Wracają wasze kochane PGRy

181. Data: 2016-02-17 14:49:06

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:56c47386$0$697$65785112@news.neostrada.pl...

> aaa, no prawda, coś w tym jest. :-) ale zupełnie jak ty chiron
> czyli tak
> https://www.youtube.com/watch?v=FwIg0LSkqnA

Ciekawe, że ja się w tym nie odnajduję wcale. Ba! Zawsze lubiłem zdobywać
kobietę- uciekałem wręcz od takich, co mnie chciały zdobyć. Owszem, lubiłem
poflirtować, powygłupiać się- tyle, że nie miałem problemów z granicami. I
nie cierpię koniaków. A lansować to tu się lubi niejaka ghościkowa. Mnie to
niepotrzebne. Poza tym- wszystko się zgadza
:-)

--

Chiron

182. Data: 2016-02-17 17:04:50

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 14:31, Przemysław Dębski pisze:

> Przeczytałem całość ze 2 razy i nie wiem na czym polega inność Twojego
> zdania :)

męska i damska perspektywa? :-)

> No ale przecież ty nie mnożysz osobowości tylko zmieniasz nicki. To co
> innego niż udawanie kogoś innego.

miło że to zauważasz :-)

> Poza tym myślę, że starzy bywalcy
> odpisując nieznanemu nickowi, odhaczają wpierw na checkliście punkt
> "sprawdzić czy nie Iska" :)

to się dopiero siła odciśnięcia w matrycach psycho-emo ;-)

> Z tym rysem wiejącym z literek masz rację.
> Pobudziłaś moją ciekawskość nawiasem mówiąc. Gdy pomyślę sobie o jakichś
> konkretnych grupowiczach, jestem w stanie wyobrazić sobie po czym bym
> ich poznał, gdyby nagle zmienili nicka i zaczęli grać jakąś postać.

np? :-) dawaj dębska nie bądź taki powściągliwy!

> ciekawskość zapytuje, Dębska - a ciebie po czym by poznali ? Co
> pokazujesz o czym nie wiesz że pokazujesz ? :)

po podpisie! ;-)

> Czekaj czekaj, dawno było, mogę dokładnie nie pamiętać, ale on wcale tak
> żarliwie nie zaprzeczał. Zaprzeczał raz czy dwa, a później olewał
> zaprzeczanie. Zobacz jeszcze jedną rzecz ender i sender. Czy on na pewno
> chciał by nie kojarzono jednego z drugim ? To była zagrywka w rodzaju
> tłumaczenia wszystkim, że ziemia jest płaska przy pomocy globusa. Nie
> chodziło mu o to by nie zostać rozpoznanym. To była kpina z inteligencji
> grupowiczów. Wyraz tego protekcjonalizmu o którym pisałem dziś do Frag.

z inteligencji i pewnego rodzaju kolektywności zachowań. owszem, można
nauczyć się trochę współczesnej nowomowy, troszkę konformistycznie - ale
niegroźnie dla ego - przejmuje się grupowe zwroty a czasem na moment
zachowania,(nawiasy, wygłupy, podkreślania - to jest zwykle indukowane
etc) ale nie idzie wyzbyć się tego rysu matrixowej tożsamości dla danego
i tylko danego człowieka. dlatego i on za każdym razem - czymś tam się
zdekonspirował. :-)

> Poza tym zapomniałaś o jednym jego nicku "Piotrek" :)

to fakt, o tym zapomniałam :-) nie spamiętasz wszystkich nicków

--
<<Judym miał szczęście, bo wzięła go na wychowanie ciotka pijaczka.>>
-humor z zeszytów szkolnych

183. Data: 2016-02-17 17:10:17

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 14:49, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Ciekawe, że ja się w tym nie odnajduję wcale. Ba! Zawsze lubiłem
> zdobywać kobietę- uciekałem wręcz od takich, co mnie chciały zdobyć.

czyli o takich jak ja, bo u mnie to ja mojego męża poprosiłam o dozgonną
telepkę małżeńską ;-)

> Owszem, lubiłem poflirtować, powygłupiać się- tyle, że nie miałem
> problemów z granicami.

ty poflirtować?! nie może być :-D BTW no o tym przecie pieśniarz śpiewa
"niby lansik ale dystanskik"

> I nie cierpię koniaków. A lansować to tu się lubi
> niejaka ghościkowa. Mnie to niepotrzebne. Poza tym- wszystko się zgadza
> :-)

czyli pół na pół? :-)

184. Data: 2016-02-17 17:21:29

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telepkę małżeńską ;-)

> ty poflirtować?! nie może być :-D BTW no o tym przecie pieśniarz śpiewa

Mniejsza połowa. Szczególnie z tym koniakiem to podpadłaś
:-)

--

Chiron

185. Data: 2016-02-17 17:34:45

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 17:21, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Mniejsza połowa. Szczególnie z tym koniakiem to podpadłaś
> :-)

a co pijesz wieczorami po solówkach z Ghostem, nie koniak? :-)

186. Data: 2016-02-17 17:54:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co pijesz wieczorami po solówkach z Ghostem, nie koniak? :-)

Pijam tylko czystą, a ghościkowa się na mnie obraziła bardzo- więc o
solówkach nie ma mowy.

--

Chiron

187. Data: 2016-02-17 18:01:35

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 22:48:44 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Ależ bardzo dobrze "ciebie" rozumiem - mam cię jak na dłoni. Bo chyba nie chcesz
dyskutować ze mną? -33333333-]]]

188. Data: 2016-02-17 18:03:43

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lutego 2016 09:11:27 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja skupiłem się na intelikencji kognitywnej. Pimpek, żeby udawać Kviata-
> musiałby wyrzec się sporej jej części. A on swojej inteligencji używał jako
> oręża. Nie rozbrajał by się i to tak bardzo

Wszyscy Państwo powyżej rozumujecie bardzo schematycznie, ponieważ porównujecie
wprost - i wg mnie dlatego się BARDZO mylicie 3-)

189. Data: 2016-02-17 18:05:04

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lutego 2016 10:04:58 UTC+1 użytkownik Fragi napisał:
> [...]
ychiczne/osobowosc-wieloraka-rozdwojenie-jazni-przyc
zyny-objawy-i-leczenie_36603.html

> Zgadza się. Tyle tylko, że nagminna zmiana nicków to już imo nie norma...

Ale jaka nagminna? - tylko trzy osoby tu je zmieniają, a nie tłum. Chyba że mówisz o
notorycznej 3-]

190. Data: 2016-02-17 18:12:05

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 17:54, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Pijam tylko czystą, a ghościkowa się na mnie obraziła bardzo- więc o
> solówkach nie ma mowy.

to żebyś nie był smutny i nie pił do lusterka ;-))))
"apropo defakto" https://www.youtube.com/watch?v=QZV84TZa9tg

--
<<Judym miał szczęście, bo wzięła go na wychowanie ciotka pijaczka.>>
-humor z zeszytów szkolnych

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli