Wracają wasze kochane PGRy

11. Data: 2016-02-14 19:25:59

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 17:34:41 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
c-cenowego-eldorado-w-obrocie-ziemia-rolna.html?disa
bleRedirects=true

> uwaga m.Gwno

Dokładnie. Ale to już musztarda po obiedzie - tysiące hektarów w Bieszczadach już
dawno wykupione przez PSL i PO.

12. Data: 2016-02-14 20:39:59

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Być może umknęło Ci na polityce- powtórzę tu pytanie-

Nie umkneło - lezy w postach "do odpowiedzi", ale ostatnio miałem malo
czasu i serca nie było.
Cierpliwości. :)

13. Data: 2016-02-14 20:57:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-14 o 19:20, Chiron pisze:

> Użytkownik "Budzik" napisał w
> wiadomości news:XnsA5AEBCC6F8180budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

c-cenowego-eldorad

> W sensie- o ile dobrze odczytuję intencje zdumionego- że to żydowska
> gazeta dla Polaków. Czyli: gówno.
> Aby było merytorycznie do końca-

LOL :)
Merytorycznie?
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> bo z pytania wnioskuję, że nie wiesz, w
> czym problem- gazeta ta przedstawia po polsku żydowski punkt widzenia- i
> przedstawia go jako polski.

Urojeń ciąg dalszy.
Weź tabletkę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2016-02-14 23:57:22

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5AECE1302AB6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Nie umkneło - lezy w postach "do odpowiedzi", ale ostatnio miałem malo
> czasu i serca nie było.
> Cierpliwości. :)

Nie ma sprawy. Oczywiście- to post intencyjny. Chciałem tylko wzbudzić w
Tobie refleksje.

--

Chiron

15. Data: 2016-02-15 00:57:37

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 20:58:02 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Urojeń ciąg dalszy.
> Weź tabletkę.

Polecasz coś, co tobie nie pomogło :->

16. Data: 2016-02-15 04:00:02

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Nie ma sprawy. Oczywiście- to post intencyjny. Chciałem tylko wzbudzić w
> Tobie refleksje.

Daruj sobie ten protekcjonalny ton - nie bede przepraszał za to, ze nie
jestem miłośnikiem teorii spiskowej i nie widze ZDRADY za kazdym rogiem...

17. Data: 2016-02-15 07:26:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5AF2704C94FEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Daruj sobie ten protekcjonalny ton - nie bede przepraszał za to, ze nie
> jestem miłośnikiem teorii spiskowej i nie widze ZDRADY za kazdym rogiem...
Protekcjonalny? To Twój odbiór. Jan ie miałem zamiaru brzmieć
protekcjonalnie. A do przeprosin jakoś nie widzę powodu: rozmawiamy sobie.
Ty masz taką opinię- ja taką. Jeśli kierujemy się logiką- to wszystko jest
ok. Ja nie zakładam, że mam w 100% rację. Ba! Może w ogóle nie ma- nie wiem.
Staram siętylko pokazać swoją opinię.
A tak przy okazji: co to jest spiskowa teoria?

--

Chiron

18. Data: 2016-02-15 07:55:35

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Urojeń ciąg dalszy.
> Weź tabletkę.

Polecasz coś, co tobie nie pomogło :->

======================

On jest tak irracjonalny, ze dorównuje globowi. I to bez zadnej przesady.
Niewygodne pytania "przeskakuje", wrzuca stek inwektyw zamiast argumentów- i
ma swiadomosc klasowa, niczym niedouczeni, czerwoni prelegenci za pierwszej
komuny. Nawet jak go poprosilem, zeby juz do mnie nie pisal- to chyba ma
misje- bo calkowicie to zignorowal :-)

--

Chiron

19. Data: 2016-02-15 08:40:48

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 00:57, XL pisze:

> Polecasz coś, co tobie nie pomogło :->

Mogę polecić coś, co tobie pomoże.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2016-02-15 08:53:14

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 07:55, Chiron pisze:

> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Polecasz coś, co tobie nie pomogło :->
>
> ======================
>
> On jest tak irracjonalny, ze dorównuje globowi.

Bardziej irracjonalny niż płaska Ziemia, chemtrails, spiski i bajki? :)

> I to bez zadnej
> przesady. Niewygodne pytania "przeskakuje", wrzuca stek inwektyw zamiast
> argumentów-

Ja rozumiem, że jak dowiedziałeś się, że Ziemia nie jest płaska, to cię
zabolało. Ale bądź mężczyzną...

> i ma swiadomosc klasowa, niczym niedouczeni, czerwoni
> prelegenci za pierwszej komuny.

Masz urojenia :)

> Nawet jak go poprosilem, zeby juz do
> mnie nie pisal- to chyba ma misje-

A ja cię poprosiłem, żebyś bzdur nie pisał. Chyba masz misję.

> bo calkowicie to zignorowal :-)

Ty ignorujesz moją prośbę, a ja twoją.
To takie proste, a do ciebie nie dotarło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...