wampir energetyczny mnie wyssał

1. Data: 2012-11-04 13:08:43

Temat: wampir energetyczny mnie wyssał
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj palisia wspomniała cos o tym, że ikselka to wampirzyca
energetyczna i w realu wolałaby omijać ja szerokim łukiem.
osobiście nie jestem osoba zabobonna ani przesądną, ale w wampiry
energetyczne wierze. choć zjawisko nie ma to logicznego wyjaśnienia,
daje subiektywne odczucia o których wielu wspomina. mam jednak trochę
odmienna hipoteze o nich jako umiejacych z kazdego i tylko face to face
wyssać energie. rzadko spotykam takie osoby, ale po kontakcie z nimi,
nie mam najmniejszej watpliwości, że oto dopdł mnie w swe kły taki ktos.
jakis czas temu, zadzwonił do mnie taki osobnik i po kilkunastu minutach
rozmowy, miałam wrażenie takiej wewnętrznej pustk najsilniej dającej sie
odczuc w lewym płucu i słabości organizmu, że to aż nieprawdopodobbne.
tak więc sa ludzie, tak spijający z człowieka z usmieszkiem na twarzy i
milutkimi słowkami, niby niechcacymi dotknieciami energie że jak to
mówia "dziurki nie zrobi a energie spije" - w moim przypadku nawet przez
telefon.
na mnie iksia nie działa tak jak na palisie,za to na mnie tak działa
chiron, wiec śmiem twierdzić że nie ma uniwersalnego wampira, plenarnie
działającego polem rażenia na wszystkich z podobna pasożytniczą mocą. to
zas z kolei daje mi do przemyślenia, czy ja nie jestem dla kogos takim
wampirem i po kontakcie z delikwentem nie pozostawiam go jak pęknięty
balonkik bo to...to by mnie smuciło niewatpliwie. :(

--
Jestę Aniołę mówię ci...

2. Data: 2012-11-04 14:17:48

Temat: Re: wampir energetyczny mnie wyssał
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> w wampiry
> energetyczne wierze. choć zjawisko nie ma to logicznego wyjaśnienia,

ma, to po prostu czlowiek meczacy, jesli przy tym ma satytsfakcje z tego
meczenia, to on zyskuje, a ty tracisz i mamy "przeplyw energii" - proste

> na mnie iksia nie działa tak jak na palisie,za to na mnie tak działa
> chiron

niemozliwe, ten sam doranyprzyloz chiron co na tej grupie pisuje?

>, wiec śmiem twierdzić że nie ma uniwersalnego wampira, plenarnie
>działającego polem rażenia na wszystkich z podobna pasożytniczą mocą.

elementarne drogi łotsonie

> to zas z kolei daje mi do przemyślenia, czy ja nie jestem dla kogos takim
> wampirem i po kontakcie z delikwentem nie pozostawiam go jak pęknięty
> balonkik bo to...to by mnie smuciło niewatpliwie. :(

czuj sie zatem smutna

3. Data: 2012-11-04 14:26:14

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 15:17, Ghost pisze:

> czuj sie zatem smutna

:((((((((((((((((((
--
Jestę Aniołę mówię ci...

4. Data: 2012-11-04 14:28:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :((((((((((((((((((

głasku, głasku, juz, juz, wystarczy

5. Data: 2012-11-04 15:12:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 14:08:43 +0100, ISKA napisał(a):

> [...]
> wampirem i po kontakcie z delikwentem nie pozostawiam go jak pęknięty
> balonkik bo to...to by mnie smuciło niewatpliwie. :(

Spoko, nie pozostawiasz :-)
(by XL)

6. Data: 2012-11-04 15:15:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 15:26:14 +0100, ISKA napisał(a):

> :((((((((((((((((((

Ghostek chce mieć monopol na objawienia - a TY głupia, zupełnie jak z tą
Twoją poezją, nie masz własnego zdania o SOBIE, musisz opierać się jedynie
na opinii innych i to właśnie tej negatywnej. Faktycznie, masz takie
szczęście jak piszesz, do tych wampirów. Ale wiesz, dlaczego? - bo jesteś
typem OFIARY.
Skończ z tym.
(by XL)

