Wracają wasze kochane PGRy

231. Data: 2016-02-17 22:06:57

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.02.2016 o 21:59, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-17 21:30, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> To zależy, kto jak czas mierzy.

> spół roku

A, tyle to pamiętam. Myślałam, że może jeszcze dłużej gdzieś.

Ewa

232. Data: 2016-02-17 22:27:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 19:46, Kviat pisze:

> Dajcie w końcu te kilka (pełnych) ników tego gościa. Tak go
> reklamujecie, że jestem skłonny poświęcić kilka minut na przejrzenie
> archiwum grupy.

Sprawdź w wysłanych z 2010 roku ;P
Generalnie te posty są wykasowane ... podłącz się do
news-archive.icm.edu.pl. Żeby załapać cały 2010 rok wystarczy że każesz
pobrać 220k nagłówków z ~700k.
Nicki już tu były wymieniane. Gógl nie ma jego wiadomości, ale wyszukuje
po jego nickach, a w miejscu wiadomości daje komunikat "wiadomość
wykasowana", ale to wystarczy żeby namierzyć nazwę i datę wątku by
odszukać go ręcznie w icm, tam te wiadomości są.

Dębska

233. Data: 2016-02-17 22:36:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 21:21, Fragi pisze:

> Pytanie... Dlaczego dopiero teraz (chyba że już dużo wcześniej) zagrał tę
> melodyjkę? Przecież Kviat pisuje już kawał czasu...

Jakoś często ten nick pojawiał mi się
w desantach z soc.polityka, które tylko jednym okiem przeglądałem.
Baczniejszą uwagę zwróciłem dopiero gdy zaczął do mnie pyskować ;)

Dębska

234. Data: 2016-02-17 23:00:45

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL n...@g...com ...

> I to jest właśnie tragedia tego pokolenia, informatyka jest waszą
> wyrocznią, zamiast odwrotnie - WSZYSTKO wam można wmówić, byleby tylko
> najpierw przeszło przez CZYJEGOŚ kompa :->

Czyzby tragedią Twojego pokolenia była nadmierna skłonnośc do
generalizowania?

> A ja jestem z tego
> pokolenia, które informatykę traktuje instrumentalnie i wie, że w niej
> KOPIA to tak jakby NIC.

Czyli backupów nie robisz? Twoje prawo.

> Bo pytanie jest podstawowe: kopie JAKIEGO
> dysku masz? I ty mi odpowiedz mi na to pytanie.
>:->

Tego ktorego sobie sam zrobiłem.

235. Data: 2016-02-17 23:19:52

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B1C9B43720Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Nic nie wiem o odmowie dostepu do oryginału - ZTCW komisja zgrywała
> materiał dwukrotnie i problemów nie było.
> No i mamy tez w PL polski rejestrator.
No tak. IMO- problem mamy z tego powodu, że- po prostu sprawę Smoleńska
znasz z tego, co dotarło do Ciebie z me(r)diów. Tych mętnego nurtu. Ja
staram się śledzić tę Sprawę na bieżąco- z różnych źródeł. Bo to nie jest
tak, że jakieś (jak zapewne sądzisz) oszołomskie strony coś tam podają, a te
poważne albo to olewają- albo zaprzeczają. To nawet tak nie jest. Taka np
sprawa salonki prezydenckiej- zamienionej na 2 dni przed odlotem w klasę
economic- trzeba trafu, powiększona o 10 osób. Akurat zabrakło miejsca dla
generałów- którym uciekł samolot JAK- bo odleciał za wcześnie. No to
zmieścili się do przerobionej salonki. Zobaczmy choćby w wiki:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M
_nr_boczny_101

co piszą:
"Konstrukcyjnie samolot był przystosowany do przewozu 90 pasażerów[3]. W
dniu 6 kwietnia 2010 roku, na polecenie Szefa Techniki Lotniczej 36
Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego, dokonano zmiany konfiguracji
wnętrza samolotu z 90 na 100 miejsc dla pasażerów[36]. Zmiana ta dotyczyła
saloniku nr 3, pierwotnie przeznaczonego dla 8 pasażerów, który
przebudowano, by mógł pomieścić 18 pasażerów[36]."

Czyli- 4 dni przed katastrofą dołożyli 10 miejsc. Traf- przypadek- 10
generałów nie zdążyło na poprzedni, którym mieli lecieć. Miał ich zabrać
pilot JAK-40- Wosztyl. Ten, który twierdził- także przed komisją Laska, że
wieża w Smoleńsku kazała TU154 zejść na 50 metrów. Lasek się wił, w końcu
nie przyjąłgo wyjaśnień. Wosztyl miał wszystko nagrane (według jego słów).
Chorąży Muś- technik JAK-40- też to słyszał. Mimo to Lasek uznał ich
zeznania za nieważne!
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wosztyl-sly
szalem-komende-zejscia-na-50-m-dla-tu-154m,285827.ht
ml

To informacja prorządowego TVN24. Nie tylko. Staram się dawać tylko tego
typu linki.

