kampanie spoleczne w TV

1. Data: 2006-02-25 12:06:04

Temat: kampanie spoleczne w TV
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co myslicie na temat kampani spolecznych w tv. Np niepelnosprawni ( rok osob
niepelnosprawnych 2003 ogromna kampania medialna w tv) czy reklamy jakis
fundacji gdzie sa pokazywane chore dzieci i prosba o wysylanie smsow. Czy te
reklamy do was przemawiaja? Co myslicie o sposobie ich wykonania? Co waszym
zdaniem nalezaloby zmienic? Jaki jest wedlug was obraz niepelnosprawnego w
tych reklamach? Pozytywy czy negatywy?

--
inwalida na wózku - sprawny inaczej korzystający z indywidualnego kołowego
środka transportu o napędzie ręcznym

2. Data: 2006-02-26 05:15:37

Temat: Re: kampanie spoleczne w TV
Od: "Olek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmmm...
Bardzo ciekawy temat.Sama swego czasu bylam wspólorganiatorką jednej
z dużych Kampanii społecznych ,więc wiem jak sprawa wygląda "od
środka".
Tym bardziej jestem ciekawa Waszysz opini.Chętnie zweryfikuję
nieścisłości i wymienię poglądy.Zdradzę też pewnie trochę
szczególów:))

Pozdrawiam
Olek

3. Data: 2006-02-26 05:48:20

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Osobiście uważam że reklamy typu niewidoma recepcjonistka, albo chłopak
ON (z bardzo dobrym wykształceniem) poszukujący pracy i w tle lektor
mówiący o szansach są dość ciekawe (tylko czemu widziałem je tylko na
lokalnej stacji??). Natomiast reklamy np. w polsacie "Podaruj dzieciom
słońce" uważam że się opatrzyły. Jeśli chodzi o dorosłych ON powinno się
pokazywać więcej ich samodzielności i sukcesów, a nie tylko ich
niepełnosprawność może to przełamałoby obawy w zatrudnianiu i kontaktach.

4. Data: 2006-02-26 06:55:46

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser"

> [...]
> (z bardzo dobrym wykształceniem) poszukujący pracy i w tle lektor mówiący
> o szansach są dość ciekawe (tylko czemu widziałem je tylko na lokalnej

Chyba ze wzgledu na cene. Chociaz TVP3 to tez juz od jakiegos czasu program
ogolnopolski, w ktorym jak na razie zachowano pasma dla programow lokalnych.

> Natomiast reklamy np. w polsacie "Podaruj dzieciom słońce" uważam że się
> opatrzyły.

Bo to typowa zbiorka na cel charytatywny, ktora zainteresowane sa chyba
tylko firmy jako swoista forma reklamy. W tym samym stylu jest program
"Zielone Drzwi" na TVN i program Anny Dymnej na TVP2.

> Jeśli chodzi o dorosłych ON powinno się pokazywać więcej ich
> samodzielności i sukcesów, a nie tylko ich niepełnosprawność może to
> przełamałoby obawy w zatrudnianiu i kontaktach.

Bylo kilka tego rodzaju cyklicznych programow o niepelnosprawnych. Nie wiem
tylko czy ogladal je ktokolwiek po za samymi uczestnikami i czlonkami ich
rodzin bo ostatnio program z cyklu "Przyjaciele" widzialem w TVP1 w jakis
dzien powszedni miedzy 13, a 14. Program "Integracja" na TVP3 nadawany jest
tez w jakis dzien powszedni okolo 15.

Leszek

5. Data: 2006-02-26 08:29:29

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-26 06:48,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , kesser
napisał(a):
> Witam
> Osobiście uważam że reklamy typu niewidoma recepcjonistka, albo chłopak

Dzień Dobry

Mnie też bardziej podobają sie reklamy społeczne nie nachalne właśnie
takie jak "recepcjonistka" czy jak kampania "lodołamacze".

Może trochę zboczę z tematu ale podoba mi się trend umieszczania w
epizodach rolach drugoplanowych "postaci niepełnosprawnych" to też w
jakiś sposób promuje pozytywny w zasadzie obraz ON
--
Piotr M:-)
Red Butler-czyli definicja mężczyzny ;-)- trochę drań ale za to jaki

6. Data: 2006-02-26 08:51:05

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-26 07:55,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , LECH
DUBROWSKI napisał(a):

> [...]

Witam Leszku
No niestety się zgadzam parę lat temu na tej grupie była dyskusja na
temat godzin emisji i nawet powstał projekt list protestacyjnego w tej
sprawie. Nie bardzo pamiętam czy został wysłany ale na pewno taki
projekt był

ps przepraszam za to ze pierwszy raz poszło na priva :)
--
Piotr M
"nawet gdy jesteś specem od lawin, to lawina może o tym nie wiedziec...."

7. Data: 2006-02-26 13:23:30

Od: "adrian" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
od kilku lat pracuje jako rehabilitant z osobami nie pelnosprawnymi i wiem ze
mimo wielu kampani spoleczeństwo polskie boi sie osob niepelnosprawnych moze
po przez takie kampanie i imprezy integracyjne wzrosnie swiadomosc polakow ze
osoba niepelnosprawna to taka sama osoba jak my i ma swoje prawa. narazie z ta
swiadomoscia w srod ns jest kiepsko.

8. Data: 2006-02-26 13:34:00

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Leszku
> [...]
> temat godzin emisji i nawet powstał projekt list protestacyjnego w tej
> sprawie. Nie bardzo pamiętam czy został wysłany ale na pewno taki

Tak, dotyczyl on cyklu programow nadawanych w TVP2 w soboty o 7:30. Nie wiem
czy one jeszcze sa nadawane.

> ps przepraszam za to ze pierwszy raz poszło na priva :)

Nie szkodzi :)

Leszek

9. Data: 2006-02-26 14:18:38

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze niepelnosprawnych trza reklamowac ??

10. Data: 2006-02-26 15:59:43

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio"

> To jeszcze niepelnosprawnych trza reklamowac ??

Tak, bo to absolutna nowosc :)

Leszek

wolność w życiu ON
serwisowanie wozka
kilka nowych zdjec wozka po dopracowaniu szegolow
zarabianie w sieci
sprzęt do łazieniki gdzie kupić