Wracam z zaświatów:-)i pytam

281. Data: 2004-11-19 15:35:45

Temat: Re: Wracam z zas´wiatów:-)i pytam OT
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> To poproszę o jakieś dane statystyczne na dowód. Bo jak sobie
> przypominam zajęcia koła matematycznego (nieobowiązkowe) w szkole
> podstawowej, to było tam więcej dziewcząt niż chłopców. A patrząc po
> ocenach, to dziewczynom ta wiedza wchodziła łatwiej niz chłopcom. Znasz
> lepszy sposób oceniania stopnia przyswojenia danego przedmiotu niż
> oceny w dzienniku nauczyciela?

Dziwne przesłanki. Dziewczęta są bardziej pilne, a chłopcy radośni :-)

Moja siostra bliźniaczka zawsze miała świadectwa z czerwonym paskiem, a
ja strupy i siniaki. W średniej szkole zazwyczaj nie wychodziłem poza
trzy z matmy (na koniec roku), najczęściej "za brak pracy domowej" i
"brak zeszytu". Za to na maturze ustnej dostałem pięć i pochwałę
wzrokową od dyrektora "za styl" ;-)

Tylko jak to spożytkować w ogrodzie?

--
richo

282. Data: 2004-11-19 16:41:32

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał

> [...]
> trzy z matmy (na koniec roku), najczęściej "za brak pracy domowej" i
> "brak zeszytu". Za to na maturze ustnej dostałem pięć i pochwałę

Uprawiaj chwasty ;-)

Pozdrawiam
Ewa

283. Data: 2004-11-19 17:57:46

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

T.W. wrote:

> Uprawiaj chwasty ;-)

A żebyś wiedziała! Tylko że co się nimi zajmę to przestają rosnąć :-(

--
richo

284. Data: 2004-11-19 19:07:19

Temat: Re: Odp: Wracam z zaświatów:-)i pytam- OT
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk napisała
> Mam spadać z tej grupy i poszukać sobie nowej? ;)
Na pewno nie Ty!!!!!!!
Pozdrawiam Jurek
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

285. Data: 2004-11-19 19:23:49

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

286. Data: 2004-11-20 00:58:26

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gosiu, podchodź bardzo ostrożnie do tego co mówia różdżkarze. Ojciec mój
> kiedyś mówił, ze ja mam coś w sobie:))) (nigdy mu nie wierzyłam). dawno

Przy projektowaniu jednego z ogrodow trafilam na taka nawiedzona klientke,
ktora wezwala rozdzkaza, by ten okreslil jej miejsce na studnie. Woda jego
zdaniem miala byc na max 7 m. Byla chyba z 5 x glebiej - jest to jedna z
drozszych studni glebinowych jakie widzialam :)

Elfir

287. Data: 2004-11-20 08:37:08

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cnm55o$dsj$10@nemesis.news.tpi.pl Elfir
<e...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> studnie. Woda jego zdaniem miala byc na max 7 m. Byla chyba z 5 x
> glebiej - jest to jedna z drozszych studni glebinowych jakie

Hejka. Trudno się dziwić. :-) Przecież klientka wyraźnie życzyła
sobie studnię głębinową. :-D
Pozdrawiam merytorycznie Ja...cki
PS Elfirko co słychać z projektem w Sosnówce?

288. Data: 2004-11-20 14:12:36

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Przy projektowaniu jednego z ogrodow trafilam na taka nawiedzona klientke,

Jeszcze nie trafiłas na mnie:-),a ......kto wie?Niedługo bede szukała osoby
która mi zaprojektuje ogród:-)Najpierw jednak.....czary-mary:-))

Gosia

289. Data: 2004-11-20 14:55:57

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

<< W pierwszej dziesiątce by3o więcej dziewcząt niż ch3opców. A
pierwsze miejsce zaję3a dziewczyna. >><BR><BR>

Einstain byl bardzo przecietnym uczniem w szkole i pewny jestem ze wiele jego
kolezanek mialo lepsze oceny w dzienniku nauczyciela. Co roku przyznawane sa
nagrody nobla - od czasow Marii Sklodowskiej do dnia dzisiejszego jaki procent
kobiet je otrzymalo w naukach scislych?

<< A o ile sobie przypominam zajęcia z logiki i filozofii, to udowodnić
nieprawdziwość tego twierdzenia jest banalnie 3atwo. Wystarczy
udowodnić, ze istnieje jedna kobieta myśląca logicznie. >><BR><BR>
Nie mialem w szkole zajec z logiki i filozofi ale powyzsze stwierdzenie dla
mojej prymitywnej "meskiej logiki" jest bzdura. Wystarczy udowodnic ze istnieje
jeden mezczyzna zyjacy dluzej od kobiety aby udowodnic ze kobiety nie zyja
dluzej.

Bulgarzy ( a moze i inny narod nie dam sobie glowy uciac) kiedy mowia tak bez
uzywania slow to dla reszty swiata moze sie wydawac ze mowia nie. Czy taki
sposob komunikowania aprobaty i dezaprobaty jest logiczny biorac pod uwage ze
reszta swiata robi to odwrotnie? Ot taka bulgarska logika.

Czyz mozna wymagac od Bulgara
logiki??????????????????????????????????????????????
?????? :-)))

<<W MENSIE
najwyższe IQ ma w3aśnie kobieta. A do poprawnego roziwązania ich testów
potrzeba dużej dozy logicznego myślenia. >><BR><BR>

Inteligencja to moim zdaniem cos wiecej anizeli logika. Roboty mozna nauczyc
logicznego rozwiazywania problemow a w histori naszej cywilizacji NIELOGICZNE
zachowania odrozniaja nas od innych ssakow ;-))) Ma to oczywiscie dobre jak i
tragiczne skutki. Testy Mensy sa wlasnie testami logicznego myslenia a nie
inteligencji a fakt ze kobieta ma najwyzsze IQ ma znaczenie takie same jak
oceny w dzienniku nauczyciela. Mecz Kasparowa z jakas szachistka bylby dla mnie
bardziej wiarygodny ;-)))

JanuszB

290. Data: 2004-11-20 16:20:05

Temat: Re: Wracam z zaświatów:-)i pytam- OT
Od: TooOld w Milanówku <tooold@nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Jagoda napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu:

> Wróciłam na grupę po dość długiej nieobecności i się mocno rozczarowałam
> ... To nie ta grupa (:-(((.

droga Jagodo

myślę ,że przegapiłem co nieco z tej dyskusji , ale wydaje mi sie ,że po
błędnej tezie nastąpiły jeszcze błędniejsze wnioski , a zdolność logicznego
myślenia opusciła prawie wszystkich dyskutantów - chętnie bym porozmawiał na
podobny temat ,ale chyba nie na tej grupie tematycznej, choć przyjęło się
tutaj ,ze rozmawia się o wszystkim.

Do Ciebie mam prośbę - okaż łaskę ;-)

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

Co zrobić? Urosły lilie.
gdzie kupować?
róża "Abracadabra"
hiacyt chce kwitnąć