Wosk do depilacji na ciepło (gorąco)

1. Data: 2006-06-21 05:41:22

Temat: Wosk do depilacji na ciepło (gorąco)
Od: Rafal B <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Pytam sie w imieniu zony

Znalazła na Allegor cos takiego

czy ewentualnie znacie taki zestaw albo polecicie cos inego

Pytanie dotyczy czegos inego
czym sie roznia woski
miodowy, czekoladowy, zielony, różany

i kiedy sie jaki stosuje? Czy tez nie ma roznicy?

2. Data: 2006-06-21 06:31:27

Temat: Re: Wosk do depilacji na ciepło (gorąco)
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal B" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie dotyczy czegos inego
> czym sie roznia woski
> miodowy, czekoladowy, zielony, różany
>
> i kiedy sie jaki stosuje? Czy tez nie ma roznicy?

Pytałam kiedyś o to kosmetyczkę - mówi, że właściwie nie ma różnicy. Jakiś
jest tam niby łagodzący, jakiś ma właściwości nawilżające czy coś... Ale tak
naprawdę to nie ma różnicy, no, może zapach :). Kosmetyczki często wolą
ciemniejszy wosk, żeby widzieć, gdzie zostały resztki i dobrze go zebrać.

Swoją drogą też się zastanawiałam nad tym wynalazkiem, i stwierdzam, że nie
da się samemu sobie wydepilować pach :/. Musiałabym mieć trzy ręce- inaczej
skończyłoby się to pozrywanem naskórkiem.

Maja

3. Data: 2006-06-21 06:40:18

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty"
> Swoją drogą też się zastanawiałam nad tym wynalazkiem, i stwierdzam, że nie
> da się samemu sobie wydepilować pach :/. Musiałabym mieć trzy ręce- inaczej
> skończyłoby się to pozrywanem naskórkiem.

Mozna bez problemu, tylko trzeba to robic małymi partiami (lub depilatorem).
Asia, regularnie sie samotorturujaca ;)

4. Data: 2006-06-21 15:36:44

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal B napisał(a):
> [...]
> czym sie roznia woski
> miodowy, czekoladowy, zielony, różany
>
> i kiedy sie jaki stosuje? Czy tez nie ma roznicy?

Ja polecam. Sama używam tychże wosków i bardzo je sobie chwalę. Właśnie
parę dni temu zamówiłam taki właśnie zestaw z podgrzewaczem, bo juz mam
dosyć podgrzewania w garnuszku i czekam na przesyłkę. Jeśli chodzi o
zapachy czy też smaki to generalnie nie ma to większego znaczenia.
Pozdrawiam
Elwira

5. Data: 2006-06-22 16:43:53

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czym sie roznia woski
> miodowy, czekoladowy, zielony, różany
>
> i kiedy sie jaki stosuje? Czy tez nie ma roznicy?

Hej,
Polecam taki zestaw, mam podobny w domu, rewelacja :)
Te woski teoretycznie się czymśtam różnią, ale w praktyce raczej nie.

Pozdrawiam
Karola

6. Data: 2006-06-22 16:45:49

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> da się samemu sobie wydepilować pach :/. Musiałabym mieć trzy ręce-
> inaczej
> skończyłoby się to pozrywanem naskórkiem.

Wszystko samemu się da, ale pach nie :( przynajmniej nie woskiem. Różne już
kombinacje odstawiałam, ale bez pomocy drugiej osoby nie da rady żeby sobie
kuku nie zrobić..

Pozdrawiam
Karola

7. Data: 2006-06-22 19:23:41

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
już
> kombinacje odstawiałam, ale bez pomocy drugiej osoby nie da rady żeby

Da się, da. I to bez pozrywanego naskórka i bez poparzen i bez wszystkiego
wkoło ubrudzonego.
PozdrawiamUla.

8. Data: 2006-06-23 08:04:55

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@N...pl> wrote in message

> Hej,
> Polecam taki zestaw, mam podobny w domu, rewelacja :)
> Te woski teoretycznie się czymśtam różnią, ale w praktyce raczej nie.

na ile woskowan takie cos starcza? bo w sumie troche kosztuje i nie wiem czy
nie lepiej i wygodniej pojsc sobie po prostu do kosmetyczki.

Ania

9. Data: 2006-06-25 20:38:48

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> "Karolina" <k...@N...pl> wrote in message

> na ile woskowan takie cos starcza? bo w sumie troche kosztuje i nie wiem
> czy nie lepiej i wygodniej pojsc sobie po prostu do kosmetyczki.

Jeden wkład (ok 10zl) wystarcza na wydepilowanie wszystkiego dwóm osobom i
jeszcze zostaje. IMHO opłaca się bardziej niż wizyta u kosmetyczki :)

Pozdrawiam
Karola

10. Data: 2006-06-25 20:39:04

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulcia" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie

> Da się, da. I to bez pozrywanego naskórka i bez poparzen i bez wszystkiego

Ha! ale jak?:)

Pozdrawiam
Karola

Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Make Up
Piercing
[SPAM] Kosmetyki Oriflame
Silkymit - depilujace rekawice - pytanie
laserowa depilacja domowym sposobem?