Wracają wasze kochane PGRy

81. Data: 2016-02-15 19:26:27

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:04, Kviat pisze:

> [...]
> o odrobinę samodzielności w myśleniu, to chętnie bym zapytał.
> Czytając to co piszę przynajmniej masz szansę ruszyć z miejsca.

> Czyli jednak gadasz bez sensu...
> Czekaj... a może nie bez sensu? Ciekawe co ty tam lizałaś i wąchałaś?
> To by wiele tłumaczyło...

> Czego znowu nie zrozumiałaś?
> Wy -> religianci.
> Silisz się na dowcip, ale ci nie wychodzi, bo jesteś mało oryginalna.

> To co wąchałaś to jeszcze... ale nie wydaje mi się, żebym chciał
> czegokolwiek pomacać, co wcześniej lizałaś.

nic się nie zmieniłeś żabuś senderku. nic a nic. buźka Piotruś :-D
EOT

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

82. Data: 2016-02-15 19:40:37

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:23, XL pisze:

> Bo to nie gonitwa, tylko ślady zostawione w różnych porach - a smugi te utrzymują
się do kilku dni. Nikt już prawie nikt nie patrzy w niebo, kiedy leci samolot, bo po
pierwsze spowszedniało, po drugie samoloty odrzutowe latają za wysoko, aby je
zobaczyć, a smugi i owszem, łatwe są do zaobserwowania, bo utrzymują się długo i są
dość statyczne

Uściślając, nie takie znowu statyczne. Potrafią się przemieszczać z dość
dużą prędkością. Na tych wysokościach potrafi mocno wiać. Tyle, że to
"wianie" to nie są podmuchy miejscowe - przemieszczają się całe masy
powietrza, a wraz z nimi całe smugi. Ale to szczegół.

> oraz o wiele większe - w porównaniu z samolotem.

Koniec świata... XLka napisała coś sensownego...
A myślałem, że dzisiaj już mnie nic nie zaskoczy :)

Pozdrawiam
Piotr

83. Data: 2016-02-15 19:47:12

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:26, Naja pisze:
> nic się nie zmieniłeś żabuś senderku.

Że kto?

> nic a nic.

Coś ci się pogorszyło? Chyba bierzesz mnie za kogoś innego...

> buźka Piotruś :-D

No nie wiem... Za duże ryzyko. Najpierw powiedz co tam lizałaś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2016-02-15 19:50:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 19:22, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Dym wychodzi? Może pożar?

85. Data: 2016-02-15 20:02:27

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 19:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-15 19:22, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Dym wychodzi? Może pożar?

Dobrze, że baseny ze sobą wożą. Mają czym ugasić.

Pozdrawiam
Piotr

86. Data: 2016-02-15 20:08:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 20:02, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

Kupa problemów z tymi samolotami.

87. Data: 2016-02-15 20:51:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 10:37, Naja pisze:
> [...]
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> jakoś ci się nie trafiło, bo takiego lazurowego nieba jak na pierwszym
> obrazku, to nie widziałam sporo lat.

Czy Ty czasem nie mieszkasz gdzieś w okolicach Krakowa?

Ewa

88. Data: 2016-02-15 21:06:02

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 20:51, FEniks pisze:

>>> http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/14-samoloty_
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> Czy Ty czasem nie mieszkasz gdzieś w okolicach Krakowa?

od 25 lat mieszkam w jednym z 4 najczystszych rejonów polski ale nie
zamierzam kopać się z jednym koniem a cóż dopiero całym stadem :-)

89. Data: 2016-02-15 21:08:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 21:06, Naja pisze:

> [...]
>
> od 25 lat mieszkam w jednym z 4 najczystszych rejonów polski ale nie
> zamierzam kopać się z jednym koniem a cóż dopiero całym stadem :-)

Czyli? Może Rabka Zdrój? ;)

Ewa

90. Data: 2016-02-15 21:18:45

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 21:08, FEniks pisze:

na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> Czyli? Może Rabka Zdrój? ;)

czyli niekoniecznie ;-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli