Data: 2000-10-17 21:38:51
Temat: Re: Wplyw przekazu międzyklatkowego na psychike widza kinowego
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
On Tue, 17 Oct 2000, Pszemol wrote:
> Nie jest prawdą jakoby ludzkie oko nie było w stanie wyłapać nawet
> krótkiego błysku z takim napisem. Każdy kto się orientuje w budowie
> projektora filmowego wie, że pokazuje on 25 klatek na sekundę
24 ;P
I wszyscy wiedza, ze to za malo.
> i to wcale nie jest tak krótko aby tego nie zauwazyć. To samo robi
> telewizor, który 25 razy na sekundę zmienia treść obrazu...
50. jest 50 polobrazow.
> Wydaje mi się, ale nie jestem ekspertem, że magia działania tych technik
> jest nieco mityczna i a skuteczność ciężka do zmierzenia. Ktoś sądzi inaczej?
Akurat w przypadku polityki sa znacznie skuteczniejsze techniki ;P
Co do reszty - sygnaly podprogowe (subliminalne) musza byc poprzedzone
faza torowania, czyli "uwrazliwiania" naszych zmyslow, by w ogole
zostaly zarejestrowane. Reklama jest na to raczej za krotka...
generalnie - www.google.com i advanced search z ograniczeniem
przeszukiwania do domeny .edu zwykle bardzo pomaga ;)
--
/"\
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN Mariusz K. Grzeca
X Against HTML Mail and News m...@s...mimuw.edu.pl
/ \ ICQ UIN: 5307148
|