Wpis numer 3 na usenecie

41. Data: 2012-11-05 20:36:57

Temat: Re: Wpis numer 3 na usenecie
Od: Wygramy Pl <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 21:32:45 UTC+1 użytkownik ISKA napisał:

> i w tym momencie
>
> kończy sie moje współczucie dla ciebie
>
> trzym sie
>
> --
>
> Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Ha szkoda ale co mi zresztą po tym współczuciu, szkoda że teraz dopiero bo we
wcześniejszym wpisie pisałem o narkotykach co oznacza że nawet nie przeczytałaś, ale
nie winie cię bo pewnie nuda jak cholera

A narkotyki biorę odkąd skończyłem 10 lat a mam 30, z palaczami papierosów też nie
rozmawiasz?

42. Data: 2012-11-05 20:36:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:29:21 +0100, ISKA napisał(a):

> znaczy, nie

Tylko boisz się uwierzyć.
Bo u Ghostka to zupełnie co innego jest:
"Nic dziwnego więc, że Benveniste otrzymał dwie nagrody ?IG-Nobel?, w r.
1991 za ?transatlantycki przekaz informacji? i w r. 1998 za ?pamięć wody.?
Gdy coś trudno obalić, lepiej ośmieszyć. A celują w ośmieszaniu innych ci,
co sami niczego istotnego w życiu nie odkryli."
http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/66384,herezje-w-
nauce-pamiec-wody
(by XL)

43. Data: 2012-11-05 20:42:03

Od: Wygramy Pl <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> i w tym momencie
>
> kończy sie moje współczucie dla ciebie
>
> trzym sie
>
> --
>
> Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Nasza miłość zmienia się, tak jak my!:D

44. Data: 2012-11-05 20:43:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> i w tym momencie
> kończy sie moje współczucie dla ciebie
> trzym sie

No nie? jak ćpa- to co za człowiek z niego, prawda?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

45. Data: 2012-11-05 20:44:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście na tym się nie skończyło. Rozpętała się znów nagonka, tym razem
> na panią profesor Ennis. Zebrano(...)"
>

> http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/66384,herezje-w-
nauce-pamiec-wody
> ZAINTERESOWANYM (bo nie tobie) polecam całość.
>

> --
> XL "Nic dziwnego więc, że Benveniste otrzymał dwie nagrody ?IG-Nobel?, w
> r. 1991 za ?transatlantycki przekaz informacji? i w r. 1998 za ?pamięć
> wody.? Gdy coś trudno obalić, lepiej ośmieszyć. A celują w ośmieszaniu
> innych ci, co sami niczego istotnego w życiu nie odkryli."

Znam, znam. Sprawdza się powiedzenie, że najpierw nowa teoria jest
wykpiwana, a potem wymierają jej przeciwnicy:-)

46. Data: 2012-11-05 20:46:22

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:36, Ikselka pisze:

> [...]
> Gdy coś trudno obalić, lepiej ośmieszyć. A celują w ośmieszaniu innych ci,
> co sami niczego istotnego w życiu nie odkryli."

pojecie pamięci wody pojmuje strikte
metaforycznie wiec chybaśmy sie tu
we troje nie zrozumieli.
dla mnie to konfabulacja lecz bardziej
obrzydliwy oportunizm.

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

47. Data: 2012-11-05 20:46:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy, nie

uff

48. Data: 2012-11-05 20:48:57

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 21:43, Chiron pisze:
> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> No nie? jak ćpa- to co za człowiek z niego, prawda?

człowiek, ale najpierw odwyk potem rady.
nie gardzę ludźmi tylko nałogami.
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

49. Data: 2012-11-05 20:53:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> człowiek, ale najpierw odwyk potem rady.
> nie gardzę ludźmi tylko nałogami.
No ale skoro nie spełnił Twoich oczekiwań- to niech spada, c'nie?...wiesz
Iza- mówienie narkomanowi, żeby nie ćpał, żeby się powstrzymał- to mniej
więcej tak, jakby komuś z silną biegunką kazać się powstrzymywać...a parcie
narkotyków na narkomana jest miliony razy silniejsze niż parcie...no wiesz
czego

50. Data: 2012-11-05 20:55:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Znam, znam. Sprawdza się powiedzenie, że najpierw nowa teoria jest
> wykpiwana, a potem wymierają jej przeciwnicy:-)

Tez znam, troche inaczej: " to lipa, jedziemy w to, bo ciemny lud to kupi"

wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie