Wosk na pościeli

1. Data: 2002-10-20 14:29:31

Temat: Wosk na pościeli
Od: "Bartek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

uprawialiśmy seks i świecxzka nam spadła na pościel. Teraz jest zalana
woskiem. Nie wiemy, jak go usunąć. Macie Państwo może jakieś dobre rady ?
Bardzo prosimy o odpowiedź

Amelka i Bartek

1. Data: 2002-10-20 16:58:55

Temat: Re: Wosk na pościeli
Od: kulka <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> uprawialiśmy seks

Zaiste ta informacja najwięcej wnosi do problemu usunięcia plamy z
wosku:-)

> i świecxzka nam spadła na pościel. Teraz jest
> zalana woskiem. Nie wiemy, jak go usunąć. Macie Państwo może jakieś
> dobre rady ? Bardzo prosimy o odpowiedź

Z babcinych sposobów polecam tradycyjny biały papier śniadaniowy i
żelazko.
Papierem przykrywamy plamę i prasujemy.
I tak do skutku: żmudne ale skuteczne.

Pozdrowienia
--

k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

1. Data: 2002-10-20 17:02:05

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprawialiśmy seks i świecxzka nam spadła na pościel. Teraz jest zalana
> woskiem. Nie wiemy, jak go usunąć. Macie Państwo może jakieś dobre rady ?
> Bardzo prosimy o odpowiedź

Filtr od ekspresu do kawy (ewentualnie bibuła do atramentu) i żelazko.
Pozdr
A.M.

1. Data: 2002-10-29 00:26:04

Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> uprawialiśmy seks i świecxzka nam spadła na pościel. Teraz jest zalana
> woskiem. Nie wiemy, jak go usunąć. Macie Państwo może jakieś dobre rady ?

Nie uprawiać sexu przy świecach - to grozi pożarem.

Zmywarka Amica ZIS 2612
plyta halogenowa w kuchenkach
Jak odświeżyć fugi?pomocy
o nawilżaniu ręcznikiem...