Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]

Data: 2006-04-06 15:46:47
Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
Od: "Michal" <s...@g...pl>

> Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
> zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?
Ja
> ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie nie
> stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
> jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci
musi
> sie dostac na schody w szpitalach?

Takie osoby jak ty powinno sie rozstrzeliwac na miejscu. Skad sie wzial taki
dziwny poglad w tym spoleczenstwie, ze niektore osoby moga byc zwolnione z
myslenia? Tak jakby Bozia rozumu nie dala... Kazdy dba o siebie, inni za nas
tego nie zrobia W Ameryce juz o wszystko mozna pozwac, kazdy upadek n
chodniku, stluczone filizanka, poplamiona koszula... POdam autentyczne
przyklady z USA - pewna emerytka wsadzila kota do mikrofalowki, zeby go
osuszyc (kot sie spalil) - pozwala producenta sprzetu i dostala milionowe
odszkodowanie, BO TO PRZECIEZ WINA PRODUCENTA, ze nie napisal w instrukcji,
ze zwierzat nie mozna suszyc w mikrofali. Inna w McDonaldzie zamowila goraca
kawe i poparzyla sie biorac kubek, bo nie wziela go za ucho. I tez dostala
gigantyczne odszkodowanie, bo firma NIE NAPISALA, ZE GORACA KAWA JEST
GORACA.

Dzieki takim debilom jak autor tego tematu bedziemy niedlugo pozywac o
wszystko i bedziemy o wszystko pozywani. I zwracam sie do niego z prosba,
ZEBYWBIL SOBIE DO LBA, ZE SCHODY, NA KTORYCH JEST WODA MOGA BYC SLISKIE.