Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.

51. Data: 2003-11-07 07:59:34

Temat: Odp: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> Nie pomyliły się ! - Sprawdzone (co do piersi, o penisie
> przy innej okazji ;-))) )

Siła sugestii...
Piersi damskie w większości składają się z wody i z tłuszczu, a te jak
wiadomo nie poprawiają swojej kondycji po masażu.
Sprawdź dokładnie Qwax co masowałeś ;)
pozdrawiam :)

Monika

52. Data: 2003-11-07 08:14:28

Temat: Re: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Po prostu nie podoba mi się motywowanie w rodzaju "zrób coś ze sobą".
Zależy
> mu - OK, niech TEŻ je dietetycznie, a nie wymaga schabowego. Niech RAZEM
> chodzą na siłownię. Albo niech posiedzi przy dziecku, żeby żona mogła
> poćwiczyć. Żeby nie było tak, że on siedzi sobie z założonymi rękami i
czeka
> niecierpliwie aż żona doprowadzi się do pożądanego stanu.

Jasna ,zgadzam sie w 100%.
Troche oslabiaja mnie faceci ktorzy od zony wymagaja aby wiecznie byla
piekna,zadbana a sami o siebie nie dbaja.No i zdrugiej strony wymagaja a
jak zona chce wyjsc na silownie do kosmetyczki to jest problem:bo drogo,kto
zostanie z dziecmi.Faceci....

Magda

53. Data: 2003-11-07 08:16:24

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

Zależy
> mu - OK, niech TEŻ je dietetycznie, a nie wymaga schabowego. Niech RAZEM
> chodzą na siłownię.

a jeżeli on ma 187 wzrostu przy 78Kg wagi to wiesz dieta 1000kal może być
tragiczna w skutkach,

54. Data: 2003-11-07 08:26:28

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...] a jeżeli on ma 187 wzrostu przy 78Kg wagi to wiesz
> dieta 1000kal może być tragiczna w skutkach,

No to może jesć podwójne porcje :)

Pozdrawiam
Hanka, co by cholery dostała, gdyby jej ktoś kazał żywić się kiełkami i
jednocześnie smażyć sobie schaboszczaki z kapustką
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

55. Data: 2003-11-07 09:33:22

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Piersi damskie w większości składają się z wody i z
tłuszczu, a te jak
> wiadomo nie poprawiają swojej kondycji po masażu.

Nie wiem z czego się składają (nie kroiłem) ale z tego co
wiem to masowanie ma wpływ na wydzielanie co nie jakich
hormonów które ... ale co tam - kobiety wiedzą lepiej!!!

A co do 'sprawdzenia' to nie pozostaje mi nic innego jak
powiedzieć
'chcecie to wierzcie
chcecie nie wierzcie
a ja....wiem!'

Pozdrawiam
Qwax

56. Data: 2003-11-07 09:40:36

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> skrev i meddelandet

> Zawsze wniesiesz coś nowego z kultury dyskusji. I ta finezja....
> Papużki przywitały rechotem.

Staram sie pisac na takim poziomie, by to do ciebie dotarlo. Po prostu...

A.

57. Data: 2003-11-07 09:44:27

Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Staram sie pisac na takim poziomie, by to do ciebie dotarlo. Po prostu...
>
> A.

łódź się lódź... Niedaleko dopłyniesz. Mielizna.

Pozdrawiam

Stefanek

58. Data: 2003-11-07 10:03:59

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> skrev i
meddelandet news:bofi3q$k08$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No i sorry, ale
> jeśli w tej sytuacji warunkiem koniecznym "szczęścia męża" jest
> prowadzanie się z laską o wymiarach 90-60-90, no to... no to sorry.

Mowiac bardzo dosadnie, to takie patrzenie na zone tylko pod katem jej
wygladu przypomina nieco stosunek alfonsa do swoich "pracownic"....

Ania

59. Data: 2003-11-07 11:43:32

Temat: Re: Wpływ "bycia grubasem" na małżenstwo.
Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bodge2$f7q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy to dziwne, ze chce kochać (się z) tą samą kobietę z którą się żenił?

Pączuś też pewnie chciałaby, żeby jej mąż był tak samo miły, kochający i
taktowny jak w dniu, gdy za niego wychodziła. To zawsze działa w dwie
strony...
Pozdrawiam
Rozpulchniona, acz kochana Ola

60. Data: 2003-11-07 12:26:28

Od: h...@a...pl (Hektor) szukaj wiadomości tego autora

From: "Eulalka" <e...@w...pl>

> Niestety, faceci to wzrokowy (jak ktoś już napisł) i choć mnie też się
> to nie podoba, to wygląd kobiety ma dla nich ogromne znaczenie.

To znaczne uproszczenie. Gdyby tak bylo, to oslabienie wzroku konczyloby sie
impotencja ... Jak rozumiem wyglad faceta dla kobiet nie ma znaczenia -
nieproporcjonalny baleron czy inny Gargamel: byle mily, czuly i dobrze
slodzil.

Pzdrw
Zbigniew Kordan

--