Woodwardia orientalis

31. Data: 2003-08-06 20:14:41

Temat: Re: Woodwardia orientalis
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> A w Swędowie krążyła również angielskojęzyczna encyklopedia
> liliowców, Wiesi chyba?

Nie Wiesi, ale Wiesia również taką posiada :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Jeśli już o monografiach mowa, to dla klonowych maniaków polecam
D.M van Gelderen et al.: ,,Maples of the world'' oraz ,,Japanese
Maples'' J.D. Vertrees
--
Pewien zoolog z Jeny
Chętnie pieścił hieny,

32. Data: 2003-08-06 21:09:49

Od: j...@c...pl ("Jan P. Cieciński") szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 08:20, Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> W polskim jest totalna posucha - pozycje naprawde dobre i majace w tresci
> dane sprawdzone, dotyczace naszego kraju i do tego traktujace o
> rzadkosciach to mozna na placach jednej reki...

Przypadkiem Rosjanie podesłali:
http://e-flowers.narod.ru/

Encyklopedia rzadkich roślin doniczkowych (w org. "komnatnyje
rastienia") karłowe drzewa owocowe, kaktusy itp, klasyfikacja,
agrotechnika, szkodniki, choroby i metody ich zwalczania.
--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

33. Data: 2003-08-07 18:33:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Jan P. Cieciński"" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
> rastienia") karłowe drzewa owocowe, kaktusy itp, klasyfikacja,
> agrotechnika, szkodniki, choroby i metody ich zwalczania.

A wiesz, że pierwsza książka o roślinach doniczkowych, jaką sobie kupiłam,
to właśnie była rosyjska - i naprawdę całkiem niezła, nawet zdjęcia
kolorowe, przedniej jakości, różne odmiany wymienione. Jeszcze i teraz po
nią czasami sięgam, mimo paru polskojęzycznych pozycji w biblioteczce.

Pozdrawiam, Basia.

34. Data: 2003-08-07 18:34:04

Temat: Re: Odp: Woodwardia orientalis
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> Masz może w ogródeczku oczko wodne?

Nie, tej radości na szczęście udało mi się uniknąć - jak ogród powstawał, to
się o oczkach nikomu nie śniło, a odkąd zaczęłam czytać grupę, to mi się
odechciało:-))

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2003-08-07 20:16:44

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha posiada, posiada, dzieki niej zrobilo mi sie troche wolnego miejsca na
dzialce, zeby troche odreagowac te wykopki kupilam sobie sliczna sosenke, to
teraz denerwuje sie, ze mi ja ktos wykopie...
Strasznie stresujace te ogrody jakos :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

36. Data: 2003-08-07 20:16:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> [...]
> teraz denerwuje sie, ze mi ja ktos wykopie...
> Strasznie stresujace te ogrody jakos :-)

I jakie męczące! Tu się zakopuje...tu odkopuje...zakopuje w innym (lepszym?)
miejscu...zmiana koncepcji...odkopanie...i tak w kółko:-)

Jaka to sosenka?

Pozdrawiam, Basia.

37. Data: 2003-08-07 20:57:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> Acha posiada, posiada, dzieki niej zrobilo mi sie troche wolnego
> miejsca na dzialce, zeby troche odreagowac te wykopki kupilam sobie
> sliczna sosenke, to teraz denerwuje sie, ze mi ja ktos wykopie...

To jeszcze pochwal się, jaką sosenkę kupiłaś, a może faktycznie ktoś
pojedzie i wykopie :-)

> Strasznie stresujace te ogrody jakos :-)

Taaa... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

38. Data: 2003-08-07 22:24:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się o oczkach nikomu nie śniło, a odkąd zaczęłam czytać grupę, to mi się

Grupę - przynajmniej, gdy chodzi o oczka
trzeba czytać z przymrużeniem oka:-))))

Pozdrawia boletus

39. Data: 2003-08-08 07:20:37

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad metrowa densiflora "Oculus-Draconis" z dwoma zoltymi paseczkami na
igielkach, cudna.
Akurat mam urlop, pogoda dopisuje, i z tym odkopywaniem i zakopywaniem
zgadzam sie z Toba calkowicie.

40. Data: 2003-08-08 07:20:59

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sosny tez jakies sadzisz ? :-) myslalam, ze tylko klony. A ten swoj nowy
nabytek posadzilam przy Amonogawie, zobacze jak im sie bedzie razem roslo.

Nocna herbatka
Co za smród...fuuuj!:-(((
Łubin? a może coś innego?
papa wszystkim