Wracają wasze kochane PGRy

71. Data: 2016-02-15 19:15:23

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 09:31:52 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> słowo za słowo. jak udowodnisz że chemiczne chmury nie istnieją?
> Mam 40 lat i nigdy wcześniej tj przez rokiem 2000 ich nie widziałam.

Czyli 16 lat temu. 16 lat temu, moja Droga, to Ty miałaś lat 24 i ręczę Ci, że wtdy
mao Cię obchodziło, łącznie z chemicznymi chmurami. Z reguły człek tym wieku ma
inne, przyjemniejsze zajęcia, niż zajmowanie się tego typu zjawiskami...przyrody
3-]]]

Coś ściemniasz :-)

72. Data: 2016-02-15 19:16:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 19:15, XL pisze:

> Coś ściemniasz :-)

Są zdjęcia siatek chemicznych chmur

73. Data: 2016-02-15 19:20:26

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 11:16:32 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ty też nie potrafisz cytować?
> Ja tego nie napisałem.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Ludzie! Co wy tu pitolicie? Są inne "smugi" (trudniej rozpraszalne), bo są inne
samoloty! - mocniejsze silniki, więcej paliwa zużywające, no i innej jakości to
paliwo. A owe "smugi" to jest skroplona i natychmiast zamarznięta para wodna
skondensowana na drobinach produktów spalania. Dlatego długo się utrzymują,bo tam
jest ZIMNO :-D

74. Data: 2016-02-15 19:22:20

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:12, XL pisze:

> A niby jak ja mogę na tobie polegać, skoro sammu sobie pomóc nie potrafisz?

Uwierz mi na słowo. Bezkrytycznie. Wy religianci macie w tym wprawę,
więc dlaczego jesteś taka niekonsekwentna?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2016-02-15 19:22:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 19:20, XL pisze:
> [...]
skondensowana na drobinach produktów spalania. Dlatego długo się utrzymują,bo tam

Nie, smugi od razu znikają, są zdjęcia że dym wychodzi z samolotu a nie
żadne smugi

76. Data: 2016-02-15 19:23:54

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 11:46:36 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> W internecie znajdziesz zdjęcia, gdzie na niebie na raz występują dziesiątki
> "smug kondesacyjnych"- krzyżujących się, tworzących wzory- jakby ganiały się
> po niebie dziesiątki samolotów. No ale samolotów nie widziano- a taka
> gonitwa musiałaby być widoczna.

Bo to nie gonitwa, tylko ślady zostawione w różnych porach - a smugi te utrzymują się
do kilku dni. Nikt już prawie nikt nie patrzy w niebo, kiedy leci samolot, bo po
pierwsze spowszedniało, po drugie samoloty odrzutowe latają za wysoko, aby je
zobaczyć, a smugi i owszem, łatwe są do zaobserwowania, bo utrzymują się długo i są
dość statyczne oraz o wiele większe - w porównaniu z samolotem.

77. Data: 2016-02-15 19:24:48

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 12:07:27 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
tnicze-wisza-nawet-14-godzin

> Smugi kondensacyjne zanikają zaraz za samolotem, chemtrails wiszą. Poza
> tym są zdjęcia gdzie dokładnie widać jak coś wychodzi z samolotu.

Tak - KUPY spuszczają ze zbiornika :-D

78. Data: 2016-02-15 19:25:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 19:23, XL pisze:
> a smugi te utrzymują się do kilku dni.

tak, smugi chemiczne. Zwykłe znikają po minutach

79. Data: 2016-02-15 19:25:34

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

:-D
:-D
:-D

80. Data: 2016-02-15 19:26:18

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:11, XL pisze:

> Zauważ, z JAKIEJ klasy owi byli rekrutowani najczęściej

Z jakiej?

> i dlaczego byli TAK zaangażowani...

Dlaczego?

> Mus to mus ;-PPP

Jedni czują mus rozrywki, a inni mus podzielenia się swoimi paranojami.
Każdy robi to co lubi i potrafi najlepiej.

:)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dowcip ornitologiczny