Wracają wasze kochane PGRy

251. Data: 2016-02-18 18:25:15

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 22:36, Przemysław Dębski pisze:

> Jakoś często ten nick pojawiał mi się
> w desantach z soc.polityka, które tylko jednym okiem przeglądałem.

Autosugestia.
Na polityce napisałem może kilka postów do zliczenia na palcach jednej
ręki. No, może przez te parę lat kilka więcej by się nazbierało.
Ale "często" to spore przegięcie, tam nie warto nawet zaglądać, 95%
postów to przypadki kliniczne.

> Baczniejszą uwagę zwróciłem dopiero gdy zaczął do mnie pyskować ;)

Wzajemnie.

Pozdrawiam
Piotr

252. Data: 2016-02-18 18:42:17

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:14, Kviat pisze:

> [...]
> większa szansa na wzrost liczebności dużych Chironków.
> Zagrożenie na świecie wzrasta w tempie geometrycznym wraz ze wzrostem
> stężenia Chironków na metr kwadratowy, więc każdy normalny człowiek, w
> swoim własnym interesie powinien zareagować.
> Jestem po prostu samolubem i bronię własnego interesu.
>
> (...ciach kawałek masochizmu i sadyzmu...)

> Oj tam. Nie masz się czego obawiać, to ja ponoszę całe ryzyko. Teraz
> WŁAŚCIWA opcja przejęła inwigilację i coś mi mówi, że nie będzie ścigać
> NIEWŁAŚCIWYCH odpowiedzi, lecz NIEWŁAŚCIWE pytania...

a rób co chcesz w sprawie jak wyżej. brakło mi sił, głoduję od miesiąca
:-( :-D

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

253. Data: 2016-02-18 19:08:11

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 13:11, Chiron pisze:

> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA5B26C21C91A7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

a_czarnych_skrzynek.htm

Analizuje się kopie, bo analiza materiału zapisanego na taśmach
magnetycznych jest inwazyjna dla tego materiału. Samo robienie kopii
jest inwazyjne.
Miałeś kiedyś taki magnetowid na taśmy VHS?

> Problem w tym, że nie czytasz nawet ze zrozumieniem tego, co linkujesz.

A ty nie czytasz w ogóle, bo brzydzisz się kliknąć w link.

> A już w ogóle moich argumentów- do któych się nie odniosłeś wcale.

No to je się odniosę do tych "argumentów".
(Już widzę twoje przerażenie w oczach: znowu ON... :):))

> Podajesz link z żydowskiej gazety dla polaków, z której nie wynika
> zupełnie nic sprzecznego z tym, co napisałem.

Owszem, wynika.

> Owszem, są krzykliwe
> tytuły, krzykliwe wnioski- ale podane fakty nie mają z nimi niczego
> wspólnego. Zobacz tu- masz to samo, tylko zgodność formy z treścią:
>
> http://niezalezna.pl/65899-npw-publikuje-opinie-arty
mowicza-i-prof-demenko-porownaj-i-ocen-sam

Ale co tam jest "to samo"?

W pierwszym linku miałeś odpowiedz na wyssany z brudnego palucha zarzut,
że sami nie zrobili kopii, tylko, że ją dostali i dlatego w/g ciebie ta
kopia nie jest wiarygodna
("Zgrywali czy dostali kopię od Rosjan? Proszę o wypowiedź- taką, żeby
nie było wątpliwości" oraz "grano kopiami. No ale- do 2 skrzynek wciąż
dostępu brak").

Owszem, zrobili sami kopię. Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem tobyś się
dowiedział, a nie że gdzieś tam wyczytałeś, że jakiś pułkownik pojechał
po nagrania i nie dostał. To były dwie różne sytuacje.

Ale to nic. Teraz będzie najlepsze...

Drugi link odnosił się entuzjastycznie do opinii prof.Dymenko (tej
samej, która robiła kopię), że nie można jednoznacznie potwierdzić
obecności w kokpicie gen. Błasika. Tobie ten entuzjazm się udzielił, bo
to przecież _dowód_ na to, jak rządzący manipulują i ukrywają prawdę.

