewa, zanim zaczniesz pisać, że wielkość dziecka nie ma znaczenia w porodzie,
to przeczytaj sobie artykuł "Neandertalczyk - ostatni człowiek
natury". -"Problemy" 12/87 str.15.
Otóż artykuł ten opisuje przyczynę wyginięcia tego osobnika.
Była nią zbyt ewolucyjnie wydłużona ciąża i rodzenie za dużych dzieci.
Śmiertelność niemowląt w ostatnim okresie istnienia neandertalczyka sięgała
90%. Neandertalczyk tego nie przeżył bo nie znał cesarskich cięć.
Obecnie przyczyną rodzenia za dużych dzieci jest złe odżywianie matek, ale
na razie nie wyginiemy. Mamy medycynę.

Głuchota na argumenty jest spowodowana wiarą i tym samym ograniczeniem
używania rozumku. Ewolucyjnie może to doprowadzić do powrotu na drzewo po
jabłuszko Ewo.

Leszek.

4. Data: 2000-02-05 12:50:10

Temat: Re: Odp: wlasnie powiedzieli w trojce
Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" napisał(a):

> [...]
> Śmiertelność niemowląt w ostatnim okresie istnienia neandertalczyka sięgała
> 90%. Neandertalczyk tego nie przeżył bo nie znał cesarskich cięć.

Jest to opisane jako hipoteza, a nie dowiedziony fakt. Zresztą hipoteza
której nie sposób dowieść z braku dostępnych neandrentalczyków w ciąży.

> [...]
>
> Głuchota na argumenty jest spowodowana wiarą i tym samym ograniczeniem
> używania rozumku. Ewolucyjnie może to doprowadzić do powrotu na drzewo po

Skoro piszesz z własnego doświadczenia to musimy Ci uwierzyć.
Adam

5. Data: 2000-02-05 18:31:06

Od: "Cosa aka Marcin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:plCm4.41328$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
A TO
> TYLKO DLATEGO ZE ICH PLODY SĄ MNIEJSZE!!!!!

Uhmm , bo u osob na diecie optymalnej nie ma wcale cukru we krwi ,
same tluszcze ........

6. Data: 2000-02-06 07:46:42

Temat: Re: wlasnie powiedzieli w trojce
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa aka Marcin napisał(a) w wiadomości: ...

>Uhmm , bo u osob na diecie optymalnej nie ma wcale cukru we krwi ,
>same tluszcze ........

I wobec tego neonatusy pokryte sa lojem, przez co latwiej wychodza na
swiat!!! ;)

Adam B.

7. Data: 2000-02-06 10:36:51

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek! prosze Cie przestan bezmyslnie wypisywac wszystkie bzdury jakie
uslyszysz w sekcie Optymalnych. Wielkosc plodu nijak ma sie do bolu w
trakcie porodu. Z twojej teorii wynikalo by, ze np porod przedwczeny 650g
noworodka powinien w ogole nie bolec, a to nie jest prawda.

Na wielkosc plodu ma wplyw wiele innych czynnikow niz sama dieta. Np.
genetyka ( duzy tata, duza mama --> na ogol duze dziecko ), wydolnosc
lozyska, poziomy hormonow matki itd.

Ciaza bardzo specyficznie zmienia ustroj kobiety i potrafi nawet wywolac u
niej cukrzyce, ktora zniknie po porodzie.

8. Data: 2000-02-06 10:38:34

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cale szczescie, ze wypowiedziala sie jakas kobieta. Znowu inni wiedza lepiej
jak sie rodzi dzieci.,
Pozdrawiam,
SG

9. Data: 2000-02-06 10:44:53

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey !

Ten artykul jest cokolwiek nieswiezy. Zadaje sie, ze obecnie bardziej modna
jest teoria o zniknieciu Neandertalczyka poprzez asymilacje z Homo sapiens
sapiens.

> Głuchota na argumenty jest spowodowana wiarą i tym samym ograniczeniem
> używania rozumku. Ewolucyjnie może to doprowadzić do powrotu na drzewo po
> jabłuszko Ewo.

To wlasnie mozna spokojnie powiedziec tak o zagorzalych przeciwnikach jak i
zwolennikach diety O.

Pozdrawiam,
SG

10. Data: 2000-02-06 16:01:48

Od: "Piotr Majkowski" <l...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie dość, że gada głupoty, to jeszcze je wykrzykuje (chyba że "dr"
> Kwaśniewski twierdzi, że jednym ze skutków diety nie-opty jest głuchota).

Witam serdecznie wszystkich. Pierwszy raz piszę na tą grupę, ale czytam Pańs
twa posty od pewnego czasu.

Pani Ewo !
Ja co prawda nie urodziłem dziecka, ale nawet gdyby (!!!) to nie dało by mi
to podstaw do kwestionowania zdania profesjonalitów. Zupełnie zgadzam się z
Jackiem i Leszkiem Sedyńskim gdyż potwierdzają Oni zdanie wielu lekarzy.
Moja żona, która w ciąży stosowała specjalną "dietę cukrzycową" usłyszała od
diabetyków ostrzeżenia o konsekwencjach cukrzycy ciążowej u nienarodzonego d
ziecka.
Przeważnie takie dziecko rodzi się znacznie większe ( wystarczyło mi obejrze
ć dzieci ze szpitala na Karowej, który specializuje się w prowadzeniu matek
z cukrzycą ), z mniejszą odpornością i ze skłonnościami do cukrzycy w przysz
łości. Dlatego tak ważne jest badanie poziomu cukru w czasie ciąży.

Pozdrawiam
Piotr Majkowski

HeartLab
Platyna