Remigiusz Muś mówił też, że słyszał dwa wybuchy tuż przed katastrofą
Tupolewa:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_polskiego_T
u-154_w_Smoleńsku

Chorąży Muś- niech wypowie się żydowska gazeta dla Polaków:

http://wyborcza.pl/1,76842,13032820,Klatwa_smolenska
__Kolejne__tajemnicze__smierci__Jak.html

Zobacz, ile tych tajemniczych śmierci. Ale tej gazety to nie dziwi. Dziś,
kiedy Macierewicz mówi o przeprowadzeniu śledztwa- które wreszcie będzie po
prostu uczciwe- ta gazeta spenetrowała prawdę pisząc, że Macierewicz powołał
zespół by udowodnić zamach.

No cóż- wszystko można różnie przedstawić. Ponoć
Al Capone w swoim wywiadzie dla dziennikarza, który pisał o nim książkę (w
celi) powiedział o sobie, że całe życie był spokojnym, dobrym i kochającym
człowiekiem. Ponoć on tak naprawdę myślał o sobie. I tak przedstawiał swoje
życie.

Możemy rozpatrywać każdą tajemniczą sprawę związaną ze Smoleńskiem osobno-
tyle, że wtedy umknie nam niesamowity splot przypadków. No ale ok. Jak
chcesz. Prokuratura za każdym razem naprawdę błyskawicznie wykluczała udział
osób trzecich w samobójstwach, a jeśli to był np wypadek samochodowy- to
oczywiście też szybko penetrowano prawdę.

A- napisałem, że generałowie mieli lecieć osobno- razem z dziennikarzami:

http://clouds.salon24.pl/218887,wrozebna-lista-pasaz
erow-tu-154-dziennikarze-vip-y

A tu- ponieważ wszystkie kamery na Okęciu wtedy nawaliły, a żaden
dziennikarz nie filmował- bo po co- pojawiłię dziwny filmik prywatny:

http://zygumntbialas.neon24.pl/post/101402,brak-dowo
dow-na-odlot-tu-154m-101-z-okecia

OK.
Wracając do teorii spiskowej- to coś, taki rodzaj etykietki- którą
przyczepia się ludziom spostrzegawczym. Stygmatyzuje się w ten sposób ich
oraz to, co głoszą.

Kilka razy było na tym forum był eksperyment, w którym pokazywano coś kilku
osobom- z których tylko jedna była niewtajemniczona. Pozostałe osoby
opowiadały zupełnie co innego, niż widziały- ale to samo. Gdy przychodziła
kolej na tego jednego, ten na ogół mówił to, co pozostali.

--

Chiron

236. Data: 2016-02-18 07:59:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B1E53892D99budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Tego ktorego sobie sam zrobiłem.

O właśnie

--

Chiron

237. Data: 2016-02-18 08:08:35

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B1C9CB62B74budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Proszę cie, nie przekłamuj ze dopiero teraz...

Masz jakiegoś linka? Do tej pory grano kopiami. No ale- do 2 skrzynek wciąż
dostępu brak

--

Chiron

238. Data: 2016-02-18 08:10:07

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Nic nie wiem o odmowie dostepu do oryginału - ZTCW komisja zgrywała
> materiał dwukrotnie i problemów nie było.

Zgrywali czy dostali kopię od Rosjan? Proszę o wypowiedź- taką, żeby nie
było wątpliwości: dostali rejestrator i sobie zgrali. Skąd tyle różnych
różnic (ale fajnie mi się napisało)? Skąd różnice czasowe?

--

Chiron

239. Data: 2016-02-18 08:55:43

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu środa, 17 lutego 2016 19:04:27 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA5B1BF9CD2B1Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Spoko. Teraz następi analiza oryginału. Poczekajmy

Daj spokój, jaki tam oryginał - chyba tylko sam nośnik, bo na pewno nie
dane. Rosjanie nie oddaliby, gdyby nie zmienili zawartości. Naprawdę masz
złudzenia?
:-(
Jeden z nich- ATM-QAR- trafił zdaje się już w kwietniu 2010 do Polski.
Jednak śledczym nie wydał się potrzebny- badali go dopiero półoku później

--

Chiron

240. Data: 2016-02-18 09:43:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
..

> Masz jakiegoś linka? Do tej pory grano kopiami. No ale- do 2 skrzynek

Właśnie czytam sobie to, co mówił polski pułkownik, który pojechał po te
nagrania. Poszukaj sam- jest tego sporo w sieci. Dostał to, co mu dali. Nie
słuchał oryginałów.

I moja korekta- generałowie mieli pojechać rządową CASA- nie JAKiem, jak
naisałem. Powiedziano im, że CASA jest niesprawny, co nie dość, że było
nieprawdą (latał sobie wtedy spokojnie)- to jeszcze rzekomo decyzja ta (o
tym, że lecą Tupolewem) - która przecież zapaść mogła tylko w ostatniej
chwili, jeśli ta wersja jest prawdziwa- zapadła dużo wcześniej, bo byli na
liście lecących Tupolewem, któa powstała kilka dni wcześniej

--

Chiron

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...