Wpis numer 3 na usenecie

61. Data: 2012-11-05 21:17:50

Temat: Re: Wpis numer 3 na usenecie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wygramy Pl" <w...@g...com> napisał w wiadomości
news:e9a7611a-bd3b-4d68-93c3-25c981c513b8@googlegrou
ps.com...
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 21:59:06 UTC+1 użytkownik Ghost
napisał:
> U�ytkownik "Wygramy Pl" <w...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

>Nie prawda długo biorę amfetaminę o czym już wcześniej pisałem i powiem Ci,
>że to jest po prostu idealny środek dla schizofrenika.

Oszukujesz sie. A wlasciwie to amfa oszukuje Ciebie. Wierz mi bedzie zle.
Niestety, wiem tez, ze usnetwy ghost nie ma zadnego argumentu w konfrontacji
z amfa.

> A LEKI NA SCHIZOFRENIE TO LIPA. Nigdy mi nie pomagaly.

I nie pomoga, zaden lek nie pomoze skoro amfa to dla ciebie idealny srodek.
Prawda jest taka, ze marnujesz czas ludzi ktorzy chca Ci pomoc.

62. Data: 2012-11-05 21:19:08

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 22:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

nauce-pamiec-wody

> Dla mnie homeopatia to zerowanie na ludzkiej krzywdzie, nie oportunizm.

mój lekarz mówi, ze
homeopatia to jakby nalać lekarstwa
własciwego u góry potoku a potem
nabrać tej wody tak za odległości 5 km

sama się waham, bo niektórzy
lekarze przepisuję te leki

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

63. Data: 2012-11-05 21:23:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

nauce-pamiec-wody

> mój lekarz mówi, ze
> homeopatia to jakby nalać lekarstwa
> własciwego u góry potoku a potem
> nabrać tej wody tak za odległości 5 km

Znam wersje ze nalewamy na dole i jedziemy rowerem na gore.

> sama się waham, bo niektórzy
> lekarze przepisuję te leki

Niektorzy zapewne nawet w nia wierza. Ale sporo z nich po prostu kroi kase.
BTW to nie sa leki

64. Data: 2012-11-05 21:30:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> byłam uzależniona od papierosów
> wiec wiem czym jest głód nikotyny
> wiec nie pleć mi tu głodnych kawłakow.
> niekt mi papaierochow w gebe nie wciskał.
> nie mam litości dla nałogów

Weź sobie to uzależnienie od nikotyny i przemnóż przez tysiąc- będziesz
miała alkoholika. Weź uzależnionego od alkoholu- i wyobraź sobie 1000 razy
silniejszy nałóg. Nałóg, ktorego- jeśli niezaspokoi uzależniony- może np
popełnić samobójstwo, albo zabić kogoś. Iza- nawet nie próbuj porównywać. I
nie funduj odrzucenia odrzuconemu.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

65. Data: 2012-11-05 21:32:17

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 22:23, Ghost pisze:

> [...]
>
> Znam wersje ze nalewamy na dole i jedziemy rowerem na gore.

> Niektorzy zapewne nawet w nia wierza. Ale sporo z nich po prostu kroi

dla mnie najprawdziwsze leki
to zioła uzbierane własnoręcznie,
wierze głeboko w ich moc.
bo leki sa często zbawienne
ale mają masę skutków ubocznych
o czym każdy przewlekle chory
boleśnie sie przekonuje.

co to specyfików na wszystko i od
wszystkiego po jedyne 300zł z buteleczkę
o smaku mięty, hubybuby i mydlin,
uzdrawiaczy i bio wszelkiej maści, to
omijam ich juz szerokim łukiem.

jedyne w co wierze, choc na sobie
nie doświadczyłam, to akupunktura.
poznałam kobietę, ktora zaleczyła
nia notabene gdzieś we wroclawiu
silną postac maniera.
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

66. Data: 2012-11-05 21:32:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Moj slodki idioto - jesli ISKOwy kopniak zrobi na nim jakiekolwiek
> wrazenie, to nalezy jej sie medal. A najlepiej to poprostu stul gebe, bo
> poki co wyglada, ze nie zmarnujesz zadnej okazji by komus zaszkodzic.
No to po co do mnie stukasz? Czujesz przymus? Logiki brak.

67. Data: 2012-11-05 21:32:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 22:04:33 +0100, Ghost napisał(a):

> Dla mnie homeopatia to zerowanie na ludzkiej krzywdzie

Mnie homeopatia leczy. Może sam kiedyś będziesz w niej pokładał nadzieję.
(by XL)

68. Data: 2012-11-05 21:33:52

Od: Wygramy Pl <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 22:17:54 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
>

> I nie pomoga, zaden lek nie pomoze skoro amfa to dla ciebie idealny srodek.
>
> Prawda jest taka, ze marnujesz czas ludzi ktorzy chca Ci pomoc.

E tam gadasz, żyje się tylko raz już kiedyś pisałem, że nie szukam żadnej pomocy, i
pewnie pomyślisz że może ja sam tego może nie wiem i to moje nieświadome wołanie o
pomoc ale nie to nie to, sam nie wiem co ale gdzieś tu pewnie jest ukryte moje
szaleństwo choć ja tego sam nie mogę dostrzec gdyż jestem w nim zamknięty i jego
skomplikowany system jest bardzo mocno chroniony przez różne dziwne mechanizmy które
do końca przeszkadzają mi w odszukaniu prawdy i wszystko co robię wydaje mi się
naturalne i tak musi być gdyż szaleństwo działa tak, że nie dopuszcza do mojej
świadomości żadnej informacji która mogła by mu zaszkodzić i ukazać mi jego grę i
jego system, wszystko jest przemyślane i dopięte na ostatni guzik, wszędzie gdzie nie
pójdę trafiam na ścianę i milczenie, jest nieuchwytne gdy już czuje że znalazłem błąd
świadomość jego istoty zaczyna się powoli ode mnie oddalać i w końcu zapominam co to
było. Dobrze, że rzeczywistość jest taka sama i dla mnie i dla ciebie dzięki czemu
mam ten pewnik, że jest coś działającego niezależnie od tego co akurat wytworzy mój
umysł i to daje mi wolność polegającą na tym, że to co myślę o tym co jest przestaje
mieć jakiekolwiek znaczenie bo w żaden sposób nie zmienia tego co jest i dzięki temu
moje szaleństwo traci swoją grozę i staje się po prostu bardzo natrętnym błędnym
myśleniem.

69. Data: 2012-11-05 21:33:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 22:10:15 +0100, ISKA napisał(a):

> byłam uzależniona od papierosów
> wiec wiem czym jest głód nikotyny
> wiec nie pleć mi tu głodnych kawłakow.
> niekt mi papaierochow w gebe nie wciskał.
> nie mam litości dla nałogów

Iska, nie porównuj papieroska do narkotyku. Wyobraź sobie uzależnienie
tysiac razy bolesniej się objawiajace.
(by XL)

70. Data: 2012-11-05 21:36:06

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 22:30, Chiron pisze:
> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> I nie funduj odrzucenia odrzuconemu.

tak tak, poklep go
po glacy i powiedz, ze
munio mu wszytko wybaczy
bo rozumie, ze on musi

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie