[WIDEO]Wolnastrona.pl

1. Data: 2007-11-08 17:08:03

Temat: [WIDEO]Wolnastrona.pl
Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Strona o profilu wolnościowym w szerokim tego słowa znaczeniu.
Microsoft, Google, Piractwo, Linux, Bezpieczeństwo Ubuntu. Ale także
inne zupełnie inne tematy np. Używki i uzależnienia Nerwica, lęki,
depresja, bezsenność Społeczeństwo - Rząd - Władza - Pieniądze -
System. Proszę Was-pomóżcie mi wypromować serwis.
Obejrzyjcie ten film (proszę): http://pl.youtube.com/watch?v=l88v6HI6LA4
Proszę także-nie traktujcie tego jak spam.
Czekam na Wasze uwagi i sugestie i bedę odpisywał i czytać tematy w
tym
wątku.

2. Data: 2007-11-08 19:33:16

Temat: Re: [WIDEO]Wolnastrona.pl
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PLONK

3. Data: 2007-11-08 21:38:51

Temat: Re: Wolnastrona.pl
Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 20:33, "Micha " <m...@o...pl> wrote:
> PLONK

co plonk jaki plonk
czemu jestes taki zlosliwy?

4. Data: 2007-11-09 07:56:09

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co plonk jaki plonk
> czemu jestes taki zlosliwy?

Przeczytaj co znaczy PLONK.
Przeczytaj nazwę grupy.
Zastanów się.
PLONK

--
Krzysiek
Niech narody pamiętają, że ludźmi tylko są

5. Data: 2007-11-13 22:39:56

Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 08:56, "Krzysztof (Suzuki Kokushu)"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> Przeczytaj co znaczy PLONK.
> Przeczytaj nazw grupy.
> Zastanów si .
> PLONK
>
> --
> Krzysiek
> Niech narody pami taj , e lud mi tylko s

...rzeczywiscie to spam, nie chcialem zeby to bylo tak odebrane, nie
bylem wtedy trzezwy jak to wyslalem po grupach. Wzialem chyba 10mg
Alprazolamu jak nagralem ten film i rozeslalem linka do niego w
usenecie (ale to nie wazne bo nie usprawiedliwia mnie to). Wycofalem
wszystkie swoje posty, i nie mam zamiaru juz wiecej tak promowac
serwisu-bo to zadna promocja-robie sobie zla opinie i swojemu
portalowi.
jeszcze raz przepraszam

6. Data: 2007-11-13 23:09:06

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Z. wrote:

> [...]
> wszystkie swoje posty, i nie mam zamiaru juz wiecej tak promowac
> serwisu-bo to zadna promocja-robie sobie zla opinie i swojemu

przeprosiny przyjete i nie grzesz wiecej, bo jakby ktos do abuse podal, neta
by Ci odcieli i tyle z zabawy z lekami.

--
www.vegie.pl

Podwyższone ALT