Wracają wasze kochane PGRy

51. Data: 2016-02-15 15:02:40

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 14:38, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> My(d)lisz się

Że co? Że kible w samolotach w locie opróżniają?
Omg... skąd się takie debile biorą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2016-02-15 15:03:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 14:36, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
..

> Czyż nasze spostrzeżenia mogą nas zwodzić? Zawszeć to przecie umierają
> inni- nigdy my

Tak podejrzewałam.

tańcz głupia tańcz

53. Data: 2016-02-15 15:04:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 14:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Jakieś do-wody?

54. Data: 2016-02-15 15:12:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 14:49, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> No pewnie :)
> Przecież sama zapodałaś linka, w którym napisali, że pilotów się
> profiluje w/g DNA. To chyba jasne po co :)

Wybacz, doszłam zaledwie do nieszczepionej biedy i odpadłam od tej góry
mądrości.

55. Data: 2016-02-15 15:15:07

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 14:49, Naja pisze:

> np. zaprzeczeniu wszystkiemu, co się nie mieści pod czułkiem ateisty
> agnostyka?

Nie wszystkiemu. Tylko urojeniom i kłamstwom.

> skądże Piotruś. po prostu ślepka mózgu bardziej wytrzeszcz ;-)

Sugerujesz, że gdy będę bardzo wytrzeszczał to zobaczę, że Ziemia jest
płaska?
Nie wydaje mi się :)

> życzę ci do potęgi wielu smaków i zapachów tego co nam tu oferujesz.
> wiesz...takie twoje, tyką z nawiązką :-)

Chcesz powiedzieć, że w Danii nie ma fanatyków i oszołomów?
Nie chce mi się wierzyć, ale brzmi coraz lepiej.

Pozdrawiam
Piotr

56. Data: 2016-02-15 15:20:08

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 15:12, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-15 14:49, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Wybacz, doszłam zaledwie do nieszczepionej biedy i odpadłam od tej góry
> mądrości.

Nie dziwię się. Żeby się tam wdrapać trzeba potrenować. Dla normalnego
człowieka to spore wyzwanie.

Pozdrawiam
Piotr

57. Data: 2016-02-15 15:51:31

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-15 14:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jakieś do-wody?

Do wody na pokładzie Emirates. Jak myślisz- co robią, jak szejk zażyczy
sobie świeżą wodę w basenie, ha!?

--

Chiron

58. Data: 2016-02-15 16:16:01

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

59. Data: 2016-02-15 16:17:24

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 15:51, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Do wody na pokładzie Emirates. Jak myślisz- co robią, jak szejk zażyczy
> sobie świeżą wodę w basenie, ha!?

A ty jak myślisz?
I ile samolotów ma basen?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2016-02-15 16:41:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 15:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Do wody na pokładzie Emirates. Jak myślisz- co robią, jak szejk zażyczy
> sobie świeżą wodę w basenie, ha!?

Biedne te wielbłądy, nawet pęcherza im nie oszczędzają.

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli
Bomby latają bomby wybuchają