Woreczek czy wrzody?

1. Data: 2006-12-06 10:30:04

Temat: Woreczek czy wrzody?
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przy zapaleniu woreczka żółciowego tez wystepuje uczucie "pełności" po
zjedzeniu czegokolwiek? Objawy - ból brzucha, bólu pod żebrami z prawej
strony brak, mdłosci jako takich brak, jedynie po zjedzeniu samopoczucie nie
za bardzo. Po tabletkach przeciwbolowych specjalnych na żołądek i nospie
poprawa, ale nie do konca. Wymioty poprawiaja samopoczucie,ale nie sa
częste, w tresci raczej soki żołądkowe. Lekarze sugerują wrzody, czy mozliwe
jednak,zeby to byl woreczek?

pozdr

cherokee

2. Data: 2006-12-06 10:54:39

Temat: Re: Woreczek czy wrzody?
Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
> częste, w tresci raczej soki żołądkowe. Lekarze sugerują wrzody, czy mozliwe

USG pokaże czy to są kamienie. Moim zdaniem masz kamienie w pęcherzyku.

--
animka

3. Data: 2006-12-07 22:26:14

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"animka" <a...@n...ma.wp.pl> wrote in message

USG pokaże czy to są kamienie. Moim zdaniem masz kamienie w pęcherzyku.

USG wykazało woreczek do natychmiastowej operacji:(

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-12-07 23:23:59

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> "animka" <a...@n...ma.wp.pl> wrote in message
>
> USG pokaże czy to są kamienie. Moim zdaniem masz kamienie w pęcherzyku.
>

> USG wykazało woreczek do natychmiastowej operacji:(

Ja kiedyś po sylwestrze dostałam pierwszego i strasznego ataku (jeszcze
nie wiedziałam, że to woreczek). Lekarka w pracy dała mi skierowanie na
USG i okazało się, że to kamienie. Potem już z dnia na dzień było coraz
gorzej i nie mogłam się doczekać operacji. Ale wtedy to nie było takich
operacji woreczka, po których się zaraz do domu wychodziło :-(

--
animka

5. Data: 2006-12-07 23:37:00

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

gorzej i nie mogłam się doczekać operacji. Ale wtedy to nie było takich
operacji woreczka, po których się zaraz do domu wychodziło :-(

No ale niestety nie w kazdym stadium mozna laparoskopem:(

pozdr

cherokee

6. Data: 2006-12-08 13:31:49

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
> operacji woreczka, po których się zaraz do domu wychodziło :-(
>
> No ale niestety nie w kazdym stadium mozna laparoskopem:(

Życzę Ci jak najlżejszej operacji i szybkiego powrotu do zdrowia :-)

--
animka

7. Data: 2006-12-08 14:47:09

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Życzę Ci jak najlżejszej operacji i szybkiego powrotu do zdrowia :-)

Dzieki, to akurat moja mama, niestety dzieli nas ponad tysiąc kilometrów i
nie moge do niej pojechac:(
Ale operacje ma juz wyznaczoną na srodę, tak ze jest dobrej mysli.

pozdr

cherokee

Bół pleców przy schylaniu głowy
domowe sposoby na zatoki?