Wolontariat

1. Data: 2006-02-26 13:31:43

Temat: Wolontariat
Od: "adrian" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy to jest wyzysk czy pomoc??
czekam na wasze przemyslenia

2. Data: 2006-02-26 14:10:41

Temat: Re: Wolontariat
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-26 14:31,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , adrian
napisał(a):
> Witam
> Czy to jest wyzysk czy pomoc??
> czekam na wasze przemyslenia
> Pozdrawiam

Witam

Z Definicji wolontariatu wynika że jest to działalność dobrowolna
wynikająca z chęci pomocy innym. Wniosek nie może z samej definicji być
wyzyskiem. Sam przez długi czas byłem wolontariuszem W świetlicy
środowiskowej i mimo że wkładałem w to zajęcie masę czasu czasem
własnych pieniędzy nie czuje się wyzyskiwany a pracowałem po 10 czasem
nawet 12 godzin na dobę :) jak trzeba było. Ponieważ miałem świadomość
że robię to dobrowolnie nie czułem się wyzyskiwany :)

--
Piotr M :-)
Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd.

3. Data: 2006-02-26 14:17:08

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy to jest wyzysk czy pomoc??
> czekam na wasze przemyslenia
> Pozdrawiam

sa trzy katarogie wolontariuszy : czynni, bierni i naiwni

4. Data: 2006-03-02 19:47:20

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja niedawno zaczelam prace jako wolontariuszka i równiez nie
czuje sie wyzyskiwana a tym bardziej naiwna :)

--
Monika

5. Data: 2006-03-13 17:02:23

Od: "wrona" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od roku pracuję jako wolontariuszka w różnych przedszkolach i nie
mam wrażenia że ktoś mnie wykorzystuje. Fakt, jest to czasochłonne
zajęcie ale ta praca sprawia mi przyjemność.

6. Data: 2006-03-22 22:38:01

Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zaden wyzysk tylko inna forma aktywnosci niz odplatna praca.
"Wynagrodzeniem" wolontariusza jest satysfakcja i tego nigdy nie wolno
mu zabierac, a zawsze trzeba zagwarantowac. Zasada powinno byc
takze pokrycie wszelkich kosztów zwiazanych z wolontariatem jak np.
ubiór do pracy, koszty dojazdu, ubezpieczenie NW czy OC, moze byc
wyzywienie, koszty pobytu, wynajmu sprzetu etc. Sam WIELOKROTNIE
jako wolontariusz organizowalem wolontariat na obozy sportowe ON i
zawsze to super wychodzilo.
Teraz szukam wolontariuszy do pracy jako Asystenci Osobisci osób
niepelosprawnych w Warszawie.

Co sadzicie o Warsztatach Terapii Zajeciowej
odp. w sprawie osobistego asystenta
kampanie spoleczne w TV
wolność w życiu ON
serwisowanie wozka