7. Data: 2012-11-04 16:16:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na opinii innych i to właśnie tej negatywnej. Faktycznie, masz takie
> szczęście jak piszesz, do tych wampirów. Ale wiesz, dlaczego? - bo jesteś

Otóż to.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

8. Data: 2012-11-04 16:19:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wampirem i po kontakcie z delikwentem nie pozostawiam go jak pęknięty
> balonkik bo to...to by mnie smuciło niewatpliwie. :(

Pisz co chcesz. IMO- jesteś ciepłą osobą. Nie chcesz- mogę więcej do Ciebie
ani o Tobie na forum nie pisać.
Moja dedykacja dla Ciebie- o kobiecie, której wspaniale wychodziło oddawanie
obelg, ale miłego słowa oddać nie potrafiła. Znasz kogoś takiego może?:-)

http://www.youtube.com/watch?v=bxgBr-f9HM8
p.s.
Pisz wiersze- jak nie chcesz, to się nimi nie dziel. Ale pisz- bo są ładne.
Powaga.

9. Data: 2012-11-04 16:20:57

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 16:15, Ikselka pisze:

> Ghostek chce mieć monopol na objawienia - a TY głupia, zupełnie jak z tą
> Twoją poezją, nie masz własnego zdania o SOBIE, musisz opierać się jedynie
> na opinii innych i to właśnie tej negatywnej.

to nie tak. ostatnie zdanie było napisane ze świadościa
a nawet lekka prowokacją(wiem, jestem świnką) ku takim jak powyżej
nieskrępowanym opiniom/odczuciom.
szczerość w przypadku ghosta przyjmuje za relatywną, no bo żeby
poczuć na sobie siłę wampira energetycznego trzeba imo z nim
mieć styczność większą niż kila zdawkowych zdań niezłożonych przez pięć
lat. ghoscik zwyczajnie odgryza sie za kwikwi bo z nią wyraźnie
nadaje/integruje na tym samym drucie myslowym.
jakoś jednak nie łacze tego, że można sie poczuć wyssanamy przez wampira
gdy wysysanie nie dotyczy mnie osobiscie a osoby obcej i postronnej.
czyli taki [ja do kiwiko = ghost wyssany]

> Faktycznie, masz takie
> szczęście jak piszesz, do tych wampirów. Ale wiesz, dlaczego? - bo jesteś
> typem OFIARY.
> Skończ z tym.

żeby się dowiedzieć czy jestes przez ludzi postrzygana(i przez ilu)
złodziejm energii, nie mozesz sobie pozwolić na obronę. to wynika
samo z siebie i po to zamieścilam ten post, żeby sie o tym
obiektywnie uświadomić. ghost, to małe piwko, nie jest dla mnie
wiarygodny, choć nie neguje zupełnie jego odczuć.
bardziej spodziewałam się negatywnych reakcji na moja osobę po palisi,
tobie, reda i medei.

nie znaczy to jednak, że bycie uznanym za kogoś za wampira
energii, uznaje za błachostę, zwłaszcza, że(i tu niektórzy pewnie
uznają mnie za hipokrytkę) w realu najcenniejszym komplementem jest dla
mnie ten, że ktoś czuje sie bardzo dobrze/ błogo/ miło w moim towarzystwie.
nie wiem czemu, ale w moim odczuciu, wampir energetyczny, gdzieś
w podświadomości oscyluje mi jako człowiek przebiegły, nieszczery, od
którego najlepiej trzymać sie daleko.
dlatego też nie jest mi to obojętne jak mnie odbierają, ale też
nie uznaje tego a przez to siebie za typ ofiary.

--
Jestę Aniołę mówię ci...

10. Data: 2012-11-04 16:21:00

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> głasku, głasku, juz, juz, wystarczy
Najpierw każesz dziewczynie czuć się smutną, a teraz to głasku, głasku?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie
"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...