Ale do twojego pustego baniaka nie dotarło, że skoro podważasz
wiarygodność kopii, to wiarygodność opinii sporządzonej na podstawie
takiej kopii również powinna być wątpliwa.
Może ruskie specjalnie zmanipulowali zapis (kopię), żeby nie można było
głosu gen.Błasika rozpoznać?

I to by było na tyle.

> Fakt, trzeba trochęię nabiedzić- samemu przeczytać linki.

To zrób to.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

254. Data: 2016-02-18 19:19:37

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-18 o 18:02, pinokio pisze:

> W ogóle to dziwne, że czarne skrzynki nie działają cyfrowo

Chyba dla ciebie dziwne :)
Czemu nie sprawdzisz zanim napiszesz?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rejestrator_katastrofi
czny

"Starsze czarne skrzynki zapisywały parametry lotu w postaci rowka
żłobionego w przesuwającej się taśmie aluminiowej. Większość
dzisiejszych czarnych skrzynek to zapętlona taśma magnetyczna. Najnowsze
konstrukcje zapisują dane w pamięci w układach scalonych (brak zawodnych
części mechanicznych)."

Tu masz jeszcze:
http://datablog.krollontrack.pl/2015/01/16/czarna-sk
rzynka-odzyskiwanie-danych/

Pozdrawiam
Piotr

255. Data: 2016-02-18 20:00:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

> W ogóle to dziwne, że czarne skrzynki nie działają cyfrowo

Bylejakośc?
http://www.newsweek.pl/czarne-skrzynki-tu-154--dlacz
ego-analogowe--nie-
cyfrowe,59934,1,1.html

256. Data: 2016-02-18 21:03:28

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:52, Chiron pisze:

> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
> w wiadomości news:XnsA5AF6A06E87D3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> obserwacja prowadzić musi do wniosku, że im ważniejsza sprawa- tym
> większe prawdopodobieństwo tego, że stoi za nią jakiś spisek.

za wygraną pisu musi stać w takim razie naprawdę porządny spisek... W
końcu rozwalenie państwa polskiego to ważna sprawa. Szczególnie dla
Putina :D

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

257. Data: 2016-02-18 22:14:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka
> [...]

za wygraną pisu musi stać w takim razie naprawdę porządny spisek... W
końcu rozwalenie państwa polskiego to ważna sprawa. Szczególnie dla

No przecież wojskowe nadajniki radio maryja stają w Rosji.

258. Data: 2016-02-22 18:53:47

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B2B64F99B89budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> [...]
> Rosjan, pokazałem ci ze po pierwsze sami zgrywali i to dwukrotnie, po
> drugie mieli do porównania nagranie z naszego rejestratora.
>
> I zeby było jasne - na takich materiałach nigdy nie pracuje sie na
> oryginałach (to równiez do informatycznej wiedzy XL) - zawsze sie zgrywa i
> pracuje na kopiach - o powodach nie musze chyba nawet pisac. Musze?
>
> Czego ma dowodzić zalinkowany przez Ciebie tekst?
> Mowi on o samej analizie a nie o materiale i sposobie jego zgrywania.
> Co chciałes przekazać?
>
> Może zastosujesz sie do swoich swiatłych rad....?

Ano- masz podane to (wraz z linkami), co naprawdę napisała poznańska sława,
na którą także powołuje się GW- ale podaje to, co poprzekręcał Artymowicz.
Nigdzie nie znalazłem natomiast tekstu, jakoby Poalcy sami zgrywali czarne
skrzynki- natomiast jest trochę na www o tym, jak za pierwszym razem pytano
się naszych, czy sami zgrywali czy dal iim Rosjanie- okazało się, że nawet
nie dali im słuchawek, żeby sobie mogli posłuchać oryginałów. Dostali to, co
im dali Rosjanie.
Pamiętasz tych "tak lądujących debeściaków" czy też "jak nie wyląduję, to
mnie zabije"? Niczego takiego oczywiście tam nei było- ale początkowo "było"

--

Chiron

259. Data: 2016-02-22 19:13:59

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B2B498B59BAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Merdiów? A co to za maniera?

Maniera? To delikatne określenie na te fabryki medialnego szamba, lejącego
się z głównego ścieku: różnego rodzaju "państwowych" TV, TVNów, POLSATów,
GW, Onetów, etc.

> P.S. Ja znam sprawe z mediów, róznych ale jednak.
> Ty skąd znasz?

_nr_boczny_101

> No i co?
> Jaka jest teoria? Ci generałowie tez mieli zginac?
> Juz nie chodziło tylko o prezydenta? Taka jest Twoja teoria?
Teoria? Mogę stawiać tylko hipotezy. No ale ta się sama nasuwa. Z tego, co
wiem- nikt jej nie badał- bo nie brano pod uwagę zamachu.

szalem-komende-zejs

> Znów musze zapytać o teze? Spreparowali również nagrania z jaka?

u-154_w_Smoleńsku

__Kolejne__tajemnic

> Ok, czyli rozumiem ze:
> Mus zamordowany
> nagranie z jaka zmanipulowane. Przez Polaków w tym przypadku.
> Dobrze rozumiem?
Zadajesz mi pytania, na które przecież nie mogę znać odpowiedzi. Jednak to
jeden z wielu elementów- o których można napisać: nawet, gdyby wystąpił
tylko on- całośc i tak byłaby bardzo podejrzana. Znowu mogę mieć tylko
hipotezę. Myślę, że cała ta akcja- to głównie działnia ludzi postPRLowskich
służb. Komu teraz służą? Pewno tym, co aktualnie płacą. No ale- to moje
hipotezy. O tym można dyskutować. Z faktami- nie.

> Juz to wyjasniałem.
> Zespol podał juz przyczyny wiec naprawde trzeba miec bardzo duzo dobrej
> woli aby uwierzyc, ze coś jeszcze chcą wyjasniac.
> Ale zobaczymy...
Przyczyny? Pancerną brzozę? Poszukać Ci- czy sam znajdziesz- jak podobny
samolot wyciął las (chyba w Kanadzie, o ile pamiętam)- a podobny, bo TU miał
(w stosunku do niego) o wiele mocniejsze skrzydła- bo wzmacniane dodatkowo.
Ba! To chyba byłby jedyny taki wypadek w historii, gdzie po tego typu upadku
nikt by nawet nie został ranny- choćby ciężko, i zmarł w szpitalu! A czy
ktoś w ogóle zeznał, że widział tam pogotowie ratunkowe? Chociaż jedną
karetkę? Było tam sporo Polaków- i niektórzy zwrócili na to uwagę. Rozumiem,
że pomiary brzozy i ich korekta (dopasowanie do coraz ściejszych pytań i
wątpliwości)- to po prostu tylko bałagan, prawda?

> I to czegoś dowodzi w kontekscie smolenska?
Tak.
[...]

Czyli- to samo można różne przedstawić- w zależności (chyba) od dobrej lub
złej woli

erow-tu-154-dzienni

dow-na-odlot-tu-154

> Czyli co? Samolot spadł, ale w ogole nie poleciał?
> Chyba juz sie pogubiłem w Twoich tezach...
Piszę Ci o dziwnych (a może raczej podejrzanych) rzeczach towarzyszących
temu lotowi, a Ty się zachowujesz, jakbyś rozmawiał z kimś, kto zna
odpowiedzi. Ja przecież tylko mam pytanie- na które (przynjamniej
oficjalnie) nikt nie odpowiada.

> Wygodnie. Skoro się czepiaja to pewnie mam racje :)
Mam rację (czy ktoś inny) pokazując, że coś jest w danej sprawie nie tak.
Takich ludzi się ośmiesza.

> Niestety nie do mnie te teksty - mam czesto dokładnie odwrotne problemy,
> bo
> zbyt czesto odzywam sie mówiąc to co mysle.

No ale tu stajesz jako sędzia w swojej własnej sprawie.

--

Chiron